2016. április 21., csütörtök

Jortini 1.évad 25.rész

Én nem nagyon tudtam aludni, de muszály volt mellette maradjak annyira szorított. 2 óra után a másik oldalára fordult én csak megpusziltam a hátát majd kiugrottam az ágyból és felöltöztem. Sántikálva lementem a lépcsőn. Gondoltam összeütök a srácoknak egy kis ebédet hisz nemsokára délután egy óra lesz ők meg még semmit nem ettek. Csináltam spagettit egy kis húslevst és desszertnek gofrit meg palacsintát. Viszont mire végeztem nagyon fájt a lábam ezért elindultam, hogy leülök a kanapéra. Alig, hogy megpihenhettem zörgést hallottam és egyszer csak Peter lépett be az ajtón.
-Te meg kit keresel itt. Áltam fel.
-Pont téged szerelmem nekünk még dolgunk van. Lépett oda hozzám majd megcsókolta a nyakam amitől kirázott a hideg.
-Hagyj békén te féreg. Köptem szembe mir ő megpofozott amit én nem hagyhattam annyiban. Egyszer csak hallottam, hogy a többiek tarppolnak lefele.
-Tini. Kiáltották egyszerre a kórláthoz lépve.
-Ha lejöttök megölöm a lányt. Szólalt meg Peter mire nekem elvörösödött a fejem a dühtől. Megmarkoltam a mogyoróját tekertem rajta egyet ő meg csak egyszerűen összerogyott.
-Takarodj innen Peter Lanzani vagy le is vágom. Ordítottam mire Jorge így szólt.
-Az én csajom! Nevetett. Peter ekkor felállt majd ahol bejött ott távozott is. A többiek lerohantak hozzám és megöleltek.
-Jól vagy Tini? Kérdezte Mechi.
-Persze semmi bajom csak egy pofont kaptam meg megcsókolta a nyakam. Ráztam meg magam mire Jorge szorosan átölelt és ő is megcsókolta a nyakam.
-Ez az én nyakam és az én Tinim szóval tabu. Nézett komolyan mire mindenki elnevette magát.
-Igen a tiéd vagyok, de most együnk.
-De nincs semmi főzve. Hajtotta le a fejét Xabi majd megkordult a gyomra amikor megfogta a hasát. Én csak az ebédlőaszalra mutattam mire mindenki odaszaladt és elkezdett enni kivéve Mechit aki leült a nappaliban a kanapéra. Én oda is mentem hozzá.
-Mi van veled Mechita?
-Semmi csak tudod Xabi mostanában nagyon furcsa.
-És mire gondolsz?
-Lehet van valakije.
-Hát te hülye vagy Mech Xabi soha nem csalna meg! Csattantam fel mire ő elkezdett csitítgatni.
-Tini ne ilyen hangosan és szerintem igen is hazudik valamit titkol.
-Na jó ebböl elég. Áltam fell majd odakiáltottam Xabinak.
-Figyelj csak Xabika megcsalod Mechit mert szerinte igen ha meg nem akkorsz mit titkolsz?
-Hát ti komplett hülyék vagytok. Figyelj ide Mech. Ált fel Xabi az aszataltól és odament hozzá én meg felkaptam egy pohár vizet és kortyolgatni kezdtem.
-Mondjad Xabi. Hajtotta le Mechi a fejét.
-Soha nem csalnálak meg és amit titkolok az ez. Térdelt le elé Xabi majd elővett a zsebéből egy dobozt és amikor kinyitotta egy ezüst gyűrű volt benne.        
-Mercedes Lambre lennél a feleségem?
-Hogy mi? Köptem ki a vizet ami egyenesen Xabi haján landolt.
-Igen ezerszer is igen. Ugrott a nyakába Mechita és megcsókolták egymást. Ezután Xab mérgesen fodult felém és közeledni kezdett mire én gyorsan Jorge mögé futottam aki köpni nyelni nem tudott az elöbb hallottak alapján.
-Na várj csak Tini most véged. Jött még mindig utánam Xabi.
-Sajnálom kicsim ebből magadnak kell kimászni. Nevetett Yoyi.
-Jolvan Jorge Blanco, de ezért egy hétig nem alszok veled és nem is csókollak meg.
-Kit kell megverni? Pattant fel a székről. Én csak Xabikára mutattam mire ő megindult felé felkaptta és a medencéig meg sem állt vele. Ott beledobta a vízbe mire ő feljött víz alol és sápítozni kezdett, hogy tönkre ment a haja és aztán felszaladt a szobájába megszárítkozni.  
-Szerintem ti menjetek vissza enni én meg bocsánatot kérek tőle. Jelentettem ki mire mindenki elment be kivéve Jorget.
-Neked is enned kéne valamit kicsim. Ölelt át.
-Nam vagyok éhes én csak téged akarlak. Túrtam bele a hajába mire ő felkapott és bevitt a srácokhoz majd így szólt.
-Mi most elmegyünk lefeküdni mert én hulla vagyok Tininek meg fáj a lába. A srácok csak annyit mondtak, hogy ők most mennek be a városba. Megvártuk amíg elmennek majd gyorsan bezártuk az ajtót.
-Na mehetünk is fel. Kuncogtam.
-Én már nem bírok tovább várni. Ültetett fel a konyhapultra Jorge.
-Ne itt kicsim kérlek.
-Jó akkor menjünk fel. Felkapott majd a lábamat összekulcsoltam a háta mögött és így mentünk az emeletre. Közben csókolóztunk is. Amikor beértünk a szobába letéptük egymásról a ruhákat majd az ágyra borultunk.
-Csak ne legyél nagyon durva. Mondtam.
-Voltam én veled valaha durva? Simitotta meg az arcom.
-Nem ne haragudj olyan hülye vagyok.
-Tini semmi baj azok után amin keresztül mentél megértelek és azt is megértem ha most mégsem akarod.
-Mindennél jobban akarom Jorge Balnco. Csókoltam meg újra és azt követte a többi esemény.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Jortini fantasztikus lett. Siess vele!:)

    VálaszTörlés
  2. Jortini lovacskaaaaa😂😂😂😂 Imádtam, csodás lett! Siess!💖💖💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az áááám LOVACSKA! Kôszi! sietek💖💞🎼💓!

      Törlés
  3. Nagyon jó lett!*-* Jortiniiii!:DD Nagyon siess!

    VálaszTörlés
  4. Jortini...lovacska ;DD Imádooom wáá,nagyon siess♡♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen muszáj volt már a LOVACSKA😂😂! KÖSZÖNÖM! SIETEK, DE TE IS SIESS!🙌😻💖💕

      Törlés