2016. május 19., csütörtök

Jortini 2.évad 10.rész

Teljes mértékben megbíztam Damianban. Azt hittem, hogy megváltozott és, hogy lehetünk barátok erre megint miatta lesz vége a kapcsolatomnak Jorgeval. Már egy hete nem beszéltünk és így megy a turnénk. Tegnap rosszul is voltam. Fájt a fejem és émejegtem. Most reggel is hányingerrel keltem. Azonnal rohantam a mosdóba és hánytam. Később felöltöztem, fogat mostam megcsináltam a hajam és felrakatam egy halvány sminket. Elhatároztam, hogy elmegyek orvoshoz, mert szerintem beteg vagyok. A báttyámat is elhívtam. Ő vezetett. Az út csendben telt el mivel nagyon szarul voltam. Ahogy megérkeztünk az orvoshoz már mehettem is be. Ja amúgy a jeggyűrűm is vissza adtam Jorgenak. Volt eljegyzés nincs eljegyzés.
-Jó reggelt Stoessel kisasszony!
-Jó reggelt Dr.úr!
-Mi a panasza kisasszony?
-Hát tegnap óta hányok és nagyon fáj a fejem.
-Étvágya?
-Na az van. Egész nap csak eszem.
-Mikor volt utoljára sexuális kapcsolata?
-1 hete kb. Miért?
-Stoessel kisasszony a hallottak alapján az a megállapításom, hogy terhes, de ezt csak egy terhességitesztel lehet igazolni.
-Jajj Dr.úr köszönöm!-ugrottam boldogan a nyakába és sírtam.
-Még is mit?-kérdezte értetlenül.
-Ezt a csodálatos hírt.-mondtam.
-Igazán nincs mit, de még nem láttam ilyen fiatal lányt ennyire örülni a terhességének. Tudja mostanában mindenki elveteti.-mondta.
-Hàt én biztos nem fogom!-jelentettem ki hátározottan. Elköszöntem tőle és indultunk is megvenni a tesztet. Otthon azonnal megcsináltam amíg a báttyám idegesen várakozott a szobába. Remegő kézzel néztem meg a tesztet és igen pozitív volt. Féltem is, de nagyon boldog voltam mert Jorgeval a közös gyermekünket hordom a szívem alatt.
-Hát Rugg tényleg terhes vagyok!-öleltem meg majd mindketten sírtunk a boldogságtól.
-Hugi beszélned kell Jorgeval.
-Igen most megyek már.-pusziltam meg és elimdultam Yoyi szobája felé.
Bekopogtam és vártam. Ugye már Franciaországba vagyunk és itt mindenki egyedül kapott szobát. Amikor nyílt az ajtó és megláttam a szerelmem elkapott a sírás. Borzalmasan karikás és kisírt szemek. A nyakába borúltam és bömböltem miközben ő szorosan ölelt.
-Tini mi van veled?-simogatta a hátam.
-Szomorú vagyok amiért ílyen szomorú vagy, de boldog vagyok mert gyereket várok tőled. Hagytam abba a sírást.
-Tessék?-nézett értetlenül.
-A szerelmünk gyümölcsét hordom a szívem alatt és ezt ma tudtam meg.
-Hisz ez csodálatos.-pörgetett meg a levegőbe és megcsókolt.
-Igen lesz egy pici Blanconk.-mosolyogtam.
-Akkor szeretném ha ezt tovább hordanád.-vette elő a farzsebéből a gyűrűt és az újjamra húzta.
-Örömmel.-csókoltam meg újra.
-Most lennének elképzeléseim, hogy mit csináljunk!-emelgette a szemöldökét.
-Nem Jorge! Most 9 hónapig nincs semmi.-emeltem fel a mutatóújjam.
-De ezt szabad nem?-csókólt meg és beleharpot az ajkaimba.
-Ezt szabad.-mentem bele én ia a játékba. Egy kicsit jatszadoztuk majd gyorsan összekaptuk magunkat, mert menni kellett ultrahangra. El is mentünk és azt mondták, hogy egészséges a kisbaba! Ennek nagyon örültem. Megbeszéltük a srácokkal, hogy tartunk egy kis összejövetelt és megünnepeljük, hogy kisbabát várok. Mindenki itt volt kivéve Ruggelaria.
-Szívem merre lehetnek Ruggerroek?-kérdezte Jorge átfogva a derekam.
-Nem tudom, de mindjárt megcsörgetem a báttyókám, hogy siessen már.-nevettem egyet majd megcsókoltam. Elmentem fel a szobába egy csendesebb helyre, hogy fel tudjam hívni Ruggt. Tárcsáztam a számot és 4 csengés után felvette.
-Szia Tini mi a helyzet?-kérdezte.
-Ezt nekem kéne kérdeznem tőled mivel még nem vagytok itt.
-Hát elég rossz idő van meg havazik, de akkor most elindulunk ha nagyon szeretnéd puszi.-nyomta ki a telefont. Akartam neki mondani, hogy ha ilyen rossz az idő ne jöjjenek nehogy baj legyen.

12 megjegyzés:

  1. Jujj, de izgi!!:DD Nagyon siess Kata! Pici Blanco!:D
    Amúgy meg jobbulást életem, és ha már meg írtál 5 részt, akkor ne várakoztass meg azzal a 4-gyel sem!;) <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért szoktam előre haladni, hogy ha megakadok akkor is tudjak részt kirakni és ne keljen heteket várjatok rá. Viszont ha hozol ma egy elég hosszú részt az egy hercegnő élete blogldra akkor kirakok mégegy részt! Amúgy köszi! Sietek!💖💗😘💋😍

      Törlés
    2. Kata, tegnap hoztam, és még bele se kezdtem az újba!:( Először a többi blogomra hozok részt, mert azokkal nagyon le vagyok maradva.... A hétvégén pedig nem is biztos, hogy lesz rész, mert nagyon be vagyok táblázva..... Szombaton tanulok, mert hétfőn 3 tézét is írók, vasárnap pedig egész napos versenyem lesz!:( Talán holnapra végzek egy résszel, és a kedvedért meg próbálom össze hozni, akkor az egy hercegnő életéből!;) De nem ígérek semmit!:‘D <3

      Törlés
    3. Rendben!😘😘😍😍

      Törlés
  2. Csak szerintem lesz baj? Isteni, aaahwww van törpe Blanco :DD <3 Imááádooom fantasztikus <3 <3 NAGYOOOOOON SIESSSSSSSSS <3 <3 :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy te mindig a fejembe látsz életem! Köszi szépen, sietek!💗💖😘😍 igen pici Blanco!😍😍 👪🚼🚼🚼🚼

      Törlés
  3. Fantasztikus leeeettttt! Katám csodás! Mini Blancooooo! Nagyon siess életem!💖💖💖💖💖💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi drágám! Igen Mini Blancito! Sietek! 💖😘😍💋😍😘💗

      Törlés
  4. Ezaz*-* Mini Blancooo😍😍💗💗💗
    Imádom, imádom!!!❤❤❤❤
    Nagyszerű lett, siess😍💛

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, köszönöm!
    Sietek! Pussz!😂😂💖😍😘💗

    VálaszTörlés