2016. április 26., kedd

Jortini 1.évad 28.rész

Reggel amikor felkeltem nagyon magam alatt voltam. Felöltöztem és azon járt az eszem, hogy vajon mit csinálhat Jorge. Nem gondolkoztam sokat azonnal elindultam a szobálya felé. Az ajtója elött megálltam, nagy levegőt vettem és benyitottam. Senki nem volt bent hallottam, hogy a fürdőből zajok hallatszanak. Gondoltam ott van bent ezért leültem az ágyra, de észrevettem, hogy valamin ülök. Amikor megnéztem mik azok mert két dolgog volt azonnal könnyek szöktek a szemembe. Az első közös képünk volt és az első kis plüss szív amit adtam neki. Hirtelen Jorge nyitotta ki a fürdő ajtót.
-Szia Tini hát te? Hajtotta le fejét.
-Magyarázatért jöttem, hogy miért nem mondtad el, hogy van egy testvéred.
-Egyszerűen nem akartam, hogy bárki tudomást szerezzen róla.
-Még én se?
-Figyelj ez teljesen más amikor összejöttünk már rég el is felejtettem őt nem jutott eszembe beszámolni róla, de én szeretlek.
-Jorge ha egyszer hazudtál máskor is fogsz amikor megkérdeztünk akkor is azt mondtad, hogy nincs nem értelek komolyan mondom.
-Sajnálom!
-Nincs mit. Mentem ki az ajtón csalódottan. Indultam volna el a munkába amikor a srácok letámadtak.
-Tini állj meg mi is jövünk. Kiáltották egyszerre. Mindenki jött kivéve Facut ő azt mondta van egy kis dolga. Amikor odaértünk a munkahelyem elé és kiszálltam a kocsiból egy pillanatra megtorpantam.
-Nyugi Tini mi ittvagyunk és vígyázunk rád nem eshed bajod. Állt oda mellém Diego majd a többiek is. Elmentünk be és együtt megkerestük a producer irodáját. Bekopogtam és egy nagyon aranyos nő nyitotta ki. Kiderült, hogy azért hittem azt, hogy férfi a producer mert az aszisztensével beszéltem mindig. Megengedte, hogy a srácok maradjanak és az első éneklésem nagyon jól sikerült. Az éneklés után Sarah a producerem bemutatott két koreugráfusnak.
-Na Tini ő itt Roberto ott hátul aki háttal van nekünk na ő Damien.
-Damien?
-Igen Damien Balnco,talán ismered?
-Igen volt hozzá szerencsém.
-Na akkor azt javaslom Robertoval ismerkedj még össze aztán mehetsz haza na csáó.
-Csáó.
-Na hali Tini üdv köreinkbe és azt javaslom kerüld Damient elég fura csávó és nagyon rámászik a lányokra.
-Na igen az utóbbiba volt részem nekem is, de te szimpatikusnak tűnsz.
-Köszönöm te is igen szimpi vagy nekem. Mosolygott. Mint tudni illik Roberto nagyon helyes srác barna haja van és gyönyőrű kék szeme, de akkor sem hejesebb tudjátok kinél.
-Jaj ne ott jön Damien és ha jól látom hozzám jön. Beálltam a srácok elé pontosan ezzel az idiótával szemben.
-Szia Tinuka most már én is tudom a nevedet. Mosolygott önelégülten és közelebb lépett.
-Na ide figyelj Damienke ha egy lépéssel közelebb jössz vagy ha egy ujjal hozzám érsz megígérem, hogy én személyesen a farkadnál fogva kötlek fel egy villanyoszlopra. Mondtam dühösen.
-Most aztán nagyon félek. Simitotta meg az arcomat mire a srácok maguk mögé húztak és elhesegették őt.
-Minden rendben Tini? Kérdezte Samu és Nico.
-Persze, de egyedül is ment volna azért köszönöm, hogy segítettetek.
-Nincs mit, de most már menjünk szólalt meg Rugg.
-Okés hát akkor szia Roberto. Mondtuk egyszerre.
-Szaisztok. Kiáltott utánunk. Amikor hazaértünk leültünk kajázni csak én meg akik velem voltak a hangfelvételen. Beszélgettünk meg nevetgéltünk, de gyszer csak Facu tarppolt le az emeletről.
-Srácok azonnal el kell mondnanom valamit.
-Mit Facu baj van? Kérdeztem aggódva.
-Nem mármint de vagyis csak hallgassatok meg.
-Rendben, de akkor mondjad már.

6 megjegyzés:

  1. Elképesztő! Mikor lesz jortini? Nagyon siess! 💜💜💜💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Sietek! Hamarosan lesz!💖💖💖💞💋

      Törlés
  2. Hú, de útallak! Miért itt kellett abba hagynod?? Kata én.....én nem tudom, hogy mit csinálok veled, hogy ha nem hozod hamar a kövit! Amúgy meg imádlak!:* Nagyon, nagyon, nagyon siess!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, sietek! Am én is imádlak! Remélem nálad terhes a Tini!💖💖💕💞💋💃

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszke! Sietek, de te is hozz ma egy részt légyszi!💖💖💞😍😘

      Törlés