2016. március 18., péntek

Jortini 1.évad 5.rész


-Láttuk a híreket. Mondta Alba.
-Történt valami, hogy Jorge ijet mondott? Kérdezte Mechi.
-Igen írt nekem Peter egy sms-t, hogy megbánom amiért együtt vagyok Jorgéval, de engem nem érdekel mert szeretem Jorgét és nem szakadok el tőle.
-Igazad van csajszi ne hagyd magad. Mondta Lodo és Cande.
-Csajszi tudunk dumálni? Kérdezte Mechi.
-Persze mond csak.
-Biztos nem akarod azt a karcolást eltüntetni onnan?
-Már megint ezzel jöttök?
-Jó igazság szerint Jorge kért meg, hogy beszéljelek rá.
-Tessék? Na ezt még megbánja. Mondtam mérgesen majd egyenesen a fiúk öltözője felé trappoltam dühösen. Amikor benyitottam csak Jorge és Rugge volt ott.
-Szia kicsim. Mondta Jorge mosolyogva.
-Hogy kérhetsz ijet a legjobb barátnőmtől?
-Nem értelek.
-Dehogy nem nagyon is értesz azt kérted, hogy beszéljen velem, hogy tüntessem el ezt a karcolást de nem akarom és nem is fogom. Mondtam mérgesen majd becsaptam az ajtót és a terembe mentem. Mire Jorge utol ért kezdődött a próba és pont mi kellett énekeljük az Abrazame y veras című dalt. Jorge folyton próbált felém közeledni, de nem hagytam. A végén pedig jött a csók. Hát megcsókoltam de az a csók olyan szenvedéjes lett, hogy nem tudtam visszafolytani az érzéseimet.
-Nagyon ügyesek vagytok csak úgy szikrázott a levegő köztetek. Jelentette ki Sergio. Amikor végeztünk a próbával én az öltöző fele vettam az irányt, de Jorge utánam jött és behúzott magával a mosdóba.
-Beszélnünk kell. Mondta szomórúan.
-Nincs kedvem hozzá.
-Tini az a csók a színpadon ne mond, hogy nem jelentett semmit szenvedélyesebben csókoltál meg mint tegnap este.
- Szeretlek Jorge de azt nem szeretem ha beleavatkozol a dolgaimba.
-Én csak segíteni próbáltam.
-Figyelj bármit is akarsz azt velem beszéld meg és ne másokat kérj meg rá.
-Ne haragudj.
-Semmi baj de ez még nem elég. Mondtam majd rámutattam a számra ő pedig megcsókolt. Elmentünk átöltözni és utána elmentünk csak mi a csajokkal bulizni.
-Hulla részegek voltunk azt mondtam a csajoknak, hogy kísérjenek el egy tetováló szalonba.Amikor odaértünk így szolt a tetováló.
-Jóestét hölgyeim mivel szolgálhatok?
-Szeretnék egy tetovást csináltatni az oldalamra.
-És mi lenne az?-Hát egy idézet. Ekkor odanyomtam a papírcetlit a kezébe. Ez ált rajta spanyolul: A szívem csak a te neved ritmusára dobog: Jorge. Ez a mondat a Violettából származik csak annyi, hogy a név más. A srác hamar felvarta a tetkót és mentünk is haza. Amikor hazaértem Jorge aludt én meg csak lehúztam a pólom meg a nadrágom és befeküdtem mellé. Erre ő megfordult és átölelt én meg egy puszit nyomtam a szájára. Reggel amikor felkeltem nagyon fájt a fejem, de felkeltem hisz ma van Jorge névnapja és összeütök neki egy kis reggelit. Felkaptam a földröl a pólom és kimentem a konyhába. Sütöttem tojást és szalonnát meg palacsintát is. A palacsintához volt csoki és eper öntet. Felpakoltam mindent egy tálcár és bevittem a szobába. Ott leraktam az éjjeliszekrényre és odahajoltam Jorgehoz megsimogattam a hátát és megpusziltam.
-Jó reggelt kicsim. Súgtam a fülébe.
-Jó reggelt édesem.
-Boldog névnapot Jorge. Mondtam majd megcsókoltom ő meg csak röhögött.
-Most meg mit nevetsz? Néztem rá értetlenül.
-Ugye tudod, hogy nincs rajtad nadrág és egyszál bugyiban vagy?
-Tessék? Nyultam a nadrágomért amikor felcsúszott a pólom és Jorge megpillantotta a tetoválásom.
-Martina Stoessel Alehandra Muzlera az ott mi? Kérdezte Jorge felvont szemöldökkel.
-Hát ezt tegnap csináltattam.
-Mi van oda írva?
-Hát olvasd el. Tartottam neki oda az oldalam. Amikor elolvasta láttam a szemében, hogy ideges de meg is van hatódva hisz az oldalamon az ő nevét hordom.
