2016. április 18., hétfő

Jortini 1.évad 23.rész

Nem tudtam neki ellenálni és megcsókoltam közben a hajába beletúrtam. Így ment ez pár percen keresztül. Amikor már nem ért hozzá az ajkam az övéhez még mindig az ölében maradtam. Megfogtam magam szorosan átöleltem és ő is engem. Így voltunk egészen addig amíg meg nem érkeztünk. Mindenki kiszállt a limókból majd a templom felé közeledtünk. Candet már kint várta az apukája. Amikor odament hozzá belekarolt és megvárták amíg mi is gyorsan bemegyünk. Jorgeval mi voltunk a tanuk ezért gyorsan előre mentünk. Rugge már ott állt a pap mellet. Hirtelen felállt mindenki mert jöttek Candeék. Az apukája elkisérte hozzánkig majd leült a hejére. Amikor elkezdett a pap beszélni Jorge szorosan magához húzott.-
Testvéreim!Azért gyűltünk itt össze,hogy e férfit és e nőt a házasság szentségében egyesítsük.Ha valaki bármi olyat tud, ami e házasság ellen szól,most szóljon vagy tartsa titokban örökre.A pap körbenézett de senki sem szólt sehonnan.
-Ruggerro!-fordult a pap a vőlegényhez. Akarod e az itt megjelent Candelariat hitves feleségedül?Fogadod-e hogy vele leszel jóban-rosszban,egészségben-betegségben,gazdagságban-szegénységben míg a halál el nem választ?
-Fogadom és betartom. Rebegte a vőlegény meghatottan.-Holtomig,holtodig Isten engem úgy segéljen.
-És te Candelaria!Akarod-e az itt megjelent Ruggerrot hitves férjedül?Fogadod-e hogy vele leszel jóban-rosszban,egészségben-betegségben,gazdagságban-szegénységben míg a halál el nem választ?
-Fogadom és betartom.Holtomig-holtodig,Isten engem úgy segéljen.
-Húzzátok föl a gyűrűket. Mondta a pap majd ők így is tettek.
-Rendben megcsókolhatjátok egymást. Olyan romantikus volt ahogy megcsókolták egymást, hogy elsírtam magam persze csak csendben. Cande ruhája olyan gyönyőrű volt, de mégis egyszerű. Hátán csipkés volt az alja meg picit fodros. Az elejét gyöngyök díszítették. Ruggerronak is egyszerű fekete öltönye volt, de láttam, hogy nem érezte jól magát benne a nyakkendő miatt így hát odamentem hozzá.
-Szorít a nyakkendő báttyus?
-Nagyon. Na várjcsak. Lazítottam meg a nyakkendőjét.
-Köszi. Ölelt át szorosan mire én elsírtam magam?
-Tinu mi van?
-Csak olyan furcsa minden most, hogy elvetted Candet. Most már külön vállunk neked van egy gyönyőrű menyasszonyod így én kevésbé fogok hiányozni az életedből.
-Ne mondj hülyeségeket. Ha megpróbálsz eltünni az életemből a létező összes rendőrrel foglak kerestetni. Te ugyan úgy az én egyetlen hugocskám maradsz és az egy szem élő rokonom. Kezdett könnyezni ő is majd szorosan megöleltük egymást mire Candi elkiáltotta magát.
-Dobom a csokrot. Én is odaszaladt és pont abban a pillanatban repült a csokor méghozzá az én kezembe.
-A mi kis Tinitank nemsokára férjhez megy. Kiáltozott Mechi.
-Akkor válassz magadnak férjet most. Kiáltott Lodo és Diego. Körbenéztem és így szóltam.
-Legyen mondjuk.....ő! Mutattam rá az én kis majmócámra majd odafutottam hozzá. Ő felkapott megpörgetett majd megcsókolt.
-Meg is haragudtam volna ha nem engem választasz.
-Hát tudnék én rajtad kívűl mást szeretni? Hát nem.      
-Ahogy én sem tudnék rajtad kívűl mást szeretni Martina Stoessel Alehandra Muzlera. Ekkor mindeki tapsolni kezdett majd elindultunk a lagzi helyszínére. Ott mindenki evett majd bulizni kezdtünk. Nemsokára elérkezett a menyasszony rablás ideje. Azt beszéltük meg, hogy én fogom elvonni Rugg figyelmét méghozzá azzal az ürüggyel, hogy szakított velem Jorge. Így is volt oda mentem hozzá sírva.
-Mi történt hugi ki bántott?
-Jorge szakított velem. Bömbőltem. Jolvan semmi baj gyere ki a mosdóba ott majd mindent elmesélsz. Bementünk a mosdóba nekem még mindig potyogtak a könnyeim.
-Na mi volt Tini?
-Hát úgy volt, hogy..... Kezdtem bele, de egyszer csak Jorge rontott be.
-Gyertek azonnal.  
-Jorge neked nem Candet kéne elvinned?
-De, de most valójában elrabolták engem meg hátulról leütöttek.
-Mi van nem értek semmit. Szólalt fel Rugg.
-Most raboltuk volna el Candelariat, de engem leütött valaki és tényleg elvitték.
-Ezt nem hiszem el rogyott le Rugg a földre. Én felsegítettem majd kimentünk az épület elé a kocsikhoz. Egyszer csak csörgött a telefonom én nem gondolkaztam csak felkaptam.
-Háló ki az? Peter! Azonnal mond meg hol van a barátnőm. Rendben van, de tartsd be a szavad. Amikor leraktam a telefont sírva a földre rogytam.
-Kicsim mivan? Állított fel Jorge.
-Candet.....P....Pét.....Peter vitte el.
-Hogy mi? Csattantak fel a srácok.
-És mit akart? Jött oda Samu.
-Engem Cadelariaért cserébe.
-Azt már nem. Mondták egyszerre.
-Meg kell tennem és azt mondta ha nem egyedül megyek tudni fogja és megöli őt.
-Nem engedlek el. Ölelt át Jorge.
-El kell mennem Canderol van szó és az életéről te is megtennéd értem nem igaz?
-De, de akkor is.
-Nincs de. Nico add oda azt a táskát.
-Tessék. Kivettem belőle egy fekete feszülős szettet. Egy fekete pulcsi és cicanadrág volt lapostalpú fekete cipővel. Volt egy övem is abba két pisztoly. Ezeket magamra aggatam és az övemen maradt még egy hely oda a paprikasprét ragtam. A lábszáramnál is volt egy zseb abba is volt valami.
-Az ott mi Tini? Kérdezte Diego.          
-Füstbomba ne aggódjatok éppségben visszajön Cande.
-Te is gyere vissza ígérd meg! Húzott magához Jorge.
-Figyelj amíg Cande életben van addig talán én is. Nagyon szeretlek és ha nem jönnék vissza ezt ne feljtsd el. Húztam fel a felsőmet és a tetoválásomra mutattam.
-Soha nem feledem ahogy téged sem te vagy az első és az utolsó ember akit ennyire szerettem. Sírta el magát én csak megcsókoltam majd a többiekkel együtt átöleltem. Beültem a kocsiba és elindultam.

7 megjegyzés:

  1. Jajj, ez aztán az át véres!;) Rugge tuti meg öli őket!:‘D Imádtam! Siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Rugg kiakadt. Am köszi! Sietek!💖💖😘

      Törlés
  2. Na Vivi helyesírásból 5-ös!:‘D A véres helyett verés!;D

    VálaszTörlés
  3. Elképesztő leeeett! Nagyon siess! Remélem nem lesz baja se Tininek se Candenak mert ők a bestjeim! 😂😂💜💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sokat nem árúlhatok el, de azt igen h Tini nem ussza meg épp bőrel! Am köszi!💖😘😍

      Törlés