2016. március 28., hétfő

Jortini 1.évad 10.rész

-Hát azt elhiszem, hogy ezeket a ruhákat nem te pakoltad. Jegyezte meg Jorge nevetve.
-Ezt, hogy érted? Néztem rá kérdőn.
-Hát neked nem ilyen a stílusod.
-Ezzel azt akarod mondani, hogy nem jó az izlésem.
-Nem dehogy is csak tudom, hogy te ilyen kihívó ruhákat nem vennél fel.
-Hát ebben igazad van.
-Mondjuk jól kiemelné a hátsód ami nekem bejön. Mondta Jorge nevetve majd ráhasalt az ágyra.
-Te kis perverz. Mondtam röhögve és ráfeküdtem a hátára és csikizni kezdtem.
-Ne kicsim légyszi ne ezt nagyon nem szeretem. Mondta és nevetéstől már folytak a könnyei akkor már elengedtem és ezt kérdeztem.
-Na és mi az esti program?
-Hát én arra gondoltam, hogy itthon maradunk és filmezünk aztán a többit majd kitaláljuk.
-Rendben legyen ahogy akarod. Mondtam majd megcsókoltam, lementünk a nappaliba és Jorge így szólt.
-Na akkor nézzünk egy akciófilmet.
-Mi dehogy is romantikus filmet nézzünk.
-Na ne már Tini.
-Akkor én nem filmezek meg akartam veled nézni a csillagainkban a hiba című filmet.
-Jó nézzük azt de akkor utána azt csinálunk amit én akarok. Jegyezte meg Jorge én meg rábólintottam majd megcsókoltam és elinditottuk a filmet. Mire vége lett a filmenek Jorge már majdnem aludt.
-Látom nagyon élvezted a filmet Jorge Blanco.
-Ne haragudj kicsim, de engem nem érdekelnek az ilyen filmek de más mondjuk igen.
-Na és mi az?
-Hát ahoz fel kell menjünk a szobábaba ha érted mire gondolok. Mondta Jorge majd megcsókolt.
-Igen értem. Mondtam kicsit félve.
-Ha nem akarod nem baj.
-Nem Joreg én késszen állok rá.
-De biztos Tini?
-Igen. Mondtam majd felmentünka szobába és megtörtént. Csodálatos éjszaka volt. Reggel amikor felkeltem Jorge már ébren volt. Ott feküdt mellettem és engem nézett én meg csak odabújtam hozzá majd ránéztem és kicsordult egy könnycsepp a szememből.
-Kicsim megbántad? Kérdezte Jorge szomórúan.
-Nem dehogy is életem legjobb estéje volt, de nem hittem volna, hogy pont veled fog megtörténni.Jorge én még soha senkivel nem voltam olyan boldog mint veled ezért sírtam mert meghatódtam.
-Én sem voltam még senkivel ilyen boldog. Mondta Jorge majd az izmos testéhez szorított. Még feküdtünk egy kicsit az ágyba egymáshoz bújva amikor megcsörrent a telefonom.
-Hálo tessék.
-Szia Tini haza kéne jönnöd.
-De most? Baj van?
-Majd itthon beszélünk csak gyere haza.
-Azzonnal indulok. Mondtam ijedtem majd leraktam a telefont és öltözni kezdtem.
-Kicsim ki volt az?
-Ruggerro.
-De mi történ? Van valami baj? Tudod én már egy ideje nem beszélek vele és nem tudok semmit.
-Hát most én se tudok semmit, de nagyon furcsa volt a hangja szóval sietek.
-Elvinnélek, de nem nagyon akarok vele beszélni.
-Egyszer muszály leszel beszélni vele.
-Tudom, de még nincs itt az ideje kicsim te megbocsájtottál neki mert a testvéred.
-Neked meg tudtommmal a legjobb barátod.
-Tini kérlek ne veszekedjünk.
-Rendben, de én most megyek szia. Mondtam majd megcsókoltam.
-Szia kicsim. Amikor hazaértem Rugge a kanapén ült és sírt.
-Mi történt báttyus?
-Cande.
-De mit csinált? Kérdeztem ilyedten.
-Megcsalt.
-Mi, de mégis kivel és mi az ott a kezeden?
-Peterrel és pont ezért hívtalak. Segítesz bekötözni Tini?
-Igen. Mondtam majd hoztam a kötszert és elláttam a sebeit mert ugye megvagdosta magát. Később filmnézés közben megettünk egy nagy doboz csokifagyit és csak utána láttam, hogy 13 nemfogadott hívásom volt Jorgetól. Gyorsan visszahívtam.
-Szia szerelmem miért kerestél?
-Hát, hogy megkérdezzem minden rendben van-e.
-Gyere át és megtudod. Mondtam neki majd leraktam a telefont. 10 perc múlva itt is volt.
-Na csak át jöttél Jorge Blanco?
-Igen,de csak azért, hogy megkérdezzem veled minden rendben van-e.
-Igen velem minden rendben viszont Rugge nagyon rossz állapotban van. Cande magcsalta őt Peterrel és ezt tuti Peter találta ki, hogy engem bántson vele mert tudja, hogy a báttyám a legfontosabb nekem a világon.
-Ennek nagyon örülök Tini. Mondta Jorge mérgesen majd elfordult.
-Kicsim tudod, hogy te is nagyon fontos vagy nekem, de ezt most úgy értettem, hogy nekem Rugge az egyetlen rokonom aki még él és ha elveszíteném belehalnék és ő tudta, hogy Rugg hülyeséget fog csinálni.
-Miért mit csinált? Kérdezte Jorge aggódva.
-Megvagdosta magát. Mondtam lehajtott fejjel erre Jorge azonnal Ruggehoz futott a kanapéra majd megölelte és beszélghetni kezdett vele. Addig én leültem egy székre és bámúltam őket.

3 megjegyzés: