2016. március 25., péntek

Jortini 1.évad 9.rész

Reggel amikor felketem nagyon rosszúl voltam és könnyesek voltak a szemeim. Jorge sem volt mellettem aminek nagyon nem örültem. Felöltöztem majd kimentem a sátorból, de még mindenki aludt és a legrosszabb az egészben, hogy nem láttam Jorget. Kétségbeesetten mászkálni kezdtem a parton amikor megláttam, hogy egyedül ül a homokban. Én egyből oda rohantam hozzá, letérdeltem mellé és szorosan átöleltem.
-Hát beléd meg mi ütött kicsim?
-Tudod te, hogy meg ijesztettél?
-Na miért? Nézett rám mosolyogva.
-Sehol nem találtalak már azt hittem, hogy valami bajod van. Mondtam majd megint átöleltem, de Jorge rámnézett és így szólt.
-Te sírtál, de miért?
-Nagyon rosszat álmodtam és így keltem ezért is kerestelek meg mert szükségem van rád most.
-Elmeséled, hogy mit álmodtál? Kérdezte Jorge majd az ölébe ültetett.
-Peterrel álmodtam már megint.
-És mit? Kérdezte Jorge majd nyomott egy puszit a homlokomra.
-Nem akarom mégegyszer felidézni inkább hagyjuk. Mondtam majd mosolyogva hátradöntöttem a homokba.
-Ne kicsim tiszta homok lett most a hajam.
-Ez nem a világvége. Mondtam majd röhögni kezdtem és kipattantam Jorge öléből majd futni kezdtem.
-Na megállj most megkapod. Mondta Jorge majd utánameredt. Én megpillantottam a part szélén Samut és felé kezdtem el futni. Eddig azért nem volt velünk mert el kellett utaznia a családjával egy időre. Gyorsan befutottam mögé majd megérkezett Jorge is hozzánk.
-Mit akarsz tenni Tinivel? Kérdezte Samu.
-Hát egy kicsit megfürdetném.
-Na abban én is benne vagyok. Ekkor meg akartak fogni de a csajok nagy vizipisztolyokkal léptek ki Mechi nekem is dobott egyet és a lányok megtámadták Samut én pedig Jorget aki egyenesen a víz fele hátrált.
-Mit hozol fel mentségednek Jorge Blanco? Kérdeztem majd rászegeztem a pisztolyt.
-Szertlek.-Ez nem elég. Mondtam majd a vízbe akartam lökni, de megsajnáltam.
-Nem tudlak bántani kicsim ahoz túlságosan szeretlek.
-Jaj drágám ez nagyon aranyos tőled gyere ide. Mondta majd bedobott a vízbe persze csak oda ahol feltudtam állni.
-Tudod mit Jorge Blanco? Ne szólj hozzám. Mondtam duzzogva majd elmentem átöltözni és bezárkóztam a sátorba. Feküdtem és egyszer csak azt hallottam, hogy nyílik a sátor és Jorge jön be.
-Na kicsim ne duzzogj már ennyit.
-Tudod megérdemelted volna, hogy belelökjelek a vízbe.
-Jaj hagyd már inkább gyere ide és ölelj meg mert nem vagyok jól.
-Mi történt? Kérdeztem aggódva majd lefektettem magam mellé és szorosan átöleltem.
-Na mi van már nem haragszol? Kiváncsiskodott Jorge és közelkebb húzott magához.
-Nem nem hargszok csak rosszúl esett, hogy én nem löktelek bele a vízbe te meg egyenesen beledobtál. Mondtam majd a fejem elfordítottam, de ő visszahúzta és így szólt.
-Kapsz tőlem valamit kárpotlásul. Mondta majd megcsókolt.
-Ha még sok ijet tartogatsz nekem akkor már nem is haragszok.
-Amennyit csak akarsz. Jelentette ki Jorge majd újra csókolózni kezdtünk.
-Na jó ez szép és jó de veled meg mi történt?
-Az elöbb kaptam egy képet telefonon Sthepitől ami meg van szerkeztve és én meg ő csókolózunk rajta pedig azon én ést te csókolóztunk, de ő ezt a fotót felrakta netre is.
-Hát ezt nem hiszem el elegem van ebből a kis fruskából. Kezdtem kiabálni. Kiszálltam a sátorból és egyenesen a város felé vettem az irányt, de mielött még kiérhettem volna a partról Jorge elkapta a karomat és a derekamnál fogva magához húzott és megcsókolt.
-Na látod nekem ez az ami számít. Mondta majd szólt Niconak, hogy adja neki vissza a telefont és megmutatatt a képünket majd felrakta instagrammra ezzel a felirattal:
Szerelmem nagyon szeretlek❤🎼@Martina Stoessel.

Késöbb fogtuk magunkat és mind hazamentünk, de én most kivételesen Jorgehoz mentem mert nála alszok majd. Amikor megérkeztünk hozzájuk kicsit féltem hisz már régen aludtunk együtt.
-Na gyere felmegyünk egy szobába, de ha akarsz mehetsz külön szobába is.
-Jorge most komolyan? Aludtunk már együtt nem félek vagy ijesmi. Mondtam majd elindultam vele fel a szobába.
-Ruhát hoztál? Kérdezte Jorge.
-Persze, hogy hoztam csak azt nem tudom, hogy mit mert Mechi rakott be nekem ruhát. Amikor belenéztem a táskámba a ruhám egész jó volt de viszont a fehérnemük borzalmasak. Amikor kivettem az egyik bugyimat meg a melltartómat azthittem szörnyet halok. A fehérnemű fekete csipkés volt és hálóingem valami hosszított feszülős trikó ami szintén fekete volt és picit csipkés. Jorge így szólt.

4 megjegyzés: