2016. április 14., csütörtök

Jortini 1.évad 20.rész

Szó szerint 8 szatyor volt már nálam az egyikben sminkek amásikban ruhák meg minden ami kell. Aztán amikor megint bekapcsoltam a telefonom láttam a többi hívást és amikor belenéztem az üzenetekbe láttam egy olyan üzit, hogy nem bírtam tovább és összerogytam. Az ált az sms-ben, hogy Facut kórházba vitték azért mert amikor beszoltam neki ő összeveszett Albaval majd sírva kirohant az útra és pont jött egy kocsi majd elcsapta. Gyorsan tárcsáztam Jorget, de nem tudtam beszélni ezért csak sírtam.
-Tini mi van veled? Bántottak, hol vagy?
-Itt vagyok a villához legközelebb lévő bevásárlóközpont elött azonnal gyere ide. Mondtam majd leraktam a telefont. Feltápászkodtam a földről majd leültem a padra.15 perc se kellet már itt volt Jorge.
-Mi van veled Tini?
-Láttam az üzenetet azonnal vigyél be a kórházba.
-Rendben induljunk. Hamar bértünk. Én kipattantam a kocsibol és szaladtam az épületbe Jorge kezét fogva. Amikor megláttam a többieket én csak azt üvöltöttem, hogy sajnálom. Ők odajöttek és átöleltek. Nemsokkal később kijött az orvos és azt mondta, hogy most egy ember bemehet. A többiek arik voltak és megengedték, hogy én mennyek be. Én berontottam majd bömbölve átöleltem Facut.
-Tini mi a baj?
-Te kérdezed, hogy mi a baj? Hát miattam vagy itt te lüke.
-Ne magadat hibáztas inkább azt mondd el nekem, hogy mi van veled?
-Nem tudom mostanában igen feszült vagyok és én idióta rajtatok töltöttem ki.
-Semmi baj Tinukám, de ígérd meg, hogy soha többet nem tűnsz el így mert a frászt hoztad rám. Mondta majd hirtelen megcsókolt én meg viszonoztam, de aztán hamar észheztértünk és elhúzódtunk.
-Ne haragudj Tini én csak…..
-Semmi baj én is hülye voltam mert viszonoztam, de felejtsük el.
-Rendben.
-Különben is mikor engednek haza?
-Nem volt nagy a baj úgy, hogy ma hazamehetek, de csak azért mert lefizettem az orvost és csak saját felelőségemre.
-Na akkor én kimegyek készülj össze és most szólok az orvosnak persze ha csak jól vagy.
-Naná. Ölelt volna meg, de feljajdított.
-Na baj van?
-Nem csak hirtelen mozdultam.
-Akkor most egy ideig nem kelhetsz fel az ágyból erről gondoskodom, de most megyek öltözz fel. Mentem ki az ajtón majd odamanetem az orvoshoz aki megírta a zárójelentést és már mehettünk is. Engem nagyon furdalt a lelkiismeretem amiért visszacsókoltam Facunak. Kötelességemnek éreztem, hogy elmondjam Jorgenak ezért amikor hazaértünk oda is mentem hozzá.
-Jorge beszélnünk kell.
-Ajjaj esküszöm én nem csináltam semmit.
-Te nem is na gyere. Fogtam meg a kezét majd felráncigáltam a szobába.
-Kicsim elmondod végre, hogy mitörtént?
-Figyelj, minden jogod megvan ahhoz, hogy szakíts velem főleg ezek után.
-Mond már, hogy mit csináltál!
-Na jó Facu megcsókolt én meg hagytam. Hadartam el a mondatot mire Jorge kirontott a szobából és egyenesen Facu szobálya fele ment.
-Facundo Gambande mi a francot képzelsz? Ragadta meg Jorge a pulcsiját.
-Mi van veled haver?
-Te csak ne haverozz milyen jogon smárolod le a barátnőm? Emelte fel a kezét Jorge mire én elkaptam.
-Kérlek ne csinálj semmi hülyeséget. Mondtam könnyezve erre ő fellökte Facut és visszament a szobánkba én pedig utána. A szobába belevert ököllel a falba majd az ágyra feküdt és fogta a fejét. Én jobbnak láttam ha most elkezdem pakolni a cuccaim. Elővettem a lila bőröndöm és kezdtem is bele pakolni.
-Hát te meg mit csinálsz Tini? Kapta fel a fejét Jorge.
-Átköltözök egy másik szobába és.....  
-Nincs és, Tini te ittmaradsz.
-Nem értelek Jorge.  
-Na akkor most figyelj Martina Stoessel Alehandra Muzlera minket semmi nem tud elválasztani egymástól főleg nem egy ilyen semmit jelentő csók.
-Ez azt jelenti, hogy.....?
-Igen azt te kis lüke. Mondta majd a derekamnál fogva magáhozhúzott és megcsókolt.
-Jorge én....
-Shhh mi lenne ha most beszélgetés helyett mást csinálnánk? Vigyorgott perverzül.
-Ha nem haragszol én inkább a nap hátralevő részét veled tőlteném, de nem így.
-Megértelek sokszor nekem is jobban esik ha átölelhetlek és magamba szívhatom az illatod mint, hogy megcsókoljalak.
-Köszönöm. Suttogtam majd a kezem beraktam a pólója alá majd a hasától a hátáig simitottam ott összekulcsóltam a kezem és szorosan átöleltem.
-Ha már egész nap ebbe a pózba akarunk maradni akkor mondjuk elmehetnénk fürdeni úgy is jó nagy sarokkád van ott nyugodtan ölelhetsz tovább.
-Persze csak légyszi engedd meg, hogy átmenjek Facuhoz tisztázni a dolgokat.
-Jó de siess.
-Köszönöm. Futottam ki az ajtón majd a legutolsó szobába berontottam.
-Figyelj ne haragudj én csak.....        
 -Tudom Tini, furdalt a lelkiismeret ha te nem én tettem volna meg. Mondta majd széttárta a kezét én meg szorosan hozzábújtam.
-Egyébként Albaval kibékültem.
-Na ennek örülök.
-De Tini nekem mindig te leszel az első szerelmem.
-Nekem is te, de ezt tartsuk magunknak meg.
-Ahogy mondod Tinita ami köztünk történt az titok marad.
-Ahogy mondod. Pusziltam meg majd siettem is vissza Jorgehoz.
A romantikus délután kezdete...........

8 megjegyzés:

  1. Naneeemáár😂
    Kifejezetten utálom Facut,a blogodat viszont imádom :D Nagyon siesd légyszi:D ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy én is imádoma te blogod💓💖💞😘! Ne utáld Facut ő jó gyerek csak cejejmes! Holnap már hozom is az új részt!💖😘💞

      Törlés
  2. Fantasztikus lett! Gyorsan hozd a kövit!💞💞💞💞

    VálaszTörlés
  3. Nagyszerű lett*-*
    Chaj engem idegesít Facuxd
    Nagyon siess❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!💖💞🎼 Hátha most idegesít akkor később mégjobban fog!😉

      Törlés
  4. Nagyon jó lett!:D Igazságszerint Facu nem a kedvencem!:‘D De ez a rész fantasztikus lett! Hozd holnap a kövit lécciiiiii!:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Hozom ma a kövit, de te is nagyon siess!💖😘💞

      Törlés