2016. május 16., hétfő

Jortini 2.évad 7.rész

Amikor beértünk a lovardába Jorge hirtelen eltünt melőlem és egy lovászfiú jött oda hozzám.
-Szia Miguel vagyok!
-Hello én Martina, de csak Tini.
-Rendben Tini itt a lovad ülj rá és keresd meg a barna herceged. Azt javaslom húzz bele mert ő már elbújt.
-Okés köszi! Pattantam fel a lóra majd megindultam. Láttam, hogy az úton rózsaszírmok vannak elszorva. Mire az út végére értem már sötét volt és az ösvény Lampionokkal volt kivilágítva. Amikor megérkeztem a végállomáshoz tátva maradt a szám. Mind itt voltak a srácok és Jorge a lovon. Lepattant róla majd engem is levett a lórol és a kezében egy gyertyákból kirakott szív közepébe vitt. Letett majd letérdelt elém és kinyitott egy dobozkát amiben egy gyűrű pihent.
-Martina Stoessel Alehandra Muzlera hozzámjönnél feleségül?
-Én ekkor elsírtam magam és csak egy nem szót tudtam kinyőgni. Felpattantam a lovamra majd egésszen a lovardáig nyargaltam. Ott leszálltam megköszöntem mindent majd sírva futni kezdtem haza. Azt se tudtam merre menjek egyszer csak megállt mellettem egy autó. Rugg volt az és intett, hogy száljak be. Pityeregve beültem majd szorosan átöleltem.
-Mindent elszúrtam soha többet nem akar majd látni engem.
-Ez nem igaz most is ő akart utánad jönni, de elöbb én akartam tudni, hogy miért mondtál nemet.
-Azért mert én fiatalnak érzem magam és egy házasság nem úgy megy, hogy egyszer szakitunk aztán megint minden rendben. Mi pontosan ezt csináljuk Jorgeval.-Szipogtam.
-Hidd el megértelek, de ezt neki is el kell mond.
-Nem tudok a szemébe nézni.
-Hát pedig most muszáj lessz. Taposott a gázra majd egészen Yoyi lakásáig vitt.
Ott elköszöntünk és én bementem a házba. Jorge egy üveg piát készült megbontani.
-Kérlek ne csináld. Nyultam a kezéért sírva.
-Hát te itt vagy? Nézett rám felcsillant szemekkel.
-Hol máshol lennék ha nem melletted?
-Mond miért mondtál nemet? Ekkor neki is ugyan azt elmondtam mint Ruggerronak.
-Értem. Akkor nekem van egy ötletem. Várjunk egy kicsit és ha egy év után sem megyünk szét akkor újra megkérem a kezed.
-Rendben, köszönöm. Öleltem magamhoz.
-Mit szólnál ha elmennénk aludni?
-Rendben, de elöbb had intézzek el egy telefonhívást.
-Okés fent várlak! Puszilt meg majd felrohant az emeletre. Én előkaptam a telóm és Ruggt tárcsáztam.
-Szia Tini!
-Szia báttyus!
-Baj van?
-Nem csak holnap nem tartanánk egy tesós napot?
-Fuuu nekem holnap nem jó mert Candeval töltöm a napot.
-Valahogy éreztem! Mindegy is már kezdek hozzászokni a gondolathoz, hogy nincs testvérem.-mondtam majd letettem a telefont és szomórúan felbaktattam a fürdőbe. Lezuhanyoztam, felhúztam a pizsim majd bevánszorogtam a szobába pityeregve Jorge mellé.
-Mi történt kicsim? Ölelt át szorosan mert meghallotta a sírásom. Én szóról szóra elmeséltem neki mindent.
-Tudod ebbe az egészbe az a legrosszabb, hogy megbeszéltük az esküvőn, hogy akkor is a testvéren marad ha már van valakije.
-Beszéljek vele?
-Nem kell. Inkább ölelj át szorosan.-csókoltam meg, majd az oldalába fúrtam a fejem és elaludtam. Reggel Jorge ölében ébredtem. Ő neki volt támaszkova az ágytámlának engem meg a kezében tartott.
-Jobban vagy? Puszilta meg a fejemet.
-Miért?
-Az egész éjszakát végig sírtad és csak a karomban aludtál el.
-Arra emlékszem, hogy rosszat álmodtam, de arra nem, hogy valójában is sírtam volna.
-El mondod, hogy mit álmodtál?
-Nem számít.
-Rendben ha nem akarsz róla beszélni megértelek. Csókolt meg majd szorosan átölelt. Az ölelésünket a telefonom csörgése szakította meg. Rániztem a kijelzőre és Ruggerro neve állt rajta.
-Nem veszed föl?
-Nem.
-Na még is csak a testvéred.
-Jó igazad van felveszem.
-Szia Tini.
-Mit akarsz Ruggerro?
-Ha gondolod ma megtarthatjuk a tesós napot.
-Tényleg? Találtál egy szabadnaot számomra a naptáradba? Ezt el sem hiszem.
-Ne csináld már ezt direkt lemondtam Candeval az évfordulos  ebédünket és át tettem holnapra.
-Tényleg nektek évfordulótok van ma! Basszu én hülye.-csaptam a homlokomra.
-Most az a lényeg, hogy gyere ma el velem szórakozni vagy amit csak akarsz.
-Jó rendben szeretlek. Mondtam majd kinyomtam a telefont és indultam is öltözni.
-Ha jól látom mára egyedül maradok.
-Igen én Ruggal leszek máma.
-Akkor én átmegyek Facuhoz, hogy megbeszéljünk mindent és helyrehozzuk a barátságunk.
-Jajj Yoyi imádlak. Csókoltam meg.
-Tudom! Húzta ki magát.
-Na jó elmegyek öltözni. Pusziltam meg.
-Rendben, de nincs több Yoyi! Mutatta fel az újját.
-Jóóó! El is mentem a szekrényemhez és kivettem egy fehér nacit meg egy rózsaszín pulcsit. A kabátom egy fekete Dzseki volt. Kihúztam halványan a szemem és egy rózsaszín rúzst raktam fel, majd el is indultam otthonról. Azt beszéltük Ruggal, hogy a mozinál találkozunk mert beülünk egy filmre. Amikor odaértem ő ott várt egy csokor rózsával.
-Szia hugi! Puszilt meg, majd átadta a csokrot.
-Ohh ezt miért kapom? Vigyorogtam.
-Azért mert nagyon elhanyagoltalak és nem voltam ott amikor szükséged lett volna rám. Hajtotta le a fejét.
-Semmi baj! Az a lényeg, hogy most itt vagy. Szeretlek!
-Én is téged Tini! Öleltük meg egymást szorosan.
-Na és mit nézünk? Kérdeztem izgatottan.
-Mit szólnál egy jó akció filmhez?
-Ruggerro azokat utálom. Inkább nézzünk romantikustat!-Nyafogtam.
-Na nem azt nem.
-Akkor legyen horrorfilm.-mondta
-Jó abban benne vagyok. Nevetett.
-Akkor ezt benézted mert én tuti nem nézek azt. Röhögtem.
-Jó, jó akkor legyen romantikus.
-Jó akkor nézzük mondjuk a....
-Nem, nem én döntök milyen romi film lesz ha már te mondtad, hogy romantikus legyen.
-Jó Ruggerro, de gyorsan dönts.
-Legyen a csillagainkban a hiba.
-Jó akkor nyomás. Fogtam meg a kezét és magammal húztam. Ez volt a legjobb napom amit a tesómmal töltöttem.

