2016. március 30., szerda

Jortini 1.évad 11.rész

Csak néztem és néztem őket amikor már nagyon meguntam felálltam és odamentem hozzájuk.
-Na miről megy a téma srácok?
-Hát most épp rólad beszélgettünk vagyis inkább Jorge. Mondta Rugg mosolyogva.
-Rólam és mégis mit?
-Azt nem kötjük az orrodra. Nevetett Jorge majd megpuszilta a homlokom.
-Nem? Hátt akkor most én is elmegyek egy kicsit és nem kötöm az orrotokra, hogy hova csak annyit mondok estére itthon leszek. Jegyeztem meg egy kis vigyorral arcomon.
-Este jössz csak haza, de kicsim hova mész?
-Nem mondom el.
-Nem engedlek el egyedűl. Félek, hogy itt is itt van Peter.
-Igaza van Jorgenak nem mehetsz el egyedül.
-Csak Facuhoz megyek, de akkor megkérem, hogy jöjjön ide és együtt mennyünk.
-Facu, de mit akarsz te Facundotól?
-Csak beszélgetünk különben is együtt van Albaval.
-Az nem jelent semmit Tini. Mondta Jorge mérgesen majd kiviharzott én pedig utána.
-Jorge kérlek állj meg.
-Minek az én szavam úgy sem számít.
-De igen is számít.
-Lehet nem is szeretsz igazán. Mondta Jorge majd lehajtotta a fejét.
-Istenem, hogy bizonyítsam még, hogy szeretlek Jorge Blanco? Ha nem szeretnélek nem történt volna semmi tegnap este és nem sírtam volna ma reggel. Én szeretlek. Mondtam majd megcsókoltam és ő visszacsókolt.
-Ne haragudj kicsim csak tudod én elég féltékeny típus vagyok.
-Vettem észre, de azt se hagytad, hogy befejezzem a mondatomat mert azt akartam mondani, hogy Alba is jön és amúgy most írt Facu, hogy hozzalak el téged is mert nem akarja, hogy félreértsd a dolgot.
-Komoly?
-Persze, hogy az.
-Akkor igen van kedvem veletek jönni. Elmentünk Facuékhoz és dumálgattunk amikor Albanak megcsörrent a telefonj kb.2 percig dumálhatott majd így szólt.
-Mechiék csajos estét tartanak és minket is meghívnak Tini. Mondta sikítva majd elkezdtünk ugrándozni majd rohantunk volna is kifele az ajtón amikor Jorge így szólt.
-És velünk mi lesz?
-Kicsim te egyedül is hazatalálsz nem? De ha van kedved kisérj el minket úgy is útba esik neked.
-Ja persze te meg Facu el leszel itthon egyedül nem igaz? Nézett Alba kérdőn Facundora.
-Persz, hogy megleszek. Válaszolt mosolyogva.
-Akkor induljunk. Mondtam nevetve.
-Szia Facu. Köszöntünk el tőle egyszerre. Amint épp Mechiék fele tartuttunk Alba hátrahúzott, hogy egy kicsit lemaradjunk Jorgétol ami persze neki is feltünt.
-Mit szertnél? Kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Mesélte nekem Facu, hogy Jorge mostanában nagyon féltékenykedik amiért találkozgattok. Volt köztetek valami?
-Az az igazság, hogy én Facut régebbről ismerem mint ti csak mi eddig úgy tettünk mint ha mi is az első forgatási nap ismerkedtünk volna meg amúgy anno még valamikor volt köztünk valami, de aztán jött Peter és most itt van Jorge akit az életemnél is jobban szeretek és nem akarom elveszíteni ilyen hülyeség miatt.
-Értem mert be vallom neked őszintén kicsit én is féltékeny voltam mostanáig.
-Ez most komoly? Emelem fel a hangom amire Jorge is felfigyelt.
-Ne haragudj Tini, de annyit találkozgattok.
-Tudod mit Alba? A kedvedér a forgatáson kívűl nem beszélek vele többet na csáo ja és mond meg Mechinek, hogy nem megyek. Azzal megfogtam magam és rohanni kezdtem egészen egy parkig amíg ott Jorge el nem kapta a kezem.
-Kicsim álj meg, mi történt? Én egy szót sem szóltam csak sírva a mellkasára hajtottam a fejem és átöleltem majd ránéztem és nekikezdtem. Amikor elmeséltem neki mindent így szólt.
-Ti tényleg szerelmesek voltatok egymásba Facuval?
-Kicsim 16 vagy 15 éves voltam és egymásba voltunk habarodva, de ez hamar elmúlt ő idősebb volt nálam és szakítottunk mjad összejöttem Peterrel 16évesen aki 20 éves volt akkor.-Akkor velem miért jöttél össze hisz én még idősebb vagyok nálad.
-Mert hozzád olyan kapocs fűz amit magam sem értek és ha akarnék sem tudnék elszakadni tőled. Mondtam majd megcsókoltam.
-Én pont ugyan így érzek Tini és hidd el nekem jobb ha most elmész Facuhoz és beszélsz vele és majd valamikor Albaval is kell dumálj, de bármi történjen én mindig itt leszek neked és most már tudom, hogy Facu olyan neked mint a testvéred.
-Köszönöm, de te most menny haza majd reggel gyere át hozzánk. Mondtam majd megcsókoltuk egymást és én elmentem Facuhoz. Kopogtattam az ajtón amikor egyszercsak egy szál farmerban nyitott ajtót.
-Jaj Tini te vagy az? Ne haragudj. Mondta zavartan majd gyorsan magára rángatott egy pólót.
-Semmi baj már láttalak póló nélkül nem egyszer.
-Az más volt, de te itthagytál valamit?
-Nem igazság szerint csak beszélni akartam veled. Hirtelen nem tudtam magam tovább tartani és sírva átöleltem őt.

5 megjegyzés:

  1. Jajj neee :D Factina? Vagy mi? :DDD Nagyon tetszett, de Jortinit ne felejtsd el :D Siess <3

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus lett! Igazságszerint én nem szeretem tinit mással látni de a te blogod azt írsz amit akarsz! Nagyon siess!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!! Nem marad el JORTINI sem! Én sem nagyon szeretem őt mássallátni, de nem árt a változást és nekem nagy kedvencem Facu.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!:D
    Siess!:

    VálaszTörlés