2016. április 4., hétfő

Jortini 1.évad 14.rész

Mindenki a nyakamba ugrott és kérdezgettek, de én csak annyit mondtam, hogy nem tetszett a munka és nem tudtam volna ottmaradni a barátaim nélkül.
-Tini nagyon örülök, hogy visszajöttél, de menny öltözz át a próbához ja és nem kell nagyon táncolj mert látom lesérült a lábad. Jegyezte meg Sergio.
-Igen kibicsaklott a bokám egy kicsit, de igyekszem. Azonnal el is mentem az öltözőbe. Igyekeztem hamar átöltözni nehogy valaki meglássa a sebeket a testemen, de nem voltam elég gyors mert amikor a pólómat húztam volna fel valaki hátulról megfogta a kezem.
-Tudtam, hogy valami nincs rendben csak úgy nem jöttél volna haza. Mondta a hátam mögött álló Jorge.
-Meg tudom magyarázni a sebeket.
-Azt nagyon remélem mert aggódom és ezek a foltok.
-Jó Jorge az az igazság, hogy becsaptak a munkával kapcsolatban mert valójában prostikat kerestek és megerőszakoltak. Mondtam elcsuklott hangon majd sírva átöleltem Jorgét.
-Tini te jó ég és szóltál a rendőrségnek?    
-Nem mert megfenyegettek, hogy ha szólok akkor megölik a családom így is örülök, hogy elengedtek és csak a tetoválásom miatt mert azt hitték, hogy barátom van és féltek nehogy keresni kezdjen.
-Ezekszerint ha ez nincs rajtad sohatöbbet nem látlak viszont?
-Igen Jorge te voltál az én megmentőm.
-Ha ott lettem volna tuti, hogy..... Mondta Jorge dühösen majd belecsapott a falba.
-Nyugodj le kérlek már túlvagyok rajta semmi bajom és a legfontosabb, hogy most veletek lehetek a barátaimmal.
-Tini ez neked semmi? Mutat Jorge a sebeimre.
-Az meggyógyúl és hidd el jól leszek.
-Ez nem történt volna meg ha elmegyek veled.
-Ne magadat okold ez nem a te hibád én vagyok az egyetlen naív kis liba.
-Nem vagy naív liba csak szeretted volna egyengetni a kariered, de most öltözz visza és azonnal átjössz hozzám és beszélgetünk.
-Jó, de mit mondjak a többieknek?
-Semmit te kimész a kocsiba én pedig elmondom az igazat. Mondta Jorge majd kivitt a kocsihoz és ő visszament. Amikor kijött látszott rajta, hogy még ideges. Elmentünk hozzájuk majd felmentünka szobába elküldött fürdeni addig ő is átöltözött majd amikor bementem leültünk az ágyra és beszélgetni kezdtünk.
-Van még máshol is sebed Tini?
-Igen a lábamon, de nem akarok eről beszélni az a lényeg, hogy újra köztetek lehetek, de mit szólt Rugg a hír hallattán?
-Ki akart jönni, hogy jól lecsesszen amiért nem engedted magaddal, de aztán lenyugtattam.
-Hát ma nem szívesen kerülnék a szeme elé.
-Hát akkor aludj itt persze nem kell velem aludj van egy vendégszobánk.
-Jorge én szeretnék veled aludni Facuval is aludtam együtt pedig csak barátok voltunk.
-Akkor jó.
-Köszönöm. Suttogtam, majd szorosan átöleltem Jorget.
-Ne köszönd nagyon fontos vagy a számomra.
-Te is fontos vagy nekem Jorge.
-Na gyere bujj ide. Mondta Jorge és lefeküdt én meg vele szembe és a homlokunkat össze érintettük. Így feküdtünk 2 órán keresztül és csak egymást néztük. Amikor azt hittem Jorge elaludt így szóltam.
-Szeretlek Jorge Balnaco örökké.
-Amíg meg nem halok. Szólalt meg Jorge és megcsókolt és ezt követte a többi csók amíg meg nem csörrent a telefonom.
-Kicsim ne vedd fel.
-Muszáj Jorge Ruggerro az és már biztos halálra aggódta magát amiért nem mentem haza.
-Szia Rugg.
-Szia Tini merre vagy?
-Jorgenál, miért?
-Gyere haza légyszíves szeretnélek látni meg beszélgetni veled.
-Jó indulok. Mondtam majd leraktam a telefonom.
-Elmész Tini?
-Muszáj a báttyám látni szeretne, de én azt szeretném tudni, hogy mi van kettőnkel.
-Figyelj hülyeség volt, hogy szétváltunk én szeretlek és veled akarok lenni életem végéig.
-Én is veled akarok lenni Jorge. Mondtam majd megcsókoltuk egymást.
-De nem mehetsz egyedül haza szóval hazaviszlek.
-Rendben köszönöm kicsim.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon tetszett♡ Jorge olyan cuki;D Nagyon siess♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen cukika?❤ ígérem sietek! Jó látni, hogy tetszik valakinek a blogom, de te is siess Kármen!😘❤

      Törlés
  2. Fantasztikus!:D
    Jortiniiii!:DD Pedig történhetett volna más is, ha Rugge nem telefonál!;) Jajj az a hülye telefon!:D
    Siess Kata!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!!!❤hát igen történhetett volna😘 nagyon sietek!

      Törlés
  3. Ahw*-* nagyon jó lett:)
    Siess<3

    VálaszTörlés