14 megjegyzés:

  1. Sajnálom h nem mondott igent😕
    De majd máskor😂😍✊
    Imádtam, a vége nagyon cuki lett❤
    Siess😊💛

    VálaszTörlés
  2. IGEN!! IGEN!! IGENT KELLETT VOLNA MONDANIA!!! Bocsi Kata, csak sokkot kaptam!:‘‘D Nagyon jó lett és remélem, hogy a következő leánykérésnél igent mond!:D Nagyon siess barátném!:3 Ha szabad így hívjalak!:) Siess!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak kellett volna! Semmi baj! Talán igent mo d talán nem. Szabad így hívj barátném! Köszi! Sietek!😍😘💖🙈💗

      Törlés
  3. Életem drága szivem, mi a faszom volt ez? Mi az hogy nem? Tudom hol laksz! Nagyon nagyon siess! Mára követelem a következő részt! 😂😂😂😂😂 nem ám de jó lenne! Nagyon siess! Tökéletes lett! Siess! 💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nem félek tőled drágám! Lehet ma kaptok még egy részt! Köszi életem! Sietek!🙈💖😘💗😍😍💗😍💗

      Törlés
    2. Kapjunk! 😻😻😻😻 miért nem félsz? 🙉🙉🙉

      Törlés
    3. Csak úgy nem félek életem! 😂🙈💗😍💖😂

      Törlés
  4. Imádtam! Kata! Azonnal folytatást! Nagyon siess! És kár,hogy nemet mondott :/

    VálaszTörlés
  5. Köszike!!!! Azonnal folytatom!!! Nagyon, nagyon sietek! Majd legközelebb talán igent mond!💖😘😍💗🙈

    VálaszTörlés
  6. Most meeee nem mondoott igeeent😭😭 Kata a nep Jortinit akar😂😂 Isteni egyebkent rohadtul siess😂❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszikeeee! Sietek! Majd máskor Kármenítám!💗😍💖😂🙈😘

      Törlés
  7. Köszi szépen!💖😍💗😘

    VálaszTörlés