2016. április 4., hétfő

Jortini 1.évad 13.rész

Jortini 1.évad 13.rész

Amikor megérkezett Madridba a gépem teljesen kibőgtem a szemem. Leszáltama repülőröl majd azonnal fogtam egy taxit és elvietettem magam a megadott című Hotelbe. Madridba már este volt így lefeküdtem aludni mert másnap kellett is mennyek a Studioba az első felvételemre. Bementem a szobámba és lefeküdtem aludni. Másnap reggel felkeltem megreggeliztem felvettem egy Fekete telitalpu cipőt és egy fekete egyberuhát. A hajamat begöndörítettem a számat vörös rúzzsal festettem a szememt meg kihúztam és úgy indultam útnak. Amikor megérkeztem a megadott címre kicsit furcsa volt a hely belülről. Szinte félmesztelen lányok mászkáltak ott ami nekem nem tetszett. De én elmetem az irodához és bekopogtam. Amikor ajtót nyitott nekem egy férfi valahonnan nagyon ismerős volt az arca mintha már láttam volna.
-Jónapot kívánok uram Martina Stoessel vagyok.
-Örülök Martina én Miguel Rodriges vagyok mától itt fog dolgozni, hogy teszteljük magát kérem fáradjon be abba a helyiségeb. Mondta az úr majd egy hangszigetelt helyiségre mutatott. Onnan tudtam, hogy hangszigetelt mert felismertem az üvegekről. Ahogy beléptem teljesen megijedtem mert a mikorofon és a többi műszakiicucc helyett csak egy ágy volt ott és egy agyontetovált fickó aki megragadott és az ágyhoz szorított. Én csak sikítoztam, de ő meg tépte le rólam a ruhát majd nekibilincselt az ágynak. Kicsatolta az ővét és nekemtámadott. Szó szerint megerőszakolt. Amikor végzett  elengedett én meg gyorsan felhúztam a ruháim, de nem tudtam megállni a lábamon.
-Jó a kis csaj, de igen akaratos és ahogy az oldalán lévő tetoválást elnézem van barátja ezért nem tarthatjuk meg, de a felvételeket jó lesz visszanézni majd neked is elküldöm kicsim. Mondta a tetkosfickó majd kilökött az ajtón. Én kivánszorogtam az utcára és azonnal fogtam egy taxit és elmentem vissza a hotelbe. Kaptam egy sms-t, hogy amennyiben merem értesíteni a rendőrséget megölnek engem is és a családomat is. Én nem haboztam sokáig azonnal felszálltam az első repülőre majd hazautaztam. Amikor megérkeztem fogtam egy taxit és egyenesen Mechihez vitettem magam. Kiszálltam a taxiból és odarohantam az ajtója elé dörömbölni kezdtem. Amikor Mech kinyitotta az ajtót sírva a nyakába borúltam.
-Tini hát te itt, de mi történt? Kérdezte aggódva majd szorosan átölelt és leültetett a nappaliban a kanapéra.
-Nagyot tévedtem. Mondtam szipogav.
-De mi volt csajszi?
-Hát kiderült, hogy ez a lemezkiadás egy átverés csak prostikat kerestek és engem megerőszakoltak. Mondtam ordítva és sírva.
-Hogy micsoda? Kérdezte Mechi is már sírva.
-Igen így volt.
-De egyáltalán, hogy menekültél el?
-Elengedtek mert meglátták a tetoválásom és azt hitték,hogy barátom van és tudták, hogy elöbb utobb keresne, de megfenyegettek, hogy ha merek szólni a rendőrségnek megölik a családom.
-Jó csajszi nyugodj meg én nem mondom el senkinek ez kettönk közt marad.
-Köszönöm Mech, de ha nem baj bejönnék veled a Studioba és megkérném Sergiot, hogy had maradhassak.
-Ne aggódj biztos maradhatsz mert a főni pont azt mondta, hogy várja mikor gondolod meg magad. Mondta Mechi majd bementünk a Studioba bár én picit furán mentem mert fájt mindenem, de hála istennek úgy nézett ki a menésem mintha fájna a lábam és ezért mennék így. Amikor beléptem az ajtón.....

8 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett! Nagyon izgiiii! Nagyon siess!💕💕💕💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Akkor már ma hozom ha ennyire tetszik!

      Törlés
  2. Nagyon nagyon nagyon tetszett! Kíváncsi vagyok Jorge mit szól majd...Nagyon siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nem biztos, hohy Jorge megtudja😉😉😉semmit sem lehet tudni! Ma hozom a kövit!

      Törlés
  3. Baromi jó lett!!!:DD Én még ma szeretném a kövit!;) Siess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ma hozom a kövi részt, de ti is siessetek ám!!❤❤😘

      Törlés
  4. Nagyon jó lett:)
    Rettentően siess❤

    VálaszTörlés