2016. április 6., szerda

Jortini 1.évad 15.rész

-Amikor hazaértem és benyitottunk az ajtón Rugg mérges tekintete fogadott.
-Szia. Mondtam félve.
-Tini, hogy lehettél ennyire felelőtlen? Lépett oda hozzám mérgesen.
-Ruggerro én nem is sejtetettem tudom nem kellett volna elmennem. Mondtam félve.
-Mostantól addig nem mész sehova amíg én meg nem engedem.
-De hát nem teheted ezt Rugge. Mondtam majd félrelöktem, de ő visszarántott a felsőmnél fogva és felemelte a kezét.
-Hagyd őt békén különben eltöröm a kezed. Mondt Jorge idegesen majd ellökte Ru kezét.
-Ne ne haragudj Tini nem tudom mi ütött belém.          
-Semmi baj megértelek.
-Tini majdnem megütöttelek ha nincs itt Jorge akkor....
-Ha nem lett volna itt akkor se ütöttél volna meg mert ismerlek még saját magadnál is jobban és tudom, hogy nem tudnál bántani se engem se Jorget mert fontosak vagyunk neked.
-Ez igaz nagyon fontosak vagytok nekem. Ölelt meg minket.
-Te is nekünk. Mosolyogtam.
-Pontosan tesó szeretünk, de mégegyszer kezet emelsz a nőmre. Jelentette ki Jorge nevetve.
-Hidd el nem fogok. Röhögött.    
-Figyelj Ru én ma úgy terveztem, hogy nem alszok itthon mert szeretnék egy kis időt kettesben tölteni Jorgeval.
-Rendben megértelek menny nyugodtan nekem is volt tervem az estére.
-Na és mi báttyuskám?
-Hát ma találkozok Candeval, hogy megbeszéljünk mindent.
-Jól teszed. Öleltem meg majd elmentünk vissza Jorge lakásához.
-Nincs kedved filmezni egyet? Kérdezte Jorge.
-Nem nincs nekem csak ahoz van kedvem, hogy lefeküdjünk aludni és te a karjaidba zárj. Csókoltam meg.
-Hát legyen akkor gyere. Húzott fel a szobába. Ott átöltöztünk és feküdtünk is be az ágyba aludni. Alig, hogy elaludtunk Jorge elkezdett sírni álmába. Én próbáltam felkelteni, de hiába.
-Kicsim kérlek kellj fel. Mondtam már sírva és ekkor hirtelen felült rámnézett és átölelt.          
-Kicsim kérlek ne haragudj, hogy megijesztettelek. Ültetett az ölébe.
-Semmi baj, de mit álmodtál?
-Hát azt, hogy Peter bántott téged és én bármennyire is próbáltam nem tudtam neked segíteni és miattam erőszakolt meg úgy érzem, hogy ez az egész az én hibámból történt.
-Jorge ne is gondolj ilyen hülyeségere én voltam a felelőtlen és nem is Peter volt az. Csókoltam meg.
-Jó, de ígérd meg, hogy mostantól mindig szolsz ha mész valahova meg had kisérhesselek el vagy mindig menjen veled valaki.
-Rendben, de jobban örülök ha te vigyázol rám mert melletted tényleg biztonságérzetem van. Mondtam majd visszafeküdtem a helyemre és a fejem az oldalába fúrtam.
-Oké mostantól én leszek a te testőröd. Jelentette ki majd szorosan átölelt és én az egyik kezemmel addig simogattam amíg el nem aludt. Egész éjjel nem hunytam le a szemem mert féltem, hogy megint sírni fog. Reggel 6 óra fele járhatott az idő amikor elmentem le reggelit csinálni. Fél óra múlva Jorge idegesen fut le a lépcsőn majd amikor meglátott odajött hozzám és szorosan átölelt.

6 megjegyzés:

  1. Jajjj de édes <3 Imádom őket <3 Nagyon jó lett, siess <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi sietek! De te is Kármen különben....!😂😂😍❤❤❤😘

      Törlés
  2. Nagyon cuki*--*
    Nagyon siess:)<3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!!!:D
    Siess!

    VálaszTörlés