2016. április 23., szombat

Jortini 1.évad 26.rész

Nagyon rosszat álmodtam és sírva ébredtem. Azt reméltem, hogy Jorge majd megnyugtat, de már nem volt mellettem. Engem annyira sokkolt ez az álom, hogy csak ültem az ágyon összehúzott lábakkal és sírtam. Mivan ha igaz amit álmodtam. Mi van ha most tényleg megtörtént. A gondolkozásomat az szakította félbe, hogy Jorge lépett be az ajtón. Én nem gondolkozva egy szál fehérnemübe a nyakába ugrottam és csak zokogtam. Ő fogta magát és leült velem az ágyra, de még mindig az ölébe voltam.
-Mi történt veled kicsim, bántottak?
-Nem csak nagyon rosszat álmodtam és rátett egy lapáttal az is, hogy nem voltál mellettem.
-Mit álmodtál elmondod? Ölelt szorosabban majd megpuszilta a fejemet.
-Hát itthon voltunk és én elmentem fürdeni és mire kijöttem nem voltál sehol a bőröndöd is eltünt és teljesen összeomlottam csak egy levél volt utánad, hogy elmentél Sthepivel.
-Nyugi kicsim ilyen soha nem fog előfurdulni. Érted?
-Igen Jorge, de én nagyon szeretlek.
-Ahogy én is, de meg akartam kérdezni valamit.
-Micsodát?
-Hát azt, hogy az esküvőn, hogy tudtál így sírni, mire gondoltál?
-Rád gondoltam és arra, hogy nem vagy velem. Szívem én már a gondolatát sem bírom elviselni annak, hogy nem vagy velem.
-Istenem Tini annyira szeretlek. Csókolt meg majd egyszer csak az hallottuk, hogy megérkeznek a srácok. Gyorsan felöltöztünk és lementünk.
-Hát ti meg mit csináltatok ennyi ideig? Kérdeztük egyszerre.        
-Moziba voltunk meg sétálgattunk. Jött oda Mech.
-Jó, de most már ideje lenne aludni mert holnap reggel 6-kor forgatás.
-Jó menjünk. Húzta a száját Samu és Nico. Másnap reggel közösen mentünk az „utolsó” forgatásra. Amikor beértünk már minden készen állt.
-Na srácok akkor vágjunk bele. Jelentette ki Sergio. Ebben a részben volt az, hogy Violettát elviszi az apukája mert nem akarja, hogy az anyukája nyomdokaiba lépjen. Viszont amikor megállnak, hogy Violetta gyümölcslevet vegyen magának akkor a Stand mellet van egy kis banda akik dobolnak meg hasonló és Violetta odamegy melléjük és táncolni kezd meg ilyesmi. Az apukája German meg az autóból őt nézi és azt az üzenetet halgatja a fülhelgatón amit Angie hagyott neki. Rájött, hogy nem teheti tönkre a lánya életét ezért visszamennek a studios diákokhoz a koncert helyszínére és ott Violetta meg barátai közösen énekelnek. Mire mindent felvettünk már mi is könnyeztünk.
-Srácok mivel ma mindenki ilyen ügyes volt buliba megy az egész csapat.
-Éljen! Kiáltottunk mindannyian majd elmentünk átöltözni és szálltunk is fel a buszra. A buszon most Jorge mellé ültem mert nagyon nem volt más választásom. Az egész utata végig hülyésgedtük és a változatosság kedvéért Violettát halgattunk. Amikor megérkeztünk a buliba már a terem szinte tele volt. Én egyből odamentem a pulthoz és kértem 2 pohár vodkanarancsot.
-Nem lesz ez elsőre egy kicsit sok? Jött oda hozzám az én kis majmócám.
-Nem mivel az egyik a tiéd. Nyomtam a kezébe a poharat majd mind a ketten lehuztuk. Már vagy 4 órája ott voltunk a buliba. Jorge szólt, hogy ki kell mennie a mosdóba én addig elmentem egyedül táncolni. Egyszer csak egy srác keveredett elém és velem szeben táncolt.
-Hali Damien vagyok. Mutatkozott be majd hirtelen lesmárolt aztán el is tünt. Egy szer csak a dühös Jorget láttam meg hátul és azt, hogy kironta a szórakozó heylről.

10 megjegyzés:

  1. Jaj neee...Bakker....Nagyon siess,imadom♡♡♡

    VálaszTörlés
  2. Ajajj....:O
    Nagyon jó!!! Siess Kata, siess!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszke! Sietek Vivi sietek😂! Hát ajjaj az van!💕💕💕💖💖

      Törlés
  3. Na jó, myugodt leszek és nem harapom le a fejed. MI A ISTEN NYILÁT MŰVELSZ TE LÁNY???? HAAAA??? Elképesztő lett! De jortini szükséglet van! Ugyhogy hajrán siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. JorTini egy ideig nem lesz! Amúgy nagyon köszi imádlak!💖💖💖💖 sietek!💋💋💋

      Törlés
  4. MI AZ ISTEN???? MIÉRT???
    Ah, a részt imádtam*--* de a vége😠
    Nagyon siess😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mert csak! Amúgy köszcsi, sietek💖💕💓😍! Igen a végére én sem vagyok büszke!

      Törlés