2016. március 9., szerda

Azt terveztem, hogy minden második nap feltöltök egy új részt! Írjátok meg komiba, hogy mi tetszik meg, hogy mi nem. Oöszi puszi jó olvasást!❤❤❤

Jortini 1.évad 1.rész.
                                                       
-Reggel amikor felkeltem csak 7 óra volt és nekem 8 órára kellett mennem arra a helyre ahol felvesszük az első jelenetet a Violettában mert én kaptam meg a főszerepet. Lementem a konyhába és láttam amint épp a báttyám Ruggerro teríti meg az asztalt. Csak ketten élünk ebben a házban mivel a szüleink meghaltak. Rugg is velem együtt jön a forgatásra mivel ő kapta meg Federico szerepét a Violettában.-Szia báttyus. Mondtam nevetve.-Szia Tini. Jól aludtál?-Igen és mi lesz a reggeli?-Palacsintaaaaa! Kiáltott hangosan.-Jaj ennek nagyon örülök. Mondtam majd egy puszit nyomtam az arcára. Megreggeliztünk majd siettünk is a studioba. Amikor beértünk már mindenki bent volt. Nagyon féltem, hogy nem fognak szeretni hisz én fiatalabb vagyok náluk. De nagy meglepetésre mind odajöttek bemutatkozni.-Szia én Mercedes Lambre vagyok de hívj csak Mechinek.-Nagyon örülök Mechi mondtam majd megöleltem.-Ők itt Lodo, Cande, Alba, Facu, Samu, Nico, Xabi a párom,Diego és...... Várjunk csak hol van Jorge? Huzta fel szemöldökét Mechi.-Ki az a Jorge néztem értetlenül.-Ő fogja Leon szerepét játszani.-Ááá értem. Mondtam bólogatva.-Én Martina Stoessel vagyok de a barátaimnak csak Tini.-Szia Tini mondták a többiek.-Ő pedig itt a bátyám Ruggerro Stoessel.-Sziasztok lányok szólítsatok csak Ruggnak. Kacsintott egyet a bátyám.-Ne csajozz. Mondtam majd válbaütöttem. Ekkor belépett valaki az ajtón hirtelen meg is akadt rajta a szemem.-Na ő Jorge. Súgta oda Mechi. Egyszer csak elindult felém.-Szia a nevem Jorge Blanco a tiéd?-Az én nevem őőő....Martina Sto...Stoessel. Dadogtam mint a hülye.-Minden rendben? Nevette el magát Jorge.-Persze csak én most....mennem kell ne haragudj. Majd hírtelen elviharzottam amikor Sergioba a koreográfusunkba botlottam bele.-Elnézést. Mondtam majd a fejemet a föld fele hajtottam.-Jaj biztos te vagy Tini örvendek ölelt meg.-Én is örülök.(Itt mindenki olyan kedves gondoltam magamban).-Merre mész?-Hát megnézem az öltözőt.-Most az ráér gyere mert beszélni akarok veletek mert amellett, hogy én vagyok a tánctanár én vagyok a rendező is.-Rendben. Indultam vissza a terembe. Amikor beléptem megláttam a bolond báttyámat és Jorget amint épp egy-egy gördeszkán hasalnak és tolják magukat és a többiek csak nevettek. Ekkor Jorge hírtelen megpillantott. Én megint a fejemet a földreszegeztem és odasétáltam Mechi mellé.-Baj van csajszi? Kérdezte Mechi.-Nem semmi.-Akkor jó.-Na figyelmet kérnék. Mondta Sergio.-Most, hogy mind ittvagyunk neki is látunk a szövegek kiosztásához ma csak azért hívtalak össze titeket, hogy mind megismerkedjünk de látom ez sikerült szóval mára ennyi mehettek sziasztok. Ahogy kilépett a teremből Sergio én megfogtam Rugg karját majd hazarángattam. 2 hét elteltével nagyon jóba lettem a csajokkal de akinek soha nem tudtam hazudni és akivel mindent megbeszéltünk az Mechi volt vele is voltam egy öltözőbe, de viszont a 2 hét elteltével még mindig kerültem Jorgét. Egy pénteki napon pont a Studioba próbáltuk a jeleneteket amikor Jorge odajött hozzám.-Tini miért kerülsz?-Mi, hogy én? Hát ez nevetséges. Mondtam majd elindultam az öltöző fele amikor az ajtajához értem Jorge megragadta a kezem.-Ne menekülj Tini!!!-Én nem csak tudod....-Mit kell tudjak???-Nem fontos mondtam. Ebben a pillanatban megjelent Mechi.-Tini gyere be az öltözőbe beszélnünk kell.-Kösziii. Stuttogtam neki majd bementem.-Ez meg mi volt? Kérdezte felvont szemöldökkel.-Nem tudom azt vettem észre, hogy a sorozaton kívűl is érdekelni kezdett Jorge és nem csak mint barát de neki ott van Sthepi. Mondtam szomórúan.-Az lehet de nem biztos, hogy sokáig.-És ha igen mi van ha mégis? Kérdeztem mérgesen.-Nyugodj le de akkor sem kerülheted örökké.-Oké tudom akkor beszélek vele és azt mondom, hogy csak azért volt mert mit tudom én. Mondtam majd felnevettünk egyszerre. Ekkor Sergio nyitott be.-Csajok gyertek bejelntésem van.-Gyorsan rohanni kezdtünk vissza a termbe.-Na srácok látom mind itt vagytok be szeretném jelenteni, hogy este itt buli lesz. Erre mindenki felkiáltott.-Ezaz. Rohantunk is haza készülődni. Begöndőrítettem a hajam felvettem egy kék egyberuhát egy kék telitalpu cipővel. Amikor lementem a nappaliba Ruggénak tátva maradt a szája.-Gyönyőrű vagy hugocskám.-Te is fess vagy bátyuskám. Ekkor nagy nevetésbe kezdtünk majd kimentünk beültünk a kocsiba és elindultunk. Mire megérkeztünk mindenki ott volt még Jorge is Stephivel. Egyből el is ment a kedvem mindentől. 2 óra elteltével már mindenki részeg volt kivéve engem Jorgét és Sthepit. Mechivel dumáltunk kint amikor meghallottuk, hogy Jorge és Sthepi veszekedve jön ki.-Értsd meg, hogy már nem szeretlek semmi nem ugyan olyan mint rég szakítani akarok. Mondta Jorge.-Hát jó egy utolsó mocskos disznó vagy. Mondta Sthepi majd Jorget pofonvágta. Ekkor kiléptem az ajtó mögül mert megláttam, hogy Jorgenak egy könnycsepp csordult ki a szeméből. Mechi rögtön bement. Én odaléptem mögé majd megsimítottam a hátát. Erre ő hirtelen megfordult.-Mindent hallottál?-Igen de ha te már nem érzed azt mint rég nem lehet eröltetni. Ekkor Jorge megölelt.-Köszönöm. Suttogta a fülembe.     -Semmiség tudod most olyan mintha magamat látnám a volt párommal ő sem akart elszakadni tőlem, de a mi szakításunk csúnyábban végződött. Montam szomórúan ekkor előtörtek belölem az emlékek és zokogva elrohantam. Jorge jött is utánam látt, hogy az öltözőmbe megyek és bejött utánam. Én összeestem ő meg felkiáltott.-Tini jól vagy? Odarohant hozzám majd a kanapéra ültetetett leült mellém és átkarolt. Én a mellkasára feküdtem majd egy kicsit megnyugodtam.-Ne haragudj. Mondtam majd egyenesen a szemeibe néztem.-Semmi baj de elmeséled, hogy mi történt köztetek??? Bújt oda hozzám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése