2016. április 10., vasárnap

Jortini 1.évad 18.rész

3 hónap múlva.
El sem hiszem mennyire jó a srácokkal lakni. Még a villában is király bulikat tudunk csapni. A múlt hónapban Rugg megkérte Cande kezét és holnap után lesz az esküvő. Én és Jorge leszünka a tanuk a többi lány pedig a koszorúslány. Reggel amikor kinyitottam a szemem Jorge feküdt mellettem nekem háttal. Nem volt rajta póló csak egy nadrág. Tudom, hogy mérges ha valaki felketi, de olyan cukin aludt muszály volt odabújnom hozzá és beletúrni a hajába. Amikor megfogtam a hátát felkiáltott.
-Tini a kezed.
-Mi van vele?
-Hideg.
-Ne haragudj.
-Most kivételesen megbocsájtok mert nagyon szeretlek. Fordult felém majd megcsókolt.
-Én is szeretlek. Mosolyogtam.          
-Tudom, engem ki ne szeretne.
-Na itt van Mr.Egó Blanco.
-Csak egy kicsit. Nevetett.
-Tudod mire gondoltam?-Na mire?
-Most, hogy 18 lettem leteszem a jogsit.
-Nem kéne.
-Miért?
-Mert ez még veszélyes neked Tini, én meg nem akarom majd elviszelk oda ahova akarod.
-Miért akarod nekem folyamatosan megmondani, hogy mit csináljak? Kiabáltam majd kiszálltam az ágyból és öltözni kezdtem.
-Mert féltelek és azért mert fiatal vagy.  
-Jorge 18 vagyok már azt kezdek az életemmel amit akarok. Mondtam dühösen majd kiviharzottam és mentem egyenesen le a konyhába. Ott készítettem egy szendvicset majd elindultam a forgatásra. Amikor beértem Jorgen kívűl mindenki ott volt. Köszöntem nekik és mérgesen berontottam a lány öltözőbe vagyis csak azt hittem, hogy oda nyitottam, de közben a fiú öltözőbe mentem be ahol Facu volt szerencsére felöltözve.
-Tini hát neked meg mi bajod?
-Ne haragudj csak tudod.
-Várj kitalálom összevesztél Jorgeval.
-Igen.
-Na és min?
-Nem akarja, hogy letegyem a jogsit mert félt meg szerinte túl fiatal vagyok.
-És te leorditottad a fejét aztán faképnél hagytad.
-Pontosan és tuti, hogy nagyon haragszik rám mert ő is kiabált.
-Biztos hamar megenyhül hisz ha rólad van szó akkor vajból van a szive.
-Gondolod?
-Ez száz százalék Tini ez a gyerek fülig szerelmes beléd oda van érted ahányszor beszélgetünk vele a srácokkal valahogy mindig szóba hoz.
-Ez nem változtatja meg azt, hogy haragszok rá mert babynek néz.    
-Majd kibékültök.
-De amig ilyen addig nem, de most mennem kell mert át kell öltözzek hisz mindjárt kezdődik a forgatás.
-Rendben pusszantalak Tinu. Gyorsan elmentem öltözni, de mire kiért már Jorge is ott volt és nagyon mérgesnek tünt, de nem tudtunk beszélni mert át kellett menjünk a Studioba ahol a hangunkat veszik fel és pont velem kezdtek. Az Under neath it all című dalt kellett elénekeljem, de nem ment mert végig Jorge szavai jártak a fejemben.
-Tini mi van veled máskor elsőre elénekled a dalt és már rakhattyuk is a CD-re most meg ez az 5.alkalom és mégmindig nem megy.
-Ne haragudj Sergio, de most nem érzem át a dalt.
-Tudod mi kitaláltam valamit gondolj arra, hogy egy olyan valakinek énekled ezt a dalt akivel összevesztél, de elmondod neki, hogy attól még szereted és ki akarod javítani a hibákat. Képzeld magad Violetta helyébe.
-Rendben most már azt hiszem menni fog. Visszaáltam az üvegfal mögé a mikrofonhoz és kizártam a külvilágot. Csak Jorgera gondoltam és csak ő rá néztem. A végére még könnyeztem is, de szerencsére senkinek nem tűnt fel.
-Nagyon jó volt Tini máskor is ugyan így nem tudom, hogy kire gondoltál, de hatásos volt.
-Köszönöm
.-Tini tudunk most beszélni? Jött oda hozzám Jorge.
-Most nem beszélsz senkivel mert jössz énekelni Jorge és elvárom, hogy legalább ilyen jó legyen.
-De,De,De.
-Nincs de kezdheted a Nustro Caminot. Amikor Jorge elénekelte a dalt én kiszaladtam a helyiségből és azonnal az öltözőbe vettem az irányt. Egyszerre uralkodott rajtama düh és a szomorúság. Dühös voltam mert, Jorge gyerekként kezel, de szomórú mert összevesztünk. Amikor beértem az öltözőbe elkezdtem átöltözni. Ahogy levettem a pólóm Yoyi lépett be az ajtón.
-Kicsim beszélnünk kell.
-Most öltözök. Mondtam dühöngve.
-Na ne már szinte minden nap látlak fehérneműbe és valamikor mesztelenül is most csak a póló nincs rajtad.
-Jó akkor mondjad. Kezdtem tovább öltözni.
-Figyelj ide rám. Fogta meg a kezem és magához húzott.  
-Felnőtt nő vagy és nem szolhatok bele a dolgaidba ha meg akarod szerezni a jogsit nyugodtan én nem állok az utadba csak tudod féltelek tehát szeretlek és azt is tudom, hogy ha folyton meg akarom mondani, hogy mit csinálj elveszítlek.
-Soha nem fogsz elveszíteni Jorge Blanco maximum csak akkor ha meghalok. Csókoltam meg.
-De nem fogsz meghalni mert én nem hagyom, de mi lenne ha levennéd a többi ruhadarabot is. Kezdett bele a perverzkedésbe.
-Itt Jorge most komolyan?
-Na ide figyelj Martina Stoessel Alehandra Muzlera eddig 2-szer voltunk együtt és már kívánlak érted?
-Értem ígérem este megkaphatsz, de elöbb mennyünk haza. Csókoltam meg majd áthúztam a nadrágom is.

4 megjegyzés:

  1. A kis perverz!😂 fantasztikus lett! Nagyon siess!💞💞💞

    VálaszTörlés
  2. Igen a kis perverz😂 köszönöm sietek!🎼😘❤

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett!:D Nagyon siess!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vivien! 💖💖 holnap már hozom is.💞😘

      Törlés