2016. április 15., péntek

Jortini 1.évad 21.rész

A romantikus délután egészen jól indult. Amikor beültünk a vízbe Jorge így szólt.
-Értem is így aggódnál ha valami bajom esne?
-Hogy kérdezhetsz ilyen butaságot? Ezerszer jobban aggódnék érted.
-Komolyan?
-SZERETLEK érted?
-Én is.
-Tudod nekem rajtad kívűl nem nagyon volt más akit ennyire szerettem volna meg aki ennyire szeretett engem.
-Volt még rajtam kívűl más akit ennyire szerettél?
-Őszinte leszek hozzád Jorge igen volt nem más mint Facu őt majdnem ennyire szerettem csak akkor még fiatalnak éreztem magam hozzá képest.
-Ha nem lettél volna akkor annyira fiatal vele maradtál volna?
-Szerintem igen, de ne gondolkozzunk a múlton most csak te vagy a számomra és ez a délután rólunk szól. Csókoltam meg majd közelebb húzodtam hozzá a vízben ő meg csak szorosan átölelt. Még egy órán keresztűl így ültünk a kádba majd kiszálltunk és felöltöztünk. Én még bent készülödtem a fürdőbe amikor meghallottam, hogy a szobánkból zene szól. Én azonnal kimentem és megláttam a mosolygó Jorget aki egy szál rózsát tart a kezében.
-Ez az enyém? Kérdeztem.
-Igen és meg szeretném kérdezni, hogy elrabolhatom-e a kisasszonyt egy táncra.
-Ez csak természetes. Biccentettem majd mind a ketten nevetni kezdtünk. Jorge szorosan magához húzott majd átfogta a derekam én pedig a nyaka mögött összekulcsoltam a kezem a homlokomat pedig az övének döntöttem. Így táncultunk 10 percen keresztűl amíg nem kopogtattak, hogy vacsora idő van és Sergionak bejelentése van.
-Ha menni kell hát menjünk.
-De én még nem akarok Jorge. Nyafogtam.
-Ne aggódj lessz még ma időnk másra is. Kacsintott majd felkapott és elkezdett velem rohanni lefele a lépcsőn én meg csak sikitoztam. Amikor leértünk a nappaliba a kanapéra dobott Rugg ölébe aki megcsikizett majd maga mellé ültetett.
-Na jó kérlek titeket figyeljetek ide. Mondta Sergio.
-Na arról lenne szó, hogy hétfőn vesszük fel a Violetta 1.évad utolsó részét aztán vége valószinüleg nem lesz több évad, de ki tudja.        
-Akkor holnap lesz utoljára együtt a csapat?          
-Sajnos igen Mechi, de ne csüggedjetek ha nagyon bejön a srácoknak biztos lesz 2.évad.
-Akkor mi össze is pakolunk mert ki kell költözzünk. Jegyezte meg Cande. Mindenki nagyon sajnálkozott én is, de engem jobban érdeklet az új állás lehetőség amit tegnap kaptam itt Argentínába.
-Tini kicsim min gondolkozol?
-Ja el szeretnék valamit mondani neked és a srácoknak és asszem ha elmegy Sergio meg is teszem.        
-Akkor készülj mert most köszön el. Ahogy Sergio kilépett az ajtón én oda is álltam a srácok elé.      
-Figyeljetek szeretnék veletek közölni valamit.
Mondtam majd Jorge is befészkelte magát a többiek közé.
-Ugye nincs semmi baj csajszi? Kérdezte Mech.
-Nem semmi csak az az igazság, hogy a múlt hónapban kaptam egy álláslehetőséget és mielött még mindenki leszólna itt van Argentínába és már voltam megnézni. Ez egy 6 hónapig tartó munka lenne egyszóval lehetne egy saját lemezem persze ahhoz utaznom is kellene néha na de az a lényeg hogyha a Violetta elöbb kezdődne mint 6 hónap ha lenne folytatás akkor én nem tudnék tovább maradni. Jorge ekkor némán felállt és mérgesen felviharzott az emeletre.
-Szerintem menj utána Tini. Jött oda hozzám Lodo.
-Nem úgy is lenyugszik mihelyst megbeszéltem vele mindent.
-Most kaptam SMS-t Sergiotól. Azt mondta, hogy lesz következő évad még pedig 4 hónap múlva. Mondta Samu elösször vidáman aztán szomórúan.
-Az rossz hír, de egy pillanat hív a producer.
-Hálo tessék itt Martina. Igen. Aha. Rendben. És ez biztos? Köszönöm. Csaptam le a telefont majd Nico és Samu nyakába ugrottam.    
-Na mi van Tinita? Jöttek oda a többiek.
-6hónap helyett csak 3-at kell szánjak a lemezfelvételre és így tudok szerepelni a Violettába. Ekkor mindenki sikoltozni kezdett nagy volt az öröm ezért nagy buliba csaptunk a villába. Én mégsem éreztem magam annyira jól ezért szóltam Albanak, hogy felmegyek beszélni Jorgeval.

4 megjegyzés: