2016. május 4., szerda

Jortini 2.évad 1.rész

6 hónap telt el mióta szakítottam Jorgeval és most volt egy hete, hogy Facuval is szakítottunk mert semmi nem olyan mint rég. Megbeszéltük, hogy legjobb barátok maradunk és kész. Jorge azóta is próbálkozik nálam, de én a munkám és a barátságon kívűl nem akarok más kapcsolatot senkivel. Felvettük az első lemezemet és most forgatjuka Violetta 2.évadát. Lassan már a vége fele járunk. Nekem nagyon nem tetszik az új lány Lara mert rá mászik mindenkire, de legfőképpen Jorgera. Nem mintha engem érdekelne Yoyi, de akkor is. A gondolkodási menetemből a báttyám szakított ki.
-Hugi, hugi, hugi, hugi!!! Ordibált a fülembe.
-Mi a faszom van már? Ordítoztam.
-Már vagy tíz perce neked beszélek, de látom már nem játszok fontos szerepet az életedben. Ment ki a teremből egyenesen az öltözőbe én pedig utána.
-Rugg báttyuskám ne haragudj csak mostanában nem állok a helyzet magaslatán. Kulcsoltam össze a két kezem a derekán.
-Semmi baj csak rosszul esett, hogy így beszéltél velem, de mond mi a baj?
-Én sem tudom. Ültem le a kanapéra és a kezembe temettem azarcom.
-Én szerintem tudom, sőt biztos.
-Tényleg és mi?
-Hát Tini te egy súlyos betegségben szenvedsz amit úgy hívnak, hogy Jorge.
-Ne már te dinka ne mond ki többet a nevét. Boxoltam bele a karjába.
-Igazam van vagy igazam van?
-Kicsit, de nem akarok vele öszejönni csak megint megbántanám, de azért köszi, hogy jobb kedvre derítettél. Pusziltam meg majd kiléptem az ajtón, de bár ne tettem volna. Jorge ott flörtőlt Laraval. Én sírva fakadtam és hazáig meg sem áltam. Felmentem a szobába és a fejem a párnába temettem. Egyszer csak kopogott valaki.
-Nem érdekel ki az huzz el!
-Ezt sajnos nem tehetjük. Rontottak be a csajok a szobámba Lodo, Cande, Mech és Alba.
-Ne már lányok mit kerestek itt?
-Facu látta amikor sírva elrohantál és szólt, hogy nézzünk meg téged. Ölelt meg Alba. Amúgy hihetetlen mennyire nem érdekli, hogy van köztem és Facundo között valami.
-Jajj de cukiiiii! Mondtam mosolyogva majd elvörösödtem.
-Akkor most ki miatt is szenvedsz barátném? Ölelt meg Lodo.
-Tudjátok ti nagyon jól! Az miatt akit soha nem fogok elfelejteni.
-Akkor kezdjétek újra Jorge még mindig próbálkozik ne hagyd, hogy Lara elcsavarja a fejét. Mondta Mech.
-Igen Tinu Ruggerro is azt mondta, hogy Jorge nagyon szenved és magába van fordulva, még videójátékozni sem akar ami nagy szó! Jelentette ki Cande.
-Ha annyira maga alatt lenne akkor nem Laraval kavarna. Szipogtam.
-Na akkor majd meglátjuk mert ma buli lesz a Studióban ezért öltözz fel és nyomás! Gyorsan bementem a fürdőbe és elkészültem.Amikor megérkeztünk a helyszínre már mindenki ott volt. Egyszercsak Jorgeot pillantottam meg magam elött és a csajok is mind felszívódtak melőlem. Yoyi odajött hozzám majd így szólt.
-Látom az én kedvemért csípted így ki magad.
-Neked is szia Blanco és nem miattad szóval töröld le ezt az önelégült vigyort az arcodról bunkókám! Mondtam majd a mosdó fele vettem az irányt, de ő csak jött utánam.
-Ne haragudj Tini, de már fogalmam nincs mit mondjak, hogy végre újra belémszeress!
-Jorge én még most is szeretlek, de nem akarlak tovább bántani ezért jobb nekünk külön.
-Nem egyáltalán nem jobb mert ha eszek rád gondolok, ha zenélek rád gondolok, ha épp lefeküdnék te jársz az eszembe, ja és ha alszok találd ki kivel álmodom hát veled Martina Stoessel. Ne mond nekem, hogy jobb nekünk külön és azt se hogy nem hozlak zavarba ezzel.-Nyomott neki a falnak és ojan közel volt az arca az enyémhek amilyen közel csak lehetett.
-Jorge ezt nem kéne! Próbáltam eltolni magamtól, de nem ment.
-Látod nem maradt még erőd sem, erre mit lépsz?
-Azt, hogy azért nincs erőm mert az illatod, a hangod és a közelséged elkábit.
-Akkor most mi van?
-Az van, hogy nem tudom vagyok-e olyan erős, hogy ellen áljak neked.
-Akkor ne tedd. Csókolt meg és én nem tudtam ennek ellen állni. A csókja sokkal vadabb és szenvedélyesebb volt mint fél évvel ezelött. Amikor leszált az ajkaimról nem tudtam a szemébe nézni.
-Ezt nem kellett volna. Löktem el magamtól majd a báttyámhoz mentem aki a srácokkal beszélgetett.
-Szia Tinu valami baj van? Karolt át két oldarról Nico és Facu.
-Hát ez hosszú, de ne beszéljünk eről inkább adjatok egy üveg piát.
-Itt van Tinikém. Nyomta a kezembe Samu.
-Köszönöm neketek. Pusziltam meg a fiúkat.
-Mit? Szólaltak meg egyszerre.
-Azt, hogy vagytok nekem és hogy felvidítotok.
-Tinita ez csak természetes nagyon fontos vagy nekünk. Mondta Diego.
-Diego velem tudsz jönni egy kicsit? Fogtam meg a kezét.
-Hát persze. Jött utánam. Fogtuk magunkat és kimentünk az épület elé, leültünk majd beszélgetni kezdtünk.
-Tudod hibát követtem el.
-Még pedig?
-Jorge a buli legelején követni kezdett és a mosdóba megcsókolt én meg hagytam.
-Akkor most újra együtt?
-Még mit nem Die én nem akarom őt mégjobban bántani.
-Pedig azt teszed és ha nem döntesz el fogod veszíteni örkökre.
-Nagyon szeretem, de mint mondtam csak bántjuk egymást.
-Én meg azt mondom, hogy menj és beszélj vele tudom, hogy ti egymásnak vagytok teremtve és tudod miért?
-Miért?
-Mert ha nem lennél totálisan oda érte akkor nem varratad volna ezt fel az oldaladra. Húzta fel a pólom.
-Igazad van még most beszélek vele. Pattantam fel, de megszédültem és visszahuppantam Diego ölébe mert a beszélgetés alatt megittam az egész üveg piát.
-Jól vagy Tini?
-Én igen, de te?
-Kutya bajom, de menj. Beléptem a buli helyszínére, de bár ne tettem volna.

8 megjegyzés:

  1. Még,még,még!!Nehogy már így abbahagyd!Most nem fogok tudni aludni!Nagyon nagyon,de komolyan rohadtul siess!IMÁDTAM!!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike,nagyon, nagyon sietek!😂🙈😘❤

      Törlés
  2. Sajnos nagyon érzem hogy mi lesz! Na szóval melyik faluba laksz? Megyek megkeresni téged! Elképesztő lett! Nagyon siess!💖💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megyek!Vegyél fel útközbe!XD

      Törlés
    2. Kösz, sietek! Am Mőcsénybe lakok ha érdekel és nem Őcsény!❤💗🙈😘

      Törlés
    3. Mamámék is ott laknak! Hahaha! Megtalállak! Holnap amúgy is mentünk volna ugyhogy nagyon vigyázz az utcán! Mondjuk azt még ki kell derítsem melyik utcába! Mamámék ott ahol a temető van! (Kicsit se ilyesztő esténként!)

      Törlés
  3. Ahhh én is érzem...Vanda, én is megyek...Imádom, egyébként, isteni <3 Nagyooooon nagyon siess! Ha ma már nem is hozod...De azért próbáld meg xDD Nagyoon siess <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na mi lesz Blogger találkozót tartunk. Am köszi, nagyon sietek!❤💗💕😘🙈😍

      Törlés