2016. április 25., hétfő

Jortini 1.évad 27.rész

Mindent elrontottam, hogy hagytam magam és ez az idióta gyerek megcsókolt. Én nem akartam ezt az egészet nekem csak Jorge fontos. Utána is szaladtam és fent a buszon megtaláltam a leghátsó üllés soron.
-Kicsim beszélhetünk?
-Te csak ne akarj velem beszélni és ne hívj kicsimnek. Lökött el magától.
-De én nem akartam, hogy ez a gyerek megcsókoljon.
-Pedig nem úgy nézett ki. Kiabálta.
-Csak úgy odajött hozzám és azt mondta, hogy szia Damien vagyok aztán rámtapadt, de én ellöktem magamtól csak ez hátulról nem nagyon látszott.
-Várj azt mondtad, hogy Damien?
-Igen azt miért ismered?
-Ő a testvérem. Hajtotta le a fejét.  
-Hogy kicsodád? Csattantam fel.
-Tini én sajnálom el akartam mondani csak....
-Tudod mit Jorge Balanco felejts el én ide jövök bocsánatot kérni erre kiderül, hogy van egy testvéred akiről nekem nem szóltál. Szaladtam le a buszról, de a srácok jöttek velem szembe így vissza kellett mennem.
-Tini beszéljük meg kérlek.-Nincs mit megbeszélnünk! Pofoztam meg amit egy kicsit meg is bántam, de nem kértem bocsánatot ahoz tulságosan mérges voltam.
-Héj, héj itt meg mi történt? Jött oda Facu aki full józan volt amit megint csak nem értettem.
-Gyere üljünk előre és elmesélem. Leültünk és belekezdtem a mesélésbe. Facu a végére köpni nyelni nem tudott így csak átölelt. Ekkor Samu jött előre.
-Ha most nem békülsz ki ezzel az idiótával kidobom a buszból.
-Miért? Kérdezetem.
-Mert már taknya nyála egybefolyik és csak sír a hátsó részt már eláztatta.
-Hajrá dobjátok csak ki hátha beveri a kis kobakját és rájön, hogy mit is tett.
-Tini hidd el rájött. Futtot előre Alba is.
-Srácok hagyjatok békén nem vagyok rá kíváncsi.
-Megérdemelte ahogy én is amikor Alba kidobott. Mondta Facundo. Ekkor megérkeztünk én azonnal felfutottam a szobánkba összepakoltam a cuccaim és elmentem egy egyszemélyesbe. Már be voltam rendezkedve amikor Cande lépett be.
-Csajszi ma én alszok itt mondta Rugg, hogy menny át hozzá.
-Köszönöm Ariel. Pusziltam meg gyorsan át is futottam és a báttyám nyakába ugrottam sírva.
-Nyugodj le Tini  tudtam, hogy szükséged van rám.
-Mindig szükségem lesz rád és ígérd meg, hogy te soha nem fogsz nekem mégegyszer hazudni.
-Ígérem mert nem akarok mégegyszer azzal a tudattal élni, hogy elvesztettem e testvérem.
-Én sem. Öleltem egyre szorsabban. Átöltöztünk illetve én Rugg is úgy alszik mint Jorge egy szál alsónaciban. Amikor lefeküdtünka aludni és atöleltük egymást ugyan az az érzés fogott el csak annyiban volt más, hogy Jorge iránta szerelmet táplálok vagyis tápláltam Ruggerro iránt pedig testvéri szeretetet. Hirtelen elfogott a sírás és csak a testvérem mellkasába fúrtam a fejem és bömböltem.
-Még mindig szereted igaz?
-Hát, hogy ne szeretném ő az életem, de ha egyszer hazudott nekem akkor többször is fog.
-Figyelj lehet van rá valami jó magyarázat beszélj vele és talán megtudod.
-Rendben holnap mielött elindulnék az új munkahelyemre beszélek vele.
-Okés, de megengeded, hogy mi srácok veled mennyünk holnap?
-Persze gyertek csak. Pusziltam meg.
-Rendben már ledumáltam a srácokkal is mert tudtam, hogy bele egyezel. Húzott magához majd elaludtunk.

8 megjegyzés:

  1. Szivatsz? XDDD Neeeh :'( Nagyon siess, imádtaaam <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Pfhu hogy! Ne mááár! Béküljenek kiiii! Fantasztikus lett! Siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De már. Figyi Vanda ehez idő kell😂! Am köszike, sietek és ne aggódj!💕💖💞

      Törlés
  3. Ajj, ez nem lehet igaz!! KATA TÖNKRE TETTED JORTINIT!!! Nagyon jó lett! Imádtam!!! Nagyon siess, mert megkereslek!!:D :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak egy időre szakadtak el egymástól! Amúgy köszi szépen, sietek talán holnap hozom a részt, de akkor te is jössz egy új résszel holnap után leonetta életéből!💖💖💕💓 a címemet meg nem tudod úgy hogy hajrá!😂💞😍😘

      Törlés
    2. Úgy lesz, hozom ahogy csak tudom!:*
      Vannak kapcsolataim!;D Nem csak hülyéskedek!:)

      Törlés
    3. Okés akkor ma jöna folytatás!😂😂💖😘🎼

      Törlés