2016. március 21., hétfő

Jortin 1.évad 7.rész

-Nagyon szeretlek Jorge, de fogadd el, hogy a barátaimmal is lennem kell egy kicsit.
-De én nem bírom nélküled.
-Figyelj minden kapcsolat nagy része a bizalmon és a hűségen alapul és ha te nem bízol bennem akkor nincs is igazi kapcsolatunk.
-Én bízom benned csak Facuban nem.
-Ja, hogy neked csak Facuval van bajod? Akkor mit akarsz ne beszéljek vele többet vagy mi?
-Nem Tini nem eről van szó....á tudod mit? Tök mindegy. Azzal Jorge megfogta magát és átült a másik üllésbe. Kb.egy órát ültünk külön utána Jorge odajött hozzám és megpuszilta a nyakam de én ellöktem magamtól.
-Hagyj békén figyelj szerintem tartsunk egy kis szünetet.
-Te most szakítani akarsz? Kérdezte Jorge értetlenül és hangosan amire mindenki felfigyelt.

-Nem csak egy kis időt hagyni magunknak, hogy pontosan mit is akarunk.
-Egyedűl te nem tudod, hogy mit akarsz de legyen tartsunk szünetet. Mondta Jorge üvöltve majd előrement. Láttam, hogy Cande és Rugge valamit sugdolóznak de nem érdekelt. Amikor leszállt a repülő nem köszöntem el senkitől hanem hívtam egy taxit hazamentem feltrappoltam a szobámba majd sírva a párnámbab borúltam és úgy aludtam el. Reggel be kellett menni a Studioba de nem Ruggerroval mentem hanem egyedül. Amikor beértem már mindenki ott volt.
-Srácok örülök, hogy itt vagytok ma folytatódnak a forgatások a mai részben Violetta és Leon szakítanak mert Violetta majdnem megcsókolja Thomast.
-Hála az égnek nem kell megjátszuk magunkat. Mondta Jorge majd indult volna ki de utánakiabáltam.
-Én is nagyon örülök. Én is elindultam a közös öltözőmbe Mechivel.
-Csajszi most köztetek végleg vége mindennek?
-Nem tudom Mechi, de nagyon úgy tűnik.
-De nem lehet ennek így vége. Mondta Mechi.
-De hát folyton féltékenykedik és nem bízik bennem.
-Hát én nem tudom de remélem minden rendben lesz. Ja ma lemegyünk a partra fürdeni te is jössz?
-Aha.
-Akkor jó. Eljött a délután elindultam a partra a ruhám alá felvettem a neonrózsaszín bikinim. Amikor lértem a partra már mindenki lent volt kivéve Candet és Rugget.
-Sziasztok kiálltottam nekik. Már kezdtem elfelejteni ami történt és próbáltam bízni bennük, de Candenak és Ruggenak nem tudtam megbocsájtani. A gondolkodásomból Facu zökkentett ki.
-Na mi a helyzet Tini jól vagy?
-Nem annyira, de türhetően.
-Na akkor gyere fürödjünk. Levettettem a ruháim majd elösször a csajokhoz sétáltunk.
-Tini el karok valamit mesélni mondja Lodo.
-Na mit?
-Nem akartam, hogy te tudd meg utolsónak ezért még most elmondom, hogy együtt vagyunk Diegoval.
-Ez nagyon jó hír csajszi. Ekkor megjött Cande és Rugg akiknek szintén elmesélték a jó hírt. A nagy beszélgetés közepette Facu és Alba is összejött. Én meg Jorge egymásra se néztünk és mi meg Candera és Ruggra sem néztünk rá. Egyszer csak azt láttam, hogy Rugg, Facu, Xabi Diego és Nico összesúgtak és felkapták a lányokat és vitték őket a hideg víz felé. Lodot Nico és Diego vitte, Albat Facu, Mechit Xabi, Candet pedig Rugge. Én felálltam és könnyes szemmel néztem őket ekkor Jorge lépett od hozzám.
-Ugye milyen szép párosok?
-Igen azok. Mondtam lehajtott fejjel. Ekkor láttam, hogy Facu fut felénk és felakart venni amikor meglátta a tetoválasom. Ez meg mi Tini?
-Ez az a tetoválás amit Madridban csináltattam és akkor este részegen örök szerelmet fogadtam Jorge iránt. Ebben a pillanatban Jorgera pillantottam Facu pedig gyorsan visszament a vízbe és valamit mondott a többieknek.
-Akkor komolyan gondoltad az örök szerelmet? Kérdezte Jorge majd megfogta a kezem.
-Igen minden szót mert most ahogy ránéztem a tetoválásra eszembejutott az amit neked mondtam. Te még emlékszel?
-Persze, hogy emlékszem azt mondtad, hogy ha egyszer külön is leszünk ez a tetoválás bizonyítja, hogy mennyire szeretsz.
-Pontosan és én még mindig ugyan úgy érzek. És te?

4 megjegyzés:

  1. Szerintem ő is!:D
    Nagyon jó lett!:D
    Siess!:)

    VálaszTörlés
  2. Igenigenigen Ő is,ezt nem is kell mondani :D Nagyon tetszett, siess <3

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!❤ Hát majd kiderül nem igérek semmit❤😘

    VálaszTörlés