2016. április 27., szerda

Jortini 1.évad 29.rész

-Na szóval aról van szó, hogy ez a Damien gyerek kész bűnöző volt és Jorget kitagadtatta a családjából így Jorge se a szüleivel se a testvérével nem beszél. Egészen 18 éves kora óta nem látta Jorge a szüleit.
-Most komolyan beszélsz? Kérdeztem aggódva.
-Teljesen! Ma egész nap ez után nyomoztam.
-Hol van most Jorge?
-Azt mondta, hogy el megy a közeli box klubba kibérelte mert ma csak a boxal akar foglalkozni.
-Ne haragudjatok, de nekem el kell mennem sziasztok. Rohantam ki az ajtón majd a Box klubb felé vettem az irányt. Hát egy olyan 12 perces futás után megérkeztem. Berontottam a klubba és megláttam Jorget aki egy boxzsákot püfföl egy szál nadrágba és egy boxkesztűbe. Nem hallotta, hogy bementem mert fülhallgató volt a fülébe és még azon keresztül is tisztán hallatszot, hogy az én dalomat hallgatja. Egyszer csak térdre rogyott és a földet kezdte el püffölni. Én lassan mögé mentem letérdeltem és átfogtam hátulról és a hasánál összekulcsóltam a kezem majd a fejemet az izmos hátára döntöttem. Ő meg se muzdult amíg meg nem fordítottam a fejét és meg nem csókoltam.
-Kicsim annyira sajnálom. Mentem elé és a karjaiba borultam.
-Nem,én sajnálom, hogy hazudtam neked pont neked akit mindennél jobban szeretek. Csókolt meg.
-Most menjünk haza és nekem kell pár dologról mesélj.
-Pontosabban?
-Hát a szüleidről és Damienről hisz mostantól minden nap vele kell dolgozzak.
-Ezt, hogy érted? Húzott magához a derekamnál fogva.
-Úgy, hogy a munkahelyemen ő az egyik koreógráfusom, de nem lesz semmi bajom hisz te minden nap elkísérsz. Ugye? Néztem rá bociszemekkel.
-Ez kérdés? Naná, hogy elkísérlek. Puszilta meg a homlokom.
-Na, de nyomás haza.  
-Ne mennyünk haza van jobb ötletem.
-Na és mi?  
-Menjünk szállodába.
-Én nem akarok. Nyafogtam.
-Akkor maradjunk itt ennek a teremnek a hátuljába van egy szoba franciaággyal.
-Jó, de holnap innen kell menjünk akkor a munkába.
-Hát legyen. Húzott magával a szoba felé. Lefeküdtünk az ágyra én Jorge mellkesára raktam a fejem és így szóltam.
-Miért nem mondtad, hogy ilyen a kapcsolatod a családoddal?
-Egyszerűen nem akartam, hogy bárki is tudomást szerezzen róla mert nem akarom magam sajnáltatni.
-De ugye tudod, hogy nekem nagyon fontos a bizalom?      
-Hidde el tudom. Szoríott magához egyre erősebben.
-Kicsim megfulladok. Nyögtem ki mire hirtelen elengedett.
-Ne hargudj csak olyan rég voltál a karjaim között és....
-Nem kell folytatnod értem mit akarsz mondani öleltem át és ő egy nagyot beleszippantott a hajamba.
-Na ez az az illat ami hiányzott.
-Hidd el tudom miről beszelsz, de amugy mit keres egy boxklubban egy ágy?
-Hát ez egybarátomé és ő itt is lakik.
-Értem. Fúrtam be magam az oldalába majd elaludtam. Álmomban Facuval csókolóztam és amikor elkaptam oldara a fejem Jorge ott nézett minket. Ekkor hirtelen felültem az ágyon és az álomnak vége lett. Riadtan Yoyi felé kaptam a tekintetem aki engem nézett rémült arcal.
-Mi történt kicsim? Ült fel mellém.
-Csak rosszat álmodtam.
-Mi lehetett ennyire rossz?
-Nem.....nem fontos.
-Tini
!-Hm…..?
-Az ellöbb beszéltük meg, hogy nem titkolózunk a másik elött.
-Na jó hát......

9 megjegyzés: