2016. március 11., péntek

Jortini 1.évad 2.rész


-De erről rajtam kívűl senki nem tud. Mondtam félve.-De bennem bízhatsz és lehet, hogy ez addig fog téged kínozni amíg el nem mondod valakinek.-Rendben az az igazság, hogy mi nagyon szép kapcsolatban éltünk Peterel.-Milyen Peter? Kérdezte Jorge.-Peter Lanzani. Mondtam majd egy könnycsepp csordult ki a szememből. Ekkor Jorge letörölte a szememről a könnyeket majd így szólt.-Folytasd.-Rendben na szóval eleinte minden rendben volt szerettük tiszteltük egymást de nem költöztünk össze akkor mert én még fiatal vagyok hozzá, de ő ezzel nem békélt meg itt kezdődött minden. Onnantól kezdve mindig belémkötött és volt, hogy megütött ezt én megelégeltem és szakítottunk. Ekkor megint előtört a sírás.-Tini valamit még nem mondtál el.-Hallani akarod? Hát jó meg akart erőszakolni az az állat. Ekkor felsikítottam.-Shhhh nyugodj le nincs semmi baj.-De van baj  mert azóta minden éjjel ezt álmodom.-De ugye nem tette meg?-Nem mert erős voltam és kidobtam. Ekkor hírtelen Rugg toppant be az ajtón.-Hugocskám minden rendben Jorge bántot? Kérdezte a félig részeg báttyám.-Nem dehogy is ő segített nekem jó volt vele beszélgetni. Ekkor Jorgera néztem és elmosolyodtam.-Jó de  ugyan úgy sikítottál ahogy álmodban szoktál.-Nem történt semmi. Mondtam majd visszamentem Jorgehoz.-Nyugodtan elmehetsz én majd hazaviszem Tinit. Mondta Jorge.-Oké köszi manfréd. Mondta Rugg majd kiment.-Manfréd? Komolyan azt mondta rám, hogy Manfréd? Tényleg úgy nézek ki?-Nem dehogy is nézel úgy ki. Ne vedd magadra amikor részeg mindenkit máshogy hív. Mondtam majd elnevettem magam.-Igen? Mondta Jorge majd leült.-Persze.-Akkor szerinted, milyen vagyok? Húzott oda magához majd megpuszilt. Ekkor elvörösödtem.-Hát szerintem vicces vagy és egy igazi barát tehát nekem most amikor elmondhattam ezt a Peteres dolgot elnyerted a bizalmamat.-Rám mindig számíthatsz, de viszont most hazaviszlkek mert a báttyád halálra fogja aggódni magát ha nem viszlek haza 20 percen belül.-Rendben. Mondtam majd elindultam kifele.-Várj. Kiáltott utánam Jorge ő is felpattant a kanapéról majd odajött és átkarolt majd úgy indultunk a kocsihoz. Amikor hazavitt egy puszival búcsuzott. Én bementem a lakásba lefürödtem majd lefeküdtem aludni, de nem volt valami jó az éjszakám de Ruggerroé sem hisz az egész estét mellettem töltötte mert csak sikítoztam és sírtam álmomba. Hajnalba lehetett az amikor lenyugodtam akkor mindketten elaludtunk. Délben keltünk fel ránéztem a telefonomra és 10 nemfogadott hívásom volt Sergiotól. Gyorsan fel is hívtam.-Szia Tini végre, hogy felvetted csak közölni akartam veletek, hogy még ma este Madridba utazunk.-Jaj ez nagyon jó akkor máris pakolunk. Mondtam majd leraktam a telefont és bepakoltam Rugge és az én bőröndömbe. Utána adtam egy puszit Ruggerro arcára majd így szóltam.-Báttyus kelj fel és készülj össze mert 1 óra múlva az egész csapat megy madridba 1 hétre.-Komoly?-Igen. Mondtam nevetve.-Akkor sietek. Hirtelen elrohant a fürdőbe amikor kijött nem is látszott rajta a másnaposság de az igen, hogy hulla fáradt csak úgy mint én. Elindultunk a reptérre. Amikor odaértünk az én bolond báttyám és Jorge fogócskázni kezdtek majd láttam, hogy Rugg valamit nagyon magyaráz. Én addig Mechivel dumáltam.-Na Tini mi volt tegnap????-Semmi különös csak beszélgettünk. Mondtam mosolyogva.-Hát jó de mielött még ti ideértetek volna bejelentette, hogy ő űl melletted a repülőn.-Mi ez komoly? Sikitottam fel ekkor Rugge odarohant hozzám.-Hugi baj van?-Nem semmi baj csak hallottam egy hírt és nagyon megörűltem neki. Hirtelen a Madridi járat utasait szólították. Én voltam az utolsó aki felszállt. Sétáltam a sorok között amikor valaki lehúzott az egyik ülésre és láttam, hogy Jorge volt az.-Megijesztettél. Mondtam neki mérgesen.-Ne haragudj csak beszélni szeretnék veled.- Miről?? Néztem rá felvont szemöldökkel.-Hát Rugge elmesélte az estéteket.-Most megölöm. Indultam volna el de ekkor Jorge magához szorított.-Nyugodj le csak nekem mondta el mert bennem bízik.-Ja ő igen. Mondtam duzzogva.-Ez most nagyon fájt. Mondta Jorge majd az ablak fele fordúlt.-Ne haragudj nem úgy értettem természetesen én is bízok benned.-Az elöbb nem úgy tűnt.-Azt indulatból mondtam. Ekkor átöleltem Jorgét ő pedig viszonozta az ölelést majd hátradöltünk. Mi voltunk a leghátsó ülésen hátúl senki nem űlt.-Figyelj én nem akartalak ezzel felzaklatni!!-Nem semmi baj ez nem a te hibád Jorge.-De biztos???-Persze!!! Mondtam mosolyogva majd egy kis idő múlva elaludtam a melkasán de nem tartott sokáig az alvás mert újra sírni kezdtem álmomban de most nem hangosan szerencsére Jorge felébresztett és senki nem hallotta meg.-Jól vagy Tini?-Nem már megint azt álmodtam, hogy....-Jó tudom nem kell mondj semmit tudom. Ekkor halk sírásba kezdtem és odabújtam Jorgéhoz de ekkor olyan történt amire nem számítottam. Jorge megcsókolt és én viszonoztam.-Szeretlek Tini.-Én is téged Jorge nagyon. Mondtam majd összeölelkezve elaludtunk egy kicsit nyugodtabb voltam ezek után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése