2016. április 12., kedd

Jortini 19.rész

Visszamentünk a srácokhoz és azt mondtam, hogy rosszúl voltam ezért ki kellett menjek a mosdóba. Felvettük a következő jelenetet a Violettában. Ebben a részben Leon megint majdnem megcsókol. A felvétel után mindannyian hazamentünk és bekapcsoltuk a zenét, elővettük a piát és bulizni kezdtünk. Mindenki nagyon részeg volt kivéve engem és Facut. Én oda is mentem hozzá majd felhívtam a szobába ahol csend van, hogy dumáljunk.
-Mi van veled Facu máskor te vagy az első aki benne van a buliba most meg egy korty italt nem ittál.
-Mondod te Tinita.
-Jó én azért mert nem vagyok jól.
-De miért?
-Nem tudom egyszerűen mostanában nincs kedvem semmihez, de most te jössz.
-Tegnap este szakítottam Albaval mert eltitkoltam, hogy van két nővérem.
-Van két nővéred?
-Igen, de nem beszéltem róla senkinek mert ők nem tartanak testvérüknek amióta elköltöztem onnan mert nem látogattam őket meg hasonlók.
-Értem, de ne aggódj ha Alba szeret hamar megbocsájt.
-Remélem.
-Ebben biztos vagyok. Mondtam majd szorosan átöleltem amikor Jorge lépett be.
-Igen Tini ti már szobára mentek?
-Félreérted Jorge ráadásul részeg vagy. Mondtam miközben Facu kiment az ajtón.
-Le van......SZARVA Tini nem érdekel ha te őt szereted. Én ekkor megfogtam a karját magamhoz húztam és ezt mondtam.
-Én csak téged szeretlek Jorge Balnco. Csókoltam meg majd az ágyra löktem. Hamar lekerült rólunk a ruha majd ezt követte a többi esemény egyszóval lefekdüdtünk. Ez a románc nem tartott sokáig mert Rugg ránknyitott.
-Fujjjjj ne mánnn ráadásul a mi szobánkban? Violetta Leon takarodjatok kifele.
Komolyan azt mondta, hogy Violetta meg, hogy Leon? Rugg kiment mi felöltöztünk majd lementünk a buliba. Én megittam egy üveg Vodkát majd egy kis Jägert. Késöbb mindannyian kimentünk a medencébe bulizni. Voltak neoncsövek a medence meg kivilágítható volt tehát az alja folyton változtatta a színét. Olyan hajnali 3 lehetett amikor mondtam Jergenak, hogy mennyünk fel aludni. Másra már nem emlékszem. Reggel amikor felkeltem Rugg volt mellettem amit nem értettem, de könnyesek voltak a szemei amit végképp nem értettem. Én megfogtam magam és odabújtam hozzá mire ő felkelt és szorosan átölelt.
-Mi történt veled báttyus?
-Nem emlékszel?
-Nem.
-Azt vágtad tegnap este a fejemhez, hogy anyuék miattam haltak meg mert nekem nem kellett volna elengedni őket abban a rossz időben ez után nekemtámadtál aztán Jorge és én együtt felhoztunk a szobába és én itt aludtam veled.
-Istenem ne haragudj. Ugye nem hitted el, hogy képes lennék ijet mondani?
-A részeg ember soha nem hazudik lehet, hogy ott legbelül igen is ezt érzed.
-Ez hülyeség egyikőnk sem felelős ezért és én nagyon szeretlek nem bírnám ki ha téged is elveszítenélek.
-Én is szeretlek Tini. Mondta Rugg majd egy puszit nyomott a homlokomra. Felkeltünk lezuhanyoztam majd felöltöztem egy halvány sminket raktam a szememre. Egy rózsaszin szögecses trikót húztam fel ahhoz pedig egy fekete nadrágot. Lementem a konyhába reggelizni. Ahogy leértem mindenki nevetni kezdett.
-Most meg mi van? Néztem rájuk értetlenül.
-Mi volt a tegnapi kis akciótok Jorgeval Cande és Ruggerro szobályába?
-Na ne kezdjétek nem találtok jó kedvembe. Vettem el egy vajas piritóst Jorge tányérjáról majd megpusziltam a fejét és elmentem fel a szobába. Mostanában nem vagyok valami jól lelkileg és nem tudom, hogy miért.Nem mellesleg elég bunkó voltam az utobbi pár napban ami azt illeti most is olyan kedvemben vagyok, hogy ha valaki hozzámszól annak megmondom a magamét. Egyszer csak nyitódott az ajtó és csak azt reméltem, hogy nem Jorge a hülyeségeivel.
-Szia Tini beszélnünk kell. És, de ő az.
-Mondjad.
-Mostanában igen bunkó vagy a többiekkel még velem is és ez nem tetszik, mond mi vanveled kicsim?
-Semmi mindenkinek lehet rossz időszaka nem? Nem mindegy törődja magad dolgával. Jelentettem ki majd felkaptam a táskám éd lementem a nappaliba ahol a többiek ültek.
-Na mi anhelyzet Tinu milyen volt a tegnap este? Nevetett Facu.
-Hagyjál már békén inkább foglalkozz Albaval meg azzal, hogy ne hazudozz neki. Kiabáltam majd becsaptam az ajtót. Úgy döntöttem, hogy elmegyek Shoppingolni. Amíg elértem a Plázába vagy 20-szor hívott Rugg, Jorge, Mech és Cande ezért kikapcsoltam a telefonom.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!:) Tininek elő jött a bunkó énje!:D Nagyon siess!:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen Tini most bunkó😉. Nagyon sietek💖😍

      Törlés
  2. Fantasztikus lett! Elképesztően nagyon gyorsan hozd a kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike! Nagyon gyorsan hozom a kövit!💖💞😘

      Törlés
  3. Pfuu de imàdom ezt a Tinit ;D Facu elég nyomulósnak tűnik, nekem nem tetszik a gyerek ;DD Siess♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom Tinit! Sietek! Am megmondtam, hogy majd szép lassan az évad végére együtt lesznek!😉😍💞💖

      Törlés
  4. Wáá imádtam!*-* Nagyon siess kivancsi vagyok a folytatasra!😉❤❤❤

    VálaszTörlés