2016. március 14., hétfő

Jortini 1.évad 3.rész

Már csak 10 perc volt vissza leszállásig addig  aról beszéltünk Jorgéval, hogy elmondjuk-e a többieknek azt, hogy együtt vagyunk.-Akkor elmondjuk a többieknek? Kérdeztem félve.-Hát ez egyértelmű.-Jó de én még az ujságok és a tv elött nem szeretném. Mondtam lehajtott fejjel.-Szégyelsz?-Dehogy szégyellek csak.....-Csak? Emelte fel a hangját Jorge.-Te ezt nem értheted. Mondtam könnyekkel a szememben küzködve.-Jó ne haragudj de kérlek magyarázd el, hogy miért nem akarsz felvállalni.-Peter miatt azt mondta, hogy ha bárki más lép rajta kívűl az életembe megkeres és baj lesz. Ezt eddig megakadájoztam, hogy bárkivel összejöjjek de te Jorge.-Én mi???-Beléd teljesen belédszerettem amikor elösször láttalak már akkor teljesen összezavartál. Jorge bolondulásig belédszerettem. Mondtam és lehajtott fejjel elfordultam.-Nem hagyom, hogy az a szemét bántson szertelek és had tudja meg, hogy együtt vagyunk legalább tudja, hogy van aki vigyázzon rád. Rámnézett a fejemet felém fordította és megcsókolt. Ekkor leszált a repülőgép mi pedig lesétáltunk. Lent a reptéren elkezdtem Jorgéval kergetőzni. Miután elkapott nevetve megöleltük egymást majd nyomott egy szájrapuszit és odament a srácokhoz én meg a csajokhoz?-Történt valami a repülőn amiről tudnom kéne? Kérdezte Mechi.-Hát mi csak összejöttünk. Mondtam mosolyogva.-Csak?? Kérdezte Cande.-Hát igen csak.-Hát minden esetre én nagyon gratulálok. Mondta Lodo. Ekkor mindannyian megöleltük egymást majd elindultunk a buszhoz. Buszon én Mechi mellett ültem. Jorge meg is sértődött mert beszélni akart velem. Amikor odaértünk a szállodához odamentem Jorgéhoz.-Szia. Öleltem meg hátulról.-Most hagyj. Mondta majd ment tovább.-Most meg mi bajod van?-Mondtam, hogy beszélni akarok veled erre te Mechi mellé ülsz.-De most is eltudod mondani nem?-Nem most már nem. Ekkor Jorge bevitte a cuccait a legfelső szintre egy szobába én meg utánamentem.-Álj meg Jorge Blanco!!!-Mondtam mérgesen.-Mit akarsz????-Azért kergetlek itt mert meg akarom kérdezni, hogy alszunk-e egy szobában? Mondtam majd átöleltem. Ő viszonozta az ölelést és így szólt.-Tényleg ezt akartad??-Igen.-Ne haragudj, hogy bunkó voltam csak én is ezt akartam kérdezni és azt hittem, hogy eligérkeztél a buszon a lányokank.-Igen a csajok tényleg megkérdezték de mondtam, hogy veled alakok aludni de Rugge nincs nagyon elragadtatva, hogy a hugának barátja van. Mondtam nevetve.-Hát akkor gyere be. Egy szép nagy szoba volt egy nagy franciaággyal. Jorge rögtön el is feküdt rajta.-Nem jössz ide mellélm Tini?-Nem kell menni próbálni? Kerestem a kifogást.-Nem most mondta Sergio, hogy pihenjünk le mert este lesz egy próba és egy megbeszélés.-De miért nem megyünk akkor várost nézni???-Tini hulla fáradt vagyok gyere ide aludjunk egyet.-Nem köszi én inkább lemegyek a csajokhoz. Mondtam tiszta vörös arcal.-Hát jó de csak, hogy tudd én nem Peter vagyok. Mondta Jorge majd szomorú arcal hátatfordított nekem az ágyon. Bennem ekkor felmerült az a gondolat, hogy félek egy új kapcsolatba lépni így leültem a fekvő Jorge mellé és megpusziltam.-Na még is csak maradsz?-Elöbb beszéljünk. Jelentettem ki komolyan.-Na miről? Űlt fel ő is mellém.-Figyelj nem azért nem fekszek melléd mert azt gondolom, hogy olyan vagy mint Peter csak félek egy új kapcsolatba lépni.-Tini figyelj ide én soha nem foglak bántani és eszemben sincs olyat tenni veled amit nem akarsz.-Tudom ezért is fogunk most egyet aludni. Mondtam majd lefeküdtem.-Ha gondolod aludhatunk úgy, hogy én az egyik te a másik oldalon.-Az úgy nem jó én azt szeretném, hogy jó szorosan ölelj át és soha ne engedj el.-Rendben. Ekkor összeölelkeztünk és úgy feküdtünk el.-Nővérke nagyon fáj a szám nincs valami gyógyszer rá?-Dehogynem egy csók mindent megold. Fogtam magam és egy csókot nyomtam a szájára.-Nekem ennyi nem elég. Mondta Jorge majd heves csókolózásba kezdtünk majd pedig elaludtunk. Később arra keltünk, hogy csörög a telefonom.-Ne vedd fel Tini.-De Sergio az. Mondtam majd felkaptam a telefonom.-Szia Sergio.-Szia Tini csak szólni akartam, hogy ma este próba hejett buli lesz.-Rendben köszi szia.-Mit akart Sergio? Kérdezte Jorge majd ő is felült és átölelt.-Ma esete buli lesz szóval van egy óránk elkészülni.-Szupi akkor láthatlak fehérnemübe. Mondta Jorge nevetve.-Te kis perverz gyúrtam le az ágyra és bírkoztunk egyet majd elkezdtünk készülődni. Amikor végeztünk elindultunk a buli helyszínére. Rajtunk kívűl már mindenki ott volt, de nem a buli ment hanem a híreket nézték amiben én és Jorge voltunk benne amint épp a reptéren csókolózunk.-Ezt nem hiszem el egy napja vagyunk itt és ezek a tévések mindent tönkretettek. Azonnal kirohantam a mozsdóba Mechi pedig jött utánam mert látta, hogy Jorge elindult ki a parkolóba.-Tini most nem szabad itt sírnod Jorgéval szükségetek van egymásra az elöbb indult el a parkoló fele.-Tessék? Kiáltottam fel majd rohanni kezdtem. Amikor kiértem megpillantottam Jorget aki épp a kocsi mellett ül és valamit csinál. Azonnal odarohantam hozzá.-Kicsim mi a fenét csinálsz? Láttam, hogy az arcát a kezébe temette és sírt.-El foglak veszíteni Tini.-Ne aggódj szivem soha nem veszítesz el mi mindig ittleszünk egymásnak.-Nem Tini nekem ez így nem megy tartsunk egy kis szünetet. Mondta Jorge majd bement a buliba és leült. Én is bementem majd megfogtam egy whiskeys üveget és azt mind kiidtam és rá egy üveg vodkát is. Amikor meglátta Jorge, hogy a nyugiszoba felé próbálok menni utánam akart jönni de Mechi megállította.-Álj csak meg mit akarsz Tinitől ő már nem kiváncsi rád.-De kiváncsi tudom, hogy szeret akárcsak én őt.-Most ne menj be hozzá.-De bemegyek mert nem akarom ilyen állapotban egyedűl hagyni. Elindult Jorge be hozzám de meglátta, hogy a földön heverek eszméletlenül és a kezem körűl minden tiszta vér.
*Jorge szemszöge
-Amikor megláttamTinit a földön odarohantam hozzá és láttam, hogy tiszta vér a keze és az van belekarcolva, hogy Jorge.

2 megjegyzés: