2016. április 29., péntek

Jortini 1.évad 30.rész

-Hát arról van szó, hogy veled álmodtam és Facuval, de az álmomba megcsókoltam Facut és te ezt láttad. Jorge nem szólt semmit csak bámúlt maga elé.
-Neked ez jelent valamit Tini?
-Hát persze, hogy nem, de akkor is rossz volt az álom mert borzasztó belegondolni, hogy rajtad kívűl mást csókolok.
-Komolyan csak ennyiről van szó?
-Hidd el nekem kérlek. Néztem rá könnyes szemekkel.
-Shh elhiszem ne haragudj, hogy kételkedtem benned. Csókolt meg én meg csak bömböltem.
-Nem akarlak többet elveszíteni.
-Nem fogsz soha többet nem eresztelek el ígérem.
-Jó de még valamit ígérj meg.
-Még pedig?
-Békülj ki Facuval a legjobb barátod volt, de megutáltad miután megtudtad, hogy együtt voltunk.
-Tini hisz megcsókolt.
-Oké ezt értem, de látom, hogy fáj mert elvesztetted az egyik legjobb barátod.
-Jó ígérem megdumálom vele.
-Na ennek örülök, de most aludjunk. Feküdtem volna vissza de Jorge így szólt.
-Te kis álomszuszék reggel van dolgoznod kell.
-Ne már nem akarok.
-Én is veled megyek kicsim.
-Na úgy már más. Pattantam ki az ágyból majd összekészűltem. Egy fekete szegecses pólot vettem fel kék szaggatott farmerrel. A hajam copfba kötöttem. Szépen elmentünk dolgozni. Mármint én dolgoztam Yoyi meg csak velem volt. Ahogy beléptünk a táncterembe egyből Roberto ugrott elém és lenyomott két puszit aminek Jorge nem nagyon örült.
-Tini bemutatnál a barátodnak? Szólalt meg Yoyi.
-Ja persze Jorge ő itt Roberto a barátom és koreográfusom, Roberto ő itt Jorge a párom.
-Hali. Nyujtotta a kezét Robi és kezet fogott a majmócámmal.
-Nicsak kit látnak szemeim, Báttyus hát te meg? Hallottuk a hangot a hátunk mögül mire az illető elénk sétált.
-Ne kezd Damien. Kérleltem.
-Nem hozzád szóltam. Flegmázott.        
-Damien nem akarok veled beszélni nem vagy te nekem már senkim. Mondta Jorge majd teljesen megfeszült mire én szorosan odabújtam hozzá és egy puszit nyomtam a vállára.
-Jaj de kis szukimuki velem nem voltál ilyen a tegnap.
-Mert te egy aljas szemét láda vagy.
-Jaj ne védd már ezt a buzigyereket soha semmire nem viszi az életbe velem ellentétbe. Én vagyok valaki nekem van családom neki mi van? Semmije egy utolsó senkiházi.
-De neki van munkája tisztességes ember és a legfontosabb, hogy vannak barátai sőt családja is van én és még sokan mások vagyunk neki a családja te rohadék. Üvöltöttem majd képen töröltem.
-Nyugodj le Kicsim. Szedett le Jorge Damienről.
-Szálj le a barátomról vagy nagyon megbánod. Téptem ki magam szerelmem szorításából, de Roberto elkapott.
-Nyugodj le Tini, te meg menj el Damien készülj fel mindjárt itt van Sarah és kezdődik a próba. Én láttam Jorge elkeseredett arcát odarohantam hozzá és szorosan átöleltem.
-Ne foglalkozz vele én szeretlek és a többiek is neked is van családod hidd el, hogy te sokkal többre vitted mint ő.          
-Köszönöm életem. Szorított magához mégjobban.
-Szeretlek kis majmócám. Suttogtam.
-Én jobban. Mosolyodott el már ő is.
-Na srácok kezdhetünk? Lépett be Sarah.
-Szia Sarah mi már készen állunk. Pusziltam meg.
-Remek Tini akarlak látni, hogy táncolsz a legujabb videóklipped miatt.
-Értem, de beszélni akartam veled ha már ugy is zongora közelben vagyunk had mutassam meg egy új dalom nem rég írtam. Én tudom, hogy ti írjátok, de hátha tetszik.
-Persze ez remek ötlet had halljuk. Oda ültem a zongorához a többiek a zongora elé álltak és figyeltek. Elkezdtem énekelni a dalt Spanyolul.

Az ágyam hideg,
Szobámban félhomály!
Az ajtó tárva,
egy illat rám talál...
... Itt jártál éjjel, hogy álmomra vigyázzál!
De szó nélkül mentél el...

Hogy történt ez: Nem tudom!
Én most is, és mindörökké!
A szerelmet keresem,
a szerelmed akarom!

Hiányzol! Néha magam sem tudom,
Ez az érzés bűn-e, vagy jutalom?
Imádlak, sokszor újra képzelem:
Itt vagy velem! És vigaszt adsz nekem.

Magányos éjek átka
Nyomomban jár...
Emléked égő vágya
Börtönbe zár...
Ha nem jössz éjjel,
Hogy álmomra vigyázzál!
Én várlak vissza téged!

Egyszer még: megérted!
Most is és mindörökké!
A szerelmet keresem,
A szerelmed akarom!

6 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett! Damian csúnyaaaa! Siess!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, sietek! Igen Vanda Damian csúnya!😂💖💖😘

    VálaszTörlés
  3. Jajj hogy én mennyire imádtam!❤❤😍
    Nagyon siess!❤💞

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus!!!! Imádtam! Jól tette Tini, hogy fel pofozta azt a barmot! Nagyon siess!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, sietek! Igen Tini bekeményít😂! 💗💋💖💞😍

      Törlés