2016. május 3., kedd

Jortini 1.évad 33.rész ÉVADZÁRÓ!!❤

Reggel amikor felkeltem és megláttam Jorget mellettem az volt az első gondolatm vajon hol aludhattak a lányok. Kimentem a sátorból és csak Facu ült kint egyedül.
-Szia Tini.
-Szia Facu.
-Mi a helyzet jobban vagy?
-Igen jól csak Rugg-ra haragszok még. Tudja, hogy mit vált ki belőlem ez a történet és ő meg....
-Nyugi Tinu gyere ide? Ölelt magához.
-Nem jössz el velem sétálni? Ki kell szellőztessem a fejem.
-Én szívesen megyek, de Jorge nem csinál belőle balhét?
-Nem dehogy is.
-Akkor induljunk. Karolta át a derekam. Csak sétáltunk és sétáltunk amikor Facu így szólt.
-Figyu ma nekem is haza kellene mennem mert holnap munka. Nem bánod ha veled megyek?
-Miért bánnám?
-Hát nem fogtok veszekedni Jorgeval, hogy csak te meg én leszünk a lakásba?
-Dehogy is Yoyi megbízik bennem amúgy meg ez a plussz veszekedés már nem árt. Van elég vitánk ez legyen a legkisebb.
-Miért nem álltok jól?
-Hát azt illeti most a szakítás óta már nem olyan velem mint volt.
-Semmi nem olyan szenvedélyes és romantikus már igaz?
-Pontosan!
-Figyelj ha bármire szükséged van csak szólj én itt leszek. Hajólt hozzám közelebb majd csókolózni kezdtünk.Amikor vége lett a csókunknak így szóltam.
-Én nemtudom, hogy mit érzek.
-Én azt az egyet tudom Martina, hohy veled akarok lenni.
-Akkor mi lesz Albaval és Jorgeval?
-Mi tegnap este szakítottunk Albavl mert ő lefeküdt valaki mással.
-Akkor én most beszélek Jorgeval. Megcsókolotam Facundot és visszamentem a sátorba ahol Jorge aludt.
-Jorge kérlek kelj fel beszélnünk kell!
-Mi történ kicsim?
-Arra a döntésre jutottam, hogy szakítok veled mert már semmi nem olyan mint régen és elhidegültünk egymástol. Talán nem árt egy kis távolság.
-És ez ki miatt van? Fogta meg a kezem.
-Facu miatt. Rájöttem, hogy még mindig őt szeretem.
-Vissza szerezlek. Nem tudom hogyan, de újra az enyém leszel mert nem akarok nélküled élni.
-Kérlek ne nehezítsd ezt meg. Mentem ki a sátorból ahol már mindenki ott állt a táskájával indulásra készen.
-Itt meg mi folyik?
-Haza megyünk mind mert tudod miért..... Mondta a báttyám.
-Jó mennyünk és sajnálom! Hajtottam le a fejem. Facu odajött hozzám összekulcsolta a kezünket és felszálltunk a buszra. Amikor hazaértünk az összes cuccunkat összepakoltuk és mindenki ment a saját házába vissza mert többet nem kell a villában élni. Estére áthívtam magamhoz Facut és nálam aludt, de nem történt semmi mert nem biztos, hogy Jorgeon kívűl mással is úgy együtt lennék.

7 megjegyzés:

  1. De én Jortiniiiit akarok!:‘( Am nagyon jó lett, de azért még mindig jobban szeretném ha Jorgeal lenne együtt és nem Facuval! Nagyon siess!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kell egy kis változás is! Minden rendbe fog majd jönni! Köszönöm,Sietek!😊😊☺❤😍🙈💖

      Törlés
  2. Phuuuuu Kata most fuss! Nagyon fuss! Melyik városba is laksz? Esküszöm megkereslek és addig ütlek a gépnél ameddig jortini nem lesz! Nagyon szuper lett! Nem nem kell változás! Jortini muszáj! Ha Tini legekszik Facuval neked véged! Siess!💖💖💖💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Faluba lakok Vandám! Amúgy jó ideig nem lesz Jortini és elárulom, hohy Tini és Facu úgy is együtt lesznek! Szeri!❤😍💖😘🙈😂

      Törlés
    2. Am köszi sietek!😂🙈😘

      Törlés
  3. Jó...Fejbelövöm magam😂😂
    JORTINIIT :D
    Én nem erőszakoskodom, majd lesz amikor lesz, de ne sokára legyen! Egyébként imádtam,nagyon siess!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszke, nagyon sietek! Ne lődd fejbe magad, de 5-6 rész múlva lesz csak Jortini. pussz!💖❤😍🙈😘💗💕💕

      Törlés