2016. május 11., szerda

Jortini 2.évad 4.rész (Terhes vagyok, de nem Jorgetól)😱😱

A dal végén Jorge megcsókolt.
-Jorge kérlek ne! Toltam el magamtól.
-Most akkor mi van?
-Hidd el nekem, hogy szeretlek jobban mint bárki mást, de ujra kezdeni nem tudnám ezért kezdj egy új életet Laravla és én hagyom itt a Violettát én is új életet kezdek sziasztok. Rohantam el sírva. Ahogy hazaértem elkezdtem a bőröndömbe pakolni és fel fogom hívni Robertot a régi koreográfusom még a lemezfelvételről. Tudjátok az a barna haju kék szemű adonisz. Na jó azért annyira nem. Mindegy is az a lényeg azt akarom, hogy ő kísérjen el engem Rómába mivel nagyon jó barátok lettünk és benne megbízom. Egyszer csak kopogtak.
-Gyere csak. Na találjátok ki ki lépett be az ajtón hát Jorge. Ahányszor belenézek abba a mogyoróbarna szemeibe elkábulok és lebénulok.
-Tini nem mehetsz el. Nyomott neki a falnak úgy, hogy csak pár centi választott el minket egymástól.
-Figyelj Jorge távolabb mennél kérlek mert mozdulni sem tudok és nem azért mert ideszorítottál hanem azért mert az illatod és a közelséged megbénít.
-Akkor jó. Remélem azért ide tudsz még rám figyelni.
-Nem nagyon max a testedre, de próbáljuk meg. Erre ő felnevetett és komolyan folytatta tovább.
-Figyu a tesód megtiltotta, hogy a közeledbe legyek és ha rájön, hogy itt vagyok nekem végem nem mellesleg mindjárt itthon van. Meg sem tudtam szólalni mert már haza is jött a báttyám.
-Tini itthon vagy? Hallottam a hangját lentről. Én gyorsan bedobtam a bőröndöm az ágy alá majd sikerült Jorgeot és magamat a legszűkebb szekrénybe betuszkolni.
-Nem tudom mikor voltam hozzád utoljára ennyire közel. Mondtam vörös arcal.
-Én sem, de nekem tetszik jött elő egy perverz vigyor az arcán és hirtelen valamit érztem ott lejjebb.
-Khhm Jorge egy testájad megmozdult aminek nem kellett volna.
-Mivel, hogy olyan közel vagy hozzám, hogy nem tudom fékezni magam.
-Várj akkor megfordulok. Nagy nehezen de sikrült és  most már háttal állok neki.
-Tini.
-Hmm?
-Nem lett jobb sőt. Erre én elnevettem magam és visszafordultam.
Egyszer csak Rugg lépett be a szobámba, de gondolom látta, hogy itt nem talál senkit ezért ki is ment.
-Na végre nyitottam ki a szekrényajtót majd újra elővettem a bőröndöt és tovább pakoltam.
-Tini ne csináld. Fogta meg a kezem Yoyi.
-Miért? Néztem rá újra könnyes szemekkel.
-Mert szeretlek és te is engem. Csókolt meg majd egyre hevesebben csókolóztunk végül pedig az ágyban kötöttünk ki. Amikor kinyitottam a szemem Jorge szorosan ölelt a két karjával. Én megpróbáltam kibujni az öleléséből, de nem ment.
-Hova ilyen sietősen Martina?
-El innen mielött mégnagyobb hülyeséget csinálok.
-Megbántad?
-Soha, de mi nem lehetünk együtt mert bántalak.
-Ezzel bántasz, hogy játszasz velem.
-Igen, akkor ehez mit szólsz? Lefeküdtem tegnap Facuval.
-Nem érdekel mert ma velem feküdtél le.
-Nem is zavar?
-Nem mert tudom, hogy velem jobb volt neked.
-Ilyet nem mondtam.
-Most mindegy is az a lényeg, hogy én sem csak veled feküdtem le. Mondjuk amióta beléptél az életembe azóta csak veled, de most külön voltunk.
-Te még így is szeretsz?
-Mindenhogy szeretlek mert te vagy nekem a minden. Csókolt meg majd visszahúzott az ágyba. Miután kihancúroztuk magunkat felöltöztünk majd egyenesen visszamentünk a Studioba én pedig bementem Sergiohoz beszélni.
*****Jorge*****
Tinu bement Sergiohoz beszélni, hogy itt marad mégis. Imádom őt és nem hagyhattam, hogy hülyeséget csináljon. Boldog vagyok, hogy Tinit újra a magaménka tudhatom. Az meg, hogy lefeküdt Facundoval az egy dolog attól még ugyan úgy szeretem és engem csak azzal bánt ha elhagy. Amikor Tini kijött az irodából megcsókolt és mentünk is be a terembe mert még táncolni kell ma.
*****Tini*****
Amikor bementünk a terembe Jorgeval külön váltun és én odamentem a zongorához, de hirtelen valaki megrántotta a hajam. Na ki volt az hát persze, hogy Lara.
-Te kis ribanc elvetted a pasimat.
-Ez nem igaz ő mindig az enyém volt rajtad keresztül próbált meg visszaszerezni és féltékennyé tenni nem vagy más mint egy olcsó lotyó.
-Na megállj. Pofozott meg én meg orrba rugtam és ő is behúzott nekem, majd hirtelen elsötétült minden. Amikor kinyitottam a szemem Jorge aggódva fogta a kezem.
-Jól vagy kicsim?
-Persze, de mi bajom?
-Elájultál és mindjárt jön az orvos és elmondja. Ekkor be is jött a doki.
-Jó napot dr.úr mi a bajom?
-Stoessel kisasszony örömmel jelentem be, hogy terhes.

13 megjegyzés:

  1. Na nem. Üsse el egy kocsi, vagy nem tudom, de nem lehet terhes mástól, csak Yoyitól, nah! Imádom egyébként, nagyon sieesss! Ha más nem üti el, én és Lili /igen megbeszéltem vele :DD/ Megyünk és mi csapjuk el. Ez lesz Kata, ez lesz! :D Szóóóval készülj! És te is ki leszel nyírva, babám :DD Nagyon siess <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj! Azt hiszem hibát követtem el, de már mindegy! Életem mostantól testőrökkel fogok járkálni. Am köszi sietek!💖🙈🙈💖😘

      Törlés
  2. Nagyon jó lett, de ugye nem Facutól? Ne....ne...inkább legyen Jorgetól!!! Imádom! Nagyon siess!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vivi! Hát majd meglátod! Ígérem sietek!💗🙈💖💖💖💖

      Törlés
  3. Kata! Figyelmeztetlek tudom hol laksz! Bármikor megkereshetlek! Tényleg üsse el egy kocsi vagy vetesse el! Könyörgöm! Olyan csodálatos lett hogy az nem létezik! De ha emiatt nem lesz jortini nagyon begurulok és abból baj lesz! Jorge meg a perverzsége aratott! Siess, nagyon! 💗💗💗💗💗💗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát drágám ki tudja, hogy még mi lesz! Jorge mindig arat! Lehet még megtartja a babát ki tudja! Amúgy nahyon nagyon köszi, sietek nagyon nagyon!😭😍🙈💗💖💖🙈🙈💖

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Na jó.. Ha nem Yoyitól van a gyerek én esküszöm, hogy elverlek a baseball ütőmmel😂😂❤
    Imádtam, nagyon siess😊

    VálaszTörlés
  6. Na jó.. Ha nem Yoyitól van a gyerek én esküszöm, hogy elverlek a baseball ütőmmel😂😂❤
    Imádtam, nagyon siess😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj mostantól pajzsal kell járkálnom. Köszike, siete!💖💖😍😘😍😘💗🙈

      Törlés
  7. Én nem akarlak fenyegetni drágám, de ha nem Jorgétól terhes /mert hát lehet félreértés/ hanem Facutól akkor tényleg elcsapjuk. A rész fantasztikus lett, nagyon siess! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne csapjátok el. Köszke, sietek!🙈🙈💗😍😘💖💖💖💖

      Törlés