2016. április 1., péntek

Jortini 1.évad 12.rész

-Tini mi történt? Kérdezte Facu aggódva. Én nekikezdtem és elmondtam neki sírva.
-Te elmondtad Jorgenak meg Albanak, hogy mi volt köztünk?
-Igen és Jorge teljesen megérti meg Alba is, de azt nem értem, hogy tud a legjobb barátnőm kételkedni bennem.
-Most az a legfontosabb, hogy megnyugodj és majd úgy is rendezitek ezt én meg beszélek vele.
-Köszönöm, de nem akarom, hogy ez miatt ti veszekedjetek.
-Hidd el Tini nem fogunk az a lényeg, hogy te ne legyél szomórú mert fáj ha így látlak.
-Igyekszem és köszönök mindent. Mondtam majd szorosan átöleltem Facut.
-Hazavigyelek?
-Igen, de Jorgenál rakj ki ha lehet.
-Persze akkor induljunk. Facundo elvitt Jorge háza elé nekem pedig volt kulcsom és bementem majd egyenesen a szobához mentem, de amikor kinyitottam az ajtaját nagyon dühös lettem. Jorge egy lányt ölelgetett.
-Jorge Blanco nagyon nagyot csalódtam benned. Mondtam sírva és azonnal lerohantam a lépcsőn, de Jorge a lépcső alján elkapott majd megcsókolt. Én azonnal ellöktem magam tőle.
-Hagyjál békén.
-Kicsim félre érted a helyzetet.
-Mit lehet azon félreérteni, hogy egy lányt ölelgetsz a szobádban?
-Azt, hogy én az unokahuga vagyok. Szólalt meg egy hang a lépcső tetejéről majd amikor felpillantottam megláttam azt a lányt.
-Ő Valeria az unokahugom ahogy mondja.
-Jorge én annyira sajnálom.
-Semmi baj kicsim én is így reagáltam volna.
-Szia az én nevem Valeria te pedig biztosan Martina vagy az unokabáttyám sokat mesélt már rólad. Mondta majd a kezét nyujtotta.
-Szia Valeria igen így hívnak, de a barátaimnak csak Tini.
-Értem akkor szia Tini.
-Valeria csak azért volt itt mert szakitott a barátjával és valakivel akart beszélgetni.
-Ne haragudjatok akkora egy barom vagyokok. Jegyeztem meg majd a fejemet a föld fele hajtottam.
-Szerelmem nem vagy barom csak egyszerűen félreérthető volt a helyzet. Mondta Jorge majd szorosan átölelt.
-Azt hiszem én most megyek igen csak későre jár.
-Örültem, hogy megismerhettelek Valeria és ne haragudj a kellemetlenségek miatt.
-Fátylat rá Tini. Mondta Valeria majd megölelt.
-Szia hugica. Mondta Jorge nevetve.
-Szia Yoyi. Ekkor Valeria hírtelen el is tünt, de nagyon nevetett amikor elment.
-Yoyi? Néztem Jorgera nevetve.
-Nem röhög.
-Bocsi kicsim, de ilyen jó becenevt én sem tudtam volna kitalálni.
-Semmi baj, de utálom ezt a nevet és ha bárki megtudná.
-Ne aggódj én aztán nem mondom el senkinek.
-Azt elhiszem, de most menjünk fel kitaláltam valamit ha érted mire gondolok. Mondta Jorge majd elkezdte a nyakamat csókolgatni.
-Ne Jorge légyszíves.
-Ne haragudj Szivem.
-Semmi baj csak most nem vagyok jól és nincs hozzá kedvem.
-Alba miatt?
-Igen és azon töröm az agyam, hogy holnap mit mondjak Sergionak miért nem megyek be a forgatásra.
-Kicsim mi az, hogy nem jössz holnap a forgatásra? Nézett rám Jorge felvont szemöldökkel.
-Nem akarok találkozni vele sőt beszélni se.
-De nem csinálhatod ezt örökké.
-Ez igaz, de ha felmondanék! Mondtam mosolyogva, de ekkor megláttam Jorge mérges tekintetét.
-Mi az, hogy felmondasz és egyáltalán akkor miböl élsz meg?
-Figyelj én kaptam egy más munkalehetőséget Madridban, de nem vállaltam el a mostani munkám miatt, de így nem akarok minden nap bemenni szóval már nincs ami visszatartson.
-És én? Én már nem számítok?
-Kicsim dehogynem, de létezik olyan is, hogy távkapcsolat. Mondtam majd odabújtam Jorgehoz, de ő ellökött magától.
-Ha elvállalod azt a munkát engem felejts el örökre.
-De Jorge. Szóltam utána, de ő már fent is volt az emeleten én pedig nem akartam utánamenni ezért lent a kanapén feküdtem le viszont nem aludtam egész éjjel. Reggel gyorsan felöltöztem és bementem a forgatás helyszínére még csak Sergio volt ott a többiek 10 perc múlva kéne megérkezzenek. Odamentem Sergiohoz és elmeséltem neki mindent, de azt is elmondtam, hogy a végleges döntésem akkor mondom el ha mindenki itt lesz. Nem kellett sok idő meg is érkeztek a srácok és elmondtam nekik is mindent aminek ők nagyon nem örültek, de várták a döntésem Jorge viszont rám sem nézett.
-Szóval arra a döntésre jutottam, hogy elmegyek, de csak a munkát nézem meg 2 nap múlva visszajövök és akkor hozok végleges döntést.
-Rendben Tini és mikor mennél? Kérdezte Sergio.
-Ma este vagy holnap reggel. Ennek hallatán Jorge kirontott a teremből egyenesen az öltözők irányába. A többiek csak odajöttek elbúcsuzni majd Facu és Mechi a két leges legjobb barátom félrehívott.
-Hallod csajszi ez ugye nem a tegnapi miatt van? Kérdezte Mech aggódva.
-Részben amiatt is meg szeretném egyengetni a karierem ott szóló énekes lehetnék.
-Tini Alba miatt nem mehetsz el. Mondta Facu könnyes szemekkel.
-Nyugodjatok meg mondtam már nem csak ez az egyetlen ok, de most én elmegyek megkeresni Jorget.
-Rendben csajszi amúgy én reggel idefelement dumáltam vele és elmesélt mindent.
-Nem baj. Mondtam majd elfutottam a srácok öltözőjéhez. Bekopogtam.
-Nem tudom ki vagy, de most ne gyere be. Hallottam kintről Jorge remegő hangját. Én azonnal berontottam és csak a földön ülő Jorget láttam aki háttal volt nekem és az első közös képünket szorongatta. Én odamentem hozza leültem mellé majd szorosan odabújtam hozzá és ezt mondtam.
-Figyelj Jorge nem egyedül akarok Madridba menni most hanem arra gondoltam eljöhetnél velem.
-Nem Tini én nem megyek el, de azt tudom, hogy Rugge igen ő elmegy erre a 2 napra veled és ha hazajöttél úgy is elmondod a döntésedet, de ha maradsz ha nem engem felejts el szeretném ha csak barátok lennénk.
-Biztosan ezt akarod? Kérdeztem könnyes szemekkel.
-Igen ezt akarom Tini.
-Hát jó legyen. Mondtam sírva majd szájon csókoltam és kimentem az öltözőböl és ott beleütköztem a báttyámba aki szorosan magához ölelt mert már tudta, hogy mi van.
-Hugi elmennyek veled?
-Nem Rugg én ezt egyedül akarom most már végigcsinálni még most elmegyek felülök az első gépre és elvállalom azt a munkát és azt akarom, hogy Facun, Mechin, Jorgen és rajtad kívűl senki más ne legyen ott.
-Rendben van hugocskám akkor beszélek velük. Így is volt mi 5-en mentünk ki a reptérre ott mindenkitől elbúcsúztam, de Jorget és a báttyámat hagytam utoljára.
-Ti tökfilkók nagyon vigyázzatok egymásra ti négyen vagytok a               legfontosabbak a számomra és Rugge mindig hívj fel meg ti is és küldjetek sok képet. Igyekszem sokszor hazajárni. Mechi és Facu ti mindig maradjatok ijenek és ne változzatok meg senki kedvéjért. Mondtam majd megöleltem és megpusziltam őket.
-Ruggerro az én egyetlen báttyuskám te ha megváltozol kitekerem a nyakad mert te ilyen hülyén vagy jól és tudd, hogy nagyon szeretlek.
-Én is szeretlek Tini. Mondta majd megölelgettük és puszilgattuk egymást.
-Végül Jorge fájdalmasan szakadt meg a kapcsolatunk. Mondtam majd megfogtam a két kezét és folytattam tovább. De megnyugtat az a gondolat, hogy barátként mindig számíthatok rád és te vagy nekem a leges legfontosabba persze veletek együtt. Mondtam a többieknek mosolyogva majd felhúztam az oldalamon a felsőm. És ez az amire ha ránézek tudom, hogy nálad jobb és megértőbb társam még nem volt és nem is lesz és én mindig várni fogok rád. Mondtam könnyes szemekkel és utoljára megcsókoltuk egymást, de mind a ketten sírtunk. Egyszer csak azt vettük észre, hogy Facuék ott álnak összeölelkezve és bőgnek mint egy csecsemő mert meghatotta őket a Jorgeval való búcsuszkodásunk. Megöleltem őket utoljára és felszálltam a gépre.

4 megjegyzés:

  1. Ahwww ne már hogy ne legyen Jortini :D Nagyon tetszett siess <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm igyekszem!De lesz Jortini csak egy kis ideig nem!❤❤🎼

      Törlés
  2. Neeeee Jortini!:‘( Mindjárt én is sírok!
    Nagyon jó lett!Siess!:D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Sietek, de ne sírj mert talán nem szakadtak el végleg!❤❤❤

    VálaszTörlés