-Tini mért kellett ez?
-Mert szeretlek Jorge.
-De ha később nem így lesz akkor ezt soha nem törlöd le.
-Pontosan azért is varrattam fel mert rajtad kívűl mást nem fogok szeretni ha nem is leszünk együtt ez bizonyítja, hogy mennyire szeretlek.
-Én is szeretlek kicsim. Hajolt oda hozzám Jorge majd megcsókolt és utána megreggeliztünk és elindultunk az utolsó próbára mert este már koncert volt. Amikor végeztünk a próbával én és Jorge azt pillantottuk meg, hogy Rugg és Cande csókolózik majd odamentek a többiekhez.
-Gyere Jorge kérdezzük meg, hogy mi van. Odamentünk és így szóltam.
-Hát ti meg mióta vagytok együtt?
-Hát kb. azóta amióta megjüttünk az este óta.
-Hát igen ti annyira elvoltatok egymással foglalva a kis szerelmes párocska, hokgy teljesen eltüntetek. Nevetett Lodo majd a többiek is rákezdtek.
-Na jó de akkor is a testvérem vagy minden nap találkozunk igazán elmondhattad volna.
-Na jó tini az az igazság, hogy mi kértük meg a többieket, hogy ne mondják el neked mert féltünk, hogy nem fogsz neki örülni. Mondta Cande és Rugg.
-Akkor te is tudtál róla Jorge?
-Nem én nem. Mondta Jorge szomórú szemekkel.
-Jorge se tudott róla mert ő elmondta volna neked.
-Mondhatom szép kis barátok vagytok és te egyetlen testvérem igazán ismerhetnél tudod, hogy nem csaptam volna hisztit ez miatt. Mondtam sírva majd kifutottam.
-Tini várj. Kiáltott utánam Rugg.
-Hagyd most őt békén ez nem volt szép tőletek de tudjátok mit mostantól nem kell elmondjatok semmit mert nem vagyunk rá kiváncsiak. Mondta, Jorge majd mérgesen távozott és keresni kezdett. Én csak futotottam futottam sírva amíg egy ismerős alakba ütköztem.
-Peter?
-Nocsak nocsak kit látnak szemeim az én drága exem még jössz nekem egy menettel. Mondta nevetve.
-Te pedofil állat. Mondtam ordítva majd pofonvágtam. Ekkor ő falhoz szorított és megpróbálta letépni a ruháim. Hiába kiabáltam nem hallotta senki hisz arra a madár se járt. Amikor a nadrágomat próbálta levenni felsikítottam.
-Jorge segíts! Ekkor megpillantottam Jorget aki csak úgy rohan majd ellökte tőlem Petert.
-Szálj le a barátnőmről. Kiáltott Jorge majd behúzott Peternek egyet aki rögtön kifeküdt.
-Édesem jól vagy? Nem bántott?-Nem de mennyünk innen.-Jó de elöbb húzd fel a pólód.
-Amíg Madridban vagyunk egy percre sem hagylak egyedül.
-Köszönöm, hogy rád is számíthatok sőt te vagy az egytlen akire számíthatok te még nem csaptál be.
-Én soha nem csaplak be téged és a többiekkel ne foglalkozz inkább mennyünk vissza mert nemsokára kezdődik a koncert. Visszamentünk elkészültünk majd felszálltunk a buszunkra Rugge mellém akart ülni, de én nem hagytam ekkor Mechi lépett oda.
-Én ülök melléd Tini és most meghallgatsz.
-Mond de nem nagyon fog meghatni.
-Na idefigyelj ma ti még a próba első tíz percében késtetek na én is akkor tudtam meg ezt az egészet nekem sem mondták el mert tudták, hogy én elmondom neked és mire ti beléptetek már folytatódott tovább a próba és így nem is tudtam szólni.
-Tényleg? Kérdeztem szomórúan.
-Igen Tini tényleg. Ekkor megfogtam magam és Mechi nyakába ugrottam és így szóltam.
-Ne haragudj.
-Semmi baj de én most oda kell mennyek Xabihoz, de ideküldöm Jorget ja és Xabi is csak most tudta meg.
-Okés. Ekkor Jorge toppant oda.
-Na jöhetek most én?
-Mit akarsz? Nevettem.
-Én is egy ölelést. Mondta Jorge majd elkezdett hülyeségből kiskutyaszemekkel nézni.

4 megjegyzés:

  1. Istenem Jorge és Tini olyan cukik! Fantasztikus lett! A párbeszédek is csodásak lettek! Nagyon siess!

    VálaszTörlés
  2. Imádtam! Nagyon jó lett, siess♡♡

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!:D
    Siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen sietek!!!❤❤

    VálaszTörlés