2016. május 2., hétfő

Jortini 1.évad 32.rész

Reggel amikor felkeltem eszembe jutott, hogy milyen nap is van ma. Ruggerro szülinapja. Még csak 6 óra volt ezért kiosontam az ajtón és lementem a konyhába és megláttam a még ébredező Candet.
-Candiiiii. Ugrottam a nyakára.
-Mi van Tunya?
-Hát Ruggerronak szülcsinapcsija van és csináljunk neki reggelit.
-Okés, de palacsintát és gofrit mert az a kedvence.
-Rendben Ariel. Nyomtam puszit az arcára majd bementünka konyhába. Én csináltam a csoki öntetes gofrit Cande pedig a eper szirupos palacsintát. Amikor végeztünk 8 óra fele járt az idő ezért berontottunk a báttyuskám szobályába én meg egyenesen a nyakába ugrottam. Ő felugrott és ledobott magáról amit én bántam mert megütöttem a fejem. A hangzavarra Jorge is át trappolt.
-Ne haragudj hugi.
-Semmi baj Rugg ez az én hibám amúgy boldog szülinapot.
-Köszi.
-Tini kicsim biztos jól vagy? Térdelt mellém Jorge.
-Persze semmi baj. Nyomtam egy puszit a homlokára majd felkeltem és felültem a tesóm mellé aki szorosan átölelt. Nem nagyona akartuk elengedni egymást ezért hagyták a srácok had legyen a kettőnké a reggel. Imádom a báttyám és őrűlten fontos nekem. Bármire képes vagyok ő értem.
-Tinci mondtam már, hogy mennyire szeretlek?
-Igen, de ezt a becenevet azóta nem használod amióta.... Kezdtem el könnyezni, de ő csak szorosan átölelt.
-Igen aóta. Mind a hárman így szólítottunk. Mosolyodott el majd bökdösni kezdte az oldalam mert nem mozdultam.
-Na hallod ne csináld. Röhögtem majd letepertem és bunyóztunk egyet után pedig megettük a reggelit amit készítettem.
Lent voltunk a srácokkal a nappaliba és arra vártunk, hogy Rugg elkészüljün.
-Ruggerro gyere csak le. Kiabált Jorge a testvéremnek.
-Itt vagyok. Na és mit csinálunk ma? Szaladt le a lépcsőn.
-Arra gondoltunk, hogy döntsd el te. Lehelt egy csókot Cande az arcára.
-Na ezt a választ vártam mert van egy jó ötletem.
-Ha ezt mondod annak soha nincs jó vége. Mondta Nico és Samu egyszerre.
-Pedig most pakoljatok mert sátrazni megyünk 3 napra.
-Figyi báttyus én csak holnap estig tudok maradni mert holnap után nekem munka.
-Nem baj, de legalább velünk leszel. Ölelt meg Lodo. El is mentünk fel pakolni. Épp raktam be a táskába Jorge és az én cuccaimat amikor valaki megölelte a derekam.
-Én is hazajöjjek veled holnap? Csókolta meg a nyakam Yoyi.
-Nem, nem kell érezd csak jól magad.
-Rendben ha így akarod. Hajtotta le a fejét.
-Kicsim csak pár napról van szó pusziltam meg az arcát. Felkaptam a táskát megragadtam a szerelmem kezét és már mentünk is le. Beültünk a kisbuszba és mentünk is. Amikor az erdő elejéhez értünk ott leraktuk a buszt és besétáltunk a mélyére. Mindannyian felállítottuk a sátrunkat. Én Mechivel és Candeval kerültem egy sátorba. Jorge volt Ruggeval és Facuval. Alba Lodoval. Nico pedig Samuval.
Beszélgettünk énekeltünk túráztunk majd amikor beesteledett a tűz köré gyűltünk.
-Meséljünk rémtörténeteket. Vetettem fel az ötletet.
-Nekem jó, de te Tini az első történt után hazáig futsz. Nevetett Rugg.
-Ez nem igaz, sőt mi több én kezdem a mesélést. Bele is kezdtem.

Egyik nap a 6 hetedikes lány a suli udvarán unatkozott. A suli udvar mellet volt egy ráccsal elkerített rész,amit a lányok észrevettek.(nem volt nagyon feltünő mivel benötték a növények,elhagyatott volt.) Az 5 lány nagyon bátor volt kivéve a hatodik (Sarah). Sarah volt a legéretteb ezért volt felelőségtudata,mégis sokszor piszkálták ezzel. Szóval a lányok fel akartak mászni a rácsra, de a tanárok észrevették, és beküldték őket. Megbeszélték,hogy este 8-kor itt a suli udvarán találkoznak. Úgyis lett. Találkoztak, mind a 6 lány eljött (köztük Sarah is). Sarah mondta hogy ez rossz ölet de hiába. A lányok azt mondták hogy: Sarah! Te mindig is ilyen félős és gyáva vagy! Ha most nem mászol fel kiközösítünk és nem leszünk jóba!
Sarah nem tudott tehát mit tenni ezért megtette. Felmászott. Úgy tünt nincs semmi baj,hibátlanul fölért. A lányok megdícsérték,szurkoltak neki. Azonban mikor mászott le beakadt a hasa egy kiálló vasdarabba és felszakadt a hasa!
-Gyorsan,hívjátok a mentőket lányok!-mondta Sarah.

-Dehogy hívjuk!-kiabálták a lányok,majd elfutottak.
Sarah dühös volt. Végül egyedül maradt. MEGHALT. A lányok másnap tanítás után a  rácshoz mentek olyan 2-3 órakkor. Sarah ott feküdt holtan. A lányok hogy ne legyenek gyanusak nem mentek oda. Másnap nem volt ott a test. Megnyugodtak. De Sarah szelleme beszélt hozzájuk majd MEGÖLTE ŐKET!!! Azóta aki a rácsra mászik vagy rajta csimpaszkodik de akár csak ha hozzá ér az valamilyen módon meghal. Az Sarah rácsa!!! NE ÉRJ HOZZÁ!

-Nem rossz, de én jobbat tudok. Mondta Rugg és rámmosolygott. Tudtam, hogy melyik történetet fogja elmomdani. Bármi mást csak ezt ne ezerszer hallottam már, de még mindig félek tőle. Ekkor Rugg belekezdett a mesélésbe.

A történet egy sötét este kezdődik, hamar besötétedett, Molly a szobájában ült, és olvasott egy újságot. Az újságban egy cikket talált, egy pszichopatáról, aki a környéken járkál. Azt gondolta biztos valami mese, hogy megvegyék az újságot. Egészen estéig gondolta így. Mind a 9 kutyája veszettül ugatott. Kinézett telihold volt. Nyugtatni próbálta magát, hogy biztos csak azt ugatják. Aztán eszébe jutott, hogy elfelejtett vacsorát adni a kutyáknak, elindult kifelé. Kopogást hallott az ablakon. Mindenütt kopogott, de egy ablaknál erősebbet, mint a többinél. Kinézett. Esett az eső. Nagyon sötét volt, ezért Molly nem sokat látott kintre, csak a vízcseppeket látta az ablakon. Az átlátszó vízcseppek közé vörös cseppek is keveredtek. Molly nem értette miért lehet ez. De bátran ment tovább kifelé. Aztán eszébe ötlött, hogy azért ki vihetne egy esernyőt, hogy ne ázzon el.
Visszament és megkereste.
Na itt nem bírtam tovább a történetet mert tudtam, hogy most jön a dúrva rész ezért egyből berohantam a sátorba és összecsuklottam. Egyszer hallottam, hogy valaki be akar jönni a sátorba. Amikor megláttam, hogy ki az rögtön megkönnyebbűltem.
-Szia kicsim. Jól vagy? Mondta a barátom édes hangon.
-Nem nagyon. Temettem az arcom a kezembe.
-Facu elmesélte, hogy miért mentél el.
-Nem értem a báttyámat tudja, hogy mennyire kikészülök ettől a történettől erre meg.....
-Nyugi szivem. Ölelt magához majd befeküdtünk közösen egy hálózsákba és elaludtunk.

6 megjegyzés:

  1. Ahwww <3 <3 Imááádooom <3 Olyan cuki <3 Már vártam a story végét, de nem baj hogy nem hallottam szerintem :D Nagyon siess <3

    VálaszTörlés
  2. Köszi, sietek. Lehet jobb hogy nem hallottad😍😘💓💖💗💞💟

    VálaszTörlés
  3. Én is vártam a történtet végét!:( Am nagyon jó lett! Siess!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd egyszer kirakom az egész storyt!!! Köszike sietek! 💕💋💖😍

      Törlés
  4. De én tudni akartam a sztori végét basszus😂👊
    Ahw, imádtam, nagyon siess:)❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó mindj kirakom a story végét!😍❤😂💕😍😘💗🙈

      Törlés