2016. március 16., szerda

Jortini 1.évad 4.rész

-Istenem Tini nem teheted ezt velem ha meghallsz én utánad halok. Azonnal felvettem és kivittem a többiekhez. Rugge és Mechi azonnal sírva futottak oda hozzánk.-Mi örtént? Kérdezték egyszerre.-Nem tudom így találtam rá mondtam könnyekkel a szememben.-Már hívtam a mentőt mondta Facu. Amikor ki ért a mentő Tinit ujraélesztették. Miután stabil volt az állapota én és Rugge vele mehettünk a többiek hazamentek. Amikor beértünk a kórházba Tinit egyből elvitték majd egyszer csak kijött az orvos.-Uram, hogy van a barátnőm? Kérdeztem aggódva.Ne aggódjanak nincs már semmi baja és a kezén azt a heget el lehet tüntetni persze ha csak ő beleggyezik de ha nem akkor az élete végéig ottmarad.-Értjük és be lehet hozzá már menni?-Érdeklődött Rugg.-Igen persze akár haza is vihetik, de azt mondta elöszőr, hogy az a fiú menjen be akinek a neve van a kezén. Amikor ezt meghallottam a vér is meghűlt bennem és féltem, hogy most elveszítem, de elindultam be a korterembe.
*Tini szemszöge
-Amikor Jorge belépett nagyon örűltem.-Martina Stoessel Alehandra Muzlera. Mondta Jorge a szemöldökét összeráncolva. Amikor valaki így szólít az jót nem jelent.-Nem tudom ki az nem ismerem sajnálom.-Ne hülyéskedj kicsim. Tudod, hogy megilyesztettél? De azt mondta az orvos, hogy el lehet tüntetni a kezedröl azt a heget.-Na nem azt már nem ez nem véletlen van itt tudd, hogy nagyon szeretlek és, hogy soha nem leszek másé. A neved már belekarcolódott a szívembe ahogy megláttalak. Mondtam majd megcsókoltam.-Az enyémbe is belekarcolódott. Mondta Jorge és visszacsókolt.-Most már mehetün haza? Kérdeztem.-Igen Rugg már kint vár. Mire visszaértünk a szállodába már mindenki aludt így hát mi is fementünk Jorgéval a szobánkba és lefeküdtünk.-Miért csináltad ezt? Vont kérdőre Jorge miközben átölelt.-Hagyjál békén. Mondtam majd eltoltam magamtól.-Tini akármit is csinálj én itt leszek és a hülyeségekben megakadályozlak majd. Mondta Jorge és magafelé fordított majd megcsókolt.-Szeretlek Jorge.-Én is szeretlek. Ekkor Jorge fölémhajolt de én ellöktem magamtól.-Ne nekem ez nem megy.-Ne haragudj Tini nem akartam. Mondta Jorge majd elfordult tőlem és elhúzódott. Én megfogtam magam visszafordítottam és megcsókoltam.-Semmi baj csak én még nem állok készen.-Megértem és hidd el tudok várni. Összeölelkeztünk majd elaludtunk. Nem tartott sokáig az alvás mert egyszer csak felsikítottam majd sírni kezdtem.-Kicsim jól vagy?-Nem nem vagyok jól már megint őt látom. Sírva Jorgéhoz bújtam.-Nem lesz semmi baj bújj ide. Jorge felült az ágyon nekidölt az ágy támlájának és engem magára döntött és én így aludtam el. Reggel amikor felkeltem ránéztem és láttam, hogy ébren van.-Jorge aludtál te egyáltalán az este?-Nem nem tudtam vígyázni akartam rád.-De most már aludj egyet mert nem fogod bírni a délutáni próbát. Nem kell mennyünk le mert most lesz kettőnknek egy interjúja.-Jaj tényleg ki is ment a fejemből. Mondtam majd eklkezdtem ide oda járkálni a szobába a ruhákkal.-Szerelmem ne szaladgálj van még időnk inkább gyere ide és ölelj meg mert most szükségem van rá.-Mi a baj Jorge? Néztem rá kérdőn.-Sthepi.-Tessék, hogy mi? Beleszerettél? Mondtam hadarva.-Nem dehogy is. Hogy gondolhatsz ijet?-Ne ne haragudj sajnálom csak én.-Tudom nincs semmi baj csak annyi, hogy elkezdett telefonon zaklatni mert látta az újságban és a hírekben a képünket.-És és mit mondtál neki letagadtad? Kérdeztem félve.-Nem dehogy tagadtam le pont ellenkezőleg én felvállaltalak ahogy te is engem.-Nagyon szeretlek Jorge Blanco és nem akarlak elveszíteni.-Én is szertlek, de miért mondod, hogy nem akarsz elveszíteni?-Jaj nem nem fontos, de készüljünk. Kezdtem terelni a szót.-Valamit elhallgatsz előlem és ezt nem szeretem.-Hát tudod az interjún lehet kiderülnek olyan dolgok is Peterről és rólam amit lehet, hogy nem mondtam el vagy nem pont így.-Tini mit nem mondtál el?-Az az igazság, hogy nekem Peter megkérte a kezem, de nemet mondtam ő azt mondta nem baj tud várni de este pedig megpróbált tudod....szóval így történt.-Az a rohadék. Mondta Jorge majd belecsapott az üvegasztalba ami szét tört és neki a keze tiszta vér lett.-Kicsim ne csináld ezt pont ezért nem akartam elmondani meg azt sem, hogy tegnap este kaptam tőle egy sms-t.-Tessék? Kérdezte egyre idegesebben.-Nyugdj le szerelmem.-De mit írt?-Ha most beköthetem a kezedet közben elmondom.-Rendben. Mondta majd átölelt. Hoztam is a kötszert és bekötöttem a kezét.-Na azt mondta, hogy most csak sms-t ír de ha tovább fogja látni, hogy mi együtt vagyunk akkor megtudom ki ő.-Ne aggódj kicsim soha nem fog bántani mert én mindig itt leszek. Ekkor megfogta a derekam magához húzott és megcsókolt.-Szeretlek.-Én is. Mondta majd elindultunk Sergióval az interjúra. Hamar le is zajlott de Jorge bemonta a tévébe, hogy Peter Lanzani nem tudod bántani Tinit mert én mindig ott leszek, hogy megvédjem mert ő az én életem értelme. Ez a mondta volt az újság címlapján. Elmentünk próbára ott én beszélgettem kicsit a csajokkal amig Jorge a srácokkal volt.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Egy tipp ha olvasol blogokat akkor láthatod hogy mindog új sorba vannak a párbeszédek! Megcsinálhatnád te is úgy hogy jobban lehessen látni mivel így egybe folyik az egész és néha zavaros hogy ki beszél! De ez csak egy tipp nem kell megfogadni! Siess!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tippet kipróbálom úgy is csak aza baj, hogy már 30 részt írtam, de átjavítom. Sietek❤❤

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon tetszik a blogod! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés