2016. május 18., szerda

Jortini 2.évad 9.rész

Amikor kinyitottam a szemem Jorge ott feküdt mellettem és aludt. Ránéztem az órára és már délután volt. Gondoltam felkeltem a szerelmem, mert nemsokára itt van Ruggellaria. Hason feküdt ezért elkezdtem óvatosan simogatni a hátát.
-Kicsim ébresztő.-nyomtam puszit a hátára.
-Mi az?-nézett rám álmos fejjel.
-Elösször is imádom ha ilyen kocos a hajad, mert így vagy a legcukibb, másodszor meg kelj fel mert mindjárt itthon van Cande és Rugg.
-Jó kelek már.-morgott az orra alatt.
-Most meg mi bajod van?
-Az, hogy egy szobába kell aludj Damiennel.
-Engem is zavar, hogy Macaval egy szobába vagytok.
-Az egészen más mi csak barátok vagyunk.-nyafogott.
-Miért és mi mik lennénk?
-Pont az, hogy én sem tudom.-puszilta mega homlokom, majd elment. Ott hagyot engem a mondanivalóm belém folytva. Na, majd én adok neki. Mentem azonnal utána és a folyosó közepén elkaptam. Tudom, hogy mi baja ezért most én teszem fel neki a kérdést.
-Jorge Blanco még mindig el akarsz venni feleségül?-kérdeztem remegő hangal.
-Tessék?-nézett rám értetlenül.
-Jól hallottad!-mondtam.
-Igen még mindig azt akarom, hogy a feleségem legyél.
-Akkor igen.-mondtam majd a nyakába ugrottam és ő megcsókolt.
-Leendő Mrs.Blanco!-pörgetett meg a levegőben.
-Az tuti.
-Megyek és elmondom a srácoknak.-indult volna el, de én visszarántottam.
-Ne Jorge még tartsuk ezt titokba!-kérleltem.
-Igazad van nem lenne jó ha ez most kiderülne minden országban.
-Igen és rádásul Peter sem zaklat egy ideje, de ha ezt megtudná tuti lenne botrány.
-Hogy érted az, hogy egy ideje?-nézett rám kérdőn.
-Nem semmi, nem fonots.-hajtottam le a fejem.
-Kicsim mond el kérlek.-kulcsolta össze a kezeinket.
-Hát 1 hete kaptam egy üzenetet Petertől, hogy meg fog keresni és nagy bajban leszek ha még együtt vagyunk.
-Fuuuu azt a szemétládát egyszer megölöm.-szorította ökölbe a két kezét.
-Nyugi szerelmem nem lesz baj.-nyugtatgattam.
-Rendben, de most megyek mert két óra múlva próba addig pedig pihennék.
-Jó menj csak én is lefekszem egy kicsit mert lefárasztottál.-nevettem, majd megcsókoltam. Erre ő felnevette és bement a lakosztályába. Én is nagy vigyorral az arcomon elsétálam a szobámba. Amikor beértem érdekes dolgot vettem észre. Damien az ágy szélén ülve sírt. Gondoltam odamegyek és meg kérdezem, hogy mi történt.
-Mi a baj Damien?-simogattam meg a hátát.
-Bűntodatom van miattad.
-Miattam, de miért?
-Téged is bántottalak és a tesóm is és nem akarok olyan lenni mint régen.
-Tudod mit?-mosolyogtam.
-Mit?-kérdezte.
-Dumáljuk ezt meg egy fagyi mellett.-fogtam meg a kezét és magammal húztam. Nagyon jól éreztem magam és rájöttem, hogy Yoyi tesója nem is annyira rossz srác. Viszont hamar kellett menjünk mert már elkezdődött a próba mi meg még nem voltunk sehol.
***Jorge***
Már 20 perce megy a próba és Tini sehol nincsen ahogy Damien sem. Nagyon remélem, hogy a hülye testvérem nem csinált semmit a csajommal mert megölöm. Tudni illik, hogy ő nagyon tud színészkedni ezáltal könnyen átveri az embereket és mindenre ráveszi őket. Egyszer csak Tinu röhögcsélve lépett be Damiennel. Bennem egyből felment a pumpa ezért inkább táncoltam tovább Macaval. Igazán kedvelem őt mert egy kedves, aranyos lány és nagyon jó barátom lett. Hiába, hogy alig ismerem feltétel nélkül bízom benne.
***Tini***
Jorge már megint azzal a ribancal enyeleg. Nem baj most megbánja.
-Damien gyere el kell próbalnom a Nuestro Caminot Sergio elött, de ez egy duett és kell egy partner.-húztam magammal.
-Hát jó.-mosolygott önelégülten. Felmentünk a színpadra és el is kezdtem a dalt. Láttam Damienen, hogy nagyon át éli épp ezért a dal végén mondta Sergio, hogy legyen egy kamu csók. Én szépen lassan meg akartam puszilni a szája szélét, de ő direkt úgy helyezkedett el, hogy meg csókolt. Ekkor Jorge fellépett a színpadranés behúzott egyet a testvérének én meg sírva elrohantam.

10 megjegyzés:

  1. De nem szeretem Macát és Damit! Fantasztikus lett! Nagyon siess! 💖💖💖💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én se! Köszi drágám! Sietek💗💋😍😘😂💖!

      Törlés
  2. Aztakurva*-*
    Fantasztikus💗👌
    Damien menjen a francba!😂
    Imádtam, nagyon siess❤😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maca is menjen a francaba!
      Köszike szépen! Sietek!😍😘💗💖

      Törlés
  3. Isteni lett!! Kata!! Nagyoon siess! <33
    És nehogy szét szedd Jortinit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem ígérhetek semmjt! Amúgy köszike szépen, sietek!💖💗😘😍

      Törlés
  4. Isteni❤ Olyan jól írsz😍
    Kurvára siess😂😂 ( Már elnézést de nem bírom ki😂❤ )
    Ahww Mrs.Blanco lesz😃❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj Kármen én is ezt mondtam volna. Igen Mrs.Blanco lesz. Az túlzás, hogy jól írok, de köszönöm!💖💗😘😍💋

      Törlés
  5. Annyira szuper lett!:DD Imádtam! Nagyon siess Kata!:3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vivi! Nagyon sietek!💋😍😘💗💖

      Törlés