2016. április 8., péntek

Jortini 1.évad 16.rész

-Jorge kicsim mi van?
-Már azt hittem, hogy.....
-Ne gondolj semmi ilyenre én csak lejöttem reggelit csinálni, de most megijesztettél.
-Ne haragudj csak annyira féltelek. Csókolt meg.
-Tudom Jorge tudom nem féltenél ennyire ha én.....
-Shhh ne folytasd Tini ami történt megtörtént egyikőnk sem hibás benne én csak annyit kérek, hogy soha ne hagyj el.
-Soha nem foglak, de mennünk kell be a forgatásra ma lesz Leon és Violetta nagy veszekedése.
-De én nem akarok veled veszekedni Tini.
-Én sem veled, de ez csak egy szerep.
-Jó akkor mennyünk. Nehezen tudtuk ezt a részt felvenni mert ahányszor a veszekedésre került a sor mi mindig elnevettük magunkat vagy épp Jorge csapott a seggemre vagy én ölelgettem folyamatosa. Estére nehezen, de sikerült felvenni ezt a részt is majd Sergio összehívott minket a táncteremben.
-Na srácok mint tudjátok nagyon beindult a violetta pedig csak egy koncertünk volt ennek következtében rengeteg az őrűlt rajongó. Ezért most mindannyian egy nagy házba avagy villába költözünk és ott fogunk egy ideig élni.
-Sergio.
-Mondjad Tini.
-Nekem semmi kifogásom sincs ez ellen ha mi dönthetjük el ki legyen a szobatársunk.
-Felőlem, de minden esetre vannak egy személyes szobák is.
-Akkor induljunk. Ugrottam fel Sergio hátára aki rohangálni kezdett velem. Ez után hazamentünk és összecsomagoltuk a ruháink majd indultunk is a buszra. Buszon most pont Alba mellett kell üljek.   -Figyu Tini tudunk dumálni?
-Mondjad.
-Ne haragudj rám amiért kételkedtem benned, de szerintem te pont így lennél ha én lennék Jorge exe.
-Igazad van itt mind a ketten hibáztunk, de felejtsük el hisz nemsokára egy házban fogunk élni. Mosolyogtam majd átöleltük egymást.
-Nicsak nicsak csak nem kibékültetek? Kérdezte Facu majd leült az elöttünk lévő üllésbe és dumálni kezdtünk. Utközben Rugg, Jorge, Samu, Mech és Cande kergetőztek mert a srácok bajuszt rajzoltak nekik miközben aludtak. Tudom ovodás poén, de hát mit várhatok tőlük. Amikor ezt megtudtam én odamentem Jorgehoz Cande pedig elkapta Ruggerrot Mechi meg addig Samuval szórakozott.
-Ruggerro Stoessel és Jorge Blanco mit csináltatok a barátnőmmel?
-Semmit, semmit. Mondta Jorge feltartott kézzel.
-Ez nagyon nem volt szép tőled Jorge ezért nem alszok ma veled és lehet holnap se és az a minimum, hogy bocsánatot kérsz.
-Ne haragudj Cande és ne már kicsim. Nyavajgott.
-Semmi baj Jorge, de te Ruggerro nem akarsz valamit mondani? Kérdezte Candi felvont szemöldökkel.
-Szeretlek és megszívtad Jorge Blanco Ha Ha Ha.
-Ne nevess kicsim mert én sem alszom veled hanem tinivel fogok.
-Tessék? Kérdezték egyszerre.
-Úgy bizony és ha most megbocsájtotok itt vagyunk. Mondtam majd átkaroltam Candelariat és leszálltunk a buszról.
-Kicsim. Kiabált utánunk Rugg és Jorge.  
-Hagyjatok most minket. Jelentette ki Cande.
-Te Candelaria mi lenne ha ma elmennénk bulizni?
-Ez jó ötlet, de szoljunk a többi LÁNYNAK is.
-Mi?  Akkor a fiúk nem is jöhetnek? Kérdezte Rugg.        
-Nem!!!! Vágtuk rá egyszerre maj elmentünk a csajokkal dumálni és azt beszéltük, hogy este 9-kor indulunk. Pont egy órám volt elkészűlni amikor kopogtattak a fürdőszoba ajtón.
-Gyere Cande.      
-Jorge vagyok. Hirtelen megfordultam majd mérgesen így szóltam.
-Menj már ki.
-Nyugi Kicsim már láttalak téged különben is rád van csavarva a törölköző.
-Jó, de mit akarsz?
-Azt, hogy ne menj el.
-Ilyet nem kérhetsz tőlem.
-De megígérted, hogy elkísérhetlek mindenhova vagy valaki veled lesz.
-5 lány nem elég neked?
-De ők lányok figyelj kicsim egy szórakozóhelyre mentek és nektek lányoknak eséjetek sincs több srác ellen.
-Nem érdekel ez most szórakozni akarok. Érted?
-Jó akkor menj oda ahova akarsz na csáó. Csapta be maga után az ajtót. Én csak sírva a földre rogytam és akkor......

4 megjegyzés:

  1. Imádom! Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle :D Siess nagyon!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Kármen! Hát kiváncsi is lehetsz! Sietek, de tebis siess nadon!❤😍🎼😘

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!:D Nagyon siess, mert kiváncsi vagyok!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi sietek! Ma hozom az új részt!❤😘😍

      Törlés