2016. május 17., kedd

Jortini 2.évad 8.rész

Ma felhívott minket Sergio, hogy turnézni megyünk amíg nem kezdünk bele a Violetta 3.évadába. Jorgeval már készülődtünk is, hogy időben odaérjünk a buszra. Egy nagy emeletes busszal mentünk. 10-en ültünk a felső részen 10-en az alsón. Jorge került alulra én felülre. Folyamatosan üzikkel bombázott mert csak én voltam fent lány és Facu is nem messze ült tőlem. Én egy hármas üllésben ültem Samuval és Nicoval. Rengeteget hülyéskedtünk amíg a reptérre nem értünk. A reptéren Sergio összehívott minket mert be akar jelenteni valamit.
-Na srácok az a helyzet, hogy a 3.évadba jön 2 nagyon fontos szereplő és most az egyik emberke velünk jön a turnéra, hogy beilleszkedjen. Köszöntsétek nagy szeretettel Macarenat. Lépett elő egy rövid sötéthajú csajszi és mosolygott.
-Sziasztok Macarena vagyok, de szólitsatok csak Macanak.
-Szia! Köszöntünk neki egyszerre.
-Na száljunk fel a gépre, de még lenne egy kérésem ami Jorge felé irányul. Mondta Sergio.
-Én hozzám és mi?
-Segíts beilleszkedni Macarenank szóval ha lehet most ülj mellé és dumáljatok meg hasonlók.
-Rendben.-mosolygott Yoyi én viszont ennek nagyon nem örültem. Feltrappoltam a gépre és beültem a leghátsó székre egyedül. Hátulról figyeltem, hogy Jorge nyáladzik már Macatól és Macarena kisasszony is szívesen beterpesztene még ma este a pasimnak. Szerintem a csávókám hagyná is. Dühöngtem magamban és gyártottam az elméleteket róluk. Alig vártam, hogy leszálljon a gép, mert már nem bírtam ezt tovább nézni. Ahogy földet értünk fellökve mindenkit lerohantam a repülőről és beszálltam a kisbuszba ami ránk várt. Beültem egy egyes üllésbe, ott belebújtam úgy a kabátomba, hogy csak a fejem búbja látszott ki és halkan pityeregni kezdtem. Egyszer csak éreztem, hogy valaki itt van mellettem és a kezem simogatja.
-Kicsim mi a baj? Húzta le Jorge a kabátom cibzárját.
-Te tőlem ne kérdezz semmit menj és érdeklődd meg, Maca, hogy van. Szipogtam.
-Áááá most már mindent értek. Puszilta meg a homlokom, de ellöktem mgamtól. Ő leguggolt elém és a fejem maga felé fordította.
-Mit akarsz Blanco?
-Egy utálom ha Blanconak hívsz mert akkor tudom, hogy haragszol rám. Jobban tetszene ha félistennek, Yoyinak vagy majmócának hívnál. 2 Imádlak és soha nem cserélnélek le senkire. 3 örök szerelmet és hűséget fogadtam nem pedig vakságot. Ne mond nekem, hogy te nem nézel meg egy srácot sem.
-Jó igazad van csak úgy éreztem, hogy vele jobban érzed magad.
-Hát ebbe van némi igazság. Nevetett mire én hülyeségből fellöktem.
-Na várj csak! Kapott fel és az ölébe ültetett, majd csókolgatni kezdett.
-Jorge egy buszon vagyunk! Szóltam rá.
-Van egy Wc is. Mosolygott perverzül.
-Nem! Csókoltam meg és a fejem a mellkasára döntöttem. Ő szorosan átölelt és így el is aludtam. Egyszer csak a kedvesem hangjára keltem, hogy megjöttünk. Bementünk csapatostul a szállodába és megkaptuk a szobánk kulcsait. Igen vegyesen lettünk elosztva. Lett lány-lány páros fiú-fiú és lány-fiú is. Ja és közben kiderült, hogy még is csak jön velünk a srác szereplő. Találjatok ki, hogy ki az. Damien! Ráadásul vele is kaptam egy szobát ahogy Yoyi Macaval. Majd fel robbanok az idegtől. Jelen pillanatba Jorgehoz tartok mert kaptam egy üzenetet, hogy menjek át hozzá. Amikor benyitottam a szobába nem várt meglepetés fogadott. Maca egy szál törülközőbe flangált.
-Szia Tini gyere csak be! Mosolygott.
-Nem azt hiszem ezt most kihagynám. Mondtam, majd könnyes szemmel távoztam. A hosszú folyoson rohantam végig amikor megbotlottam és elkezdtem előre esni, de valaki elkapott. Az a valaki Blanco volt, de neki is könnyesek voltak a szemei.
-Veled meg mi van? Mondtuk ki egyszerre ugyan azt a mondatot.
-Mi az, hogy Maca csak úgy egy szál törcsibe flangál a házban?
-Én is kérdzhetném ezt Damienről.
-Én otthon sem voltam Jorge Balnco! Emeltem fel a hangom.
-Hát én sem Martina mivel nem tudtam várni és átindultam hozzád, de a lépcsőn mentem hozzátokig.
-Én meg liftel jöttem.
-Akkor ezek szerint kikerültük egymást és fogalmunk nem volt aról, hogy a szobatársaink fürdenek. Mondta lehajtott fejjel.
-Jaj szívem ne haragudj. Borultam a nyakába.
-Te se kicsim nem kellett volna ilyen hülye legyek. Csókolt meg ami egyre több csók követett.
-Szeretlek. Motyogtam kétcsók között.
-De még én mennyire. Nyúlt a felsőm alá. Tudtam, hogy mit akar, de ezt nem tehettük meg a folyosó közepén.
-Jorge állj le! Löktem el magamtól.
-Most meg mi van?
-Egy folyosón vagyunk ha nem vetted volna észre. Mutattam körbe.
-Akkor gyere Ruggellaria szobályába ők most nincsenek otthon és azt mondta Rugg, hogy vészhelyzet esetén mehetünk oda.
-És ez vészhelyzet?-kérdeztem egy ''hülye vagy'' nézéssel.
-Naná. Kapott fel és két ajtóval arébb bement a hálóba majd az ágyra fektetett. Sebészi pontosággal gomboltam ki az ingjét ő meg szétszakított ezt a pólom is.
-Jorge lassan új ruhatárat kell vegyél nekem mert az összes ruhám letéped
rólam.
-Egy alig vagyunk együtt, kettő most ezzel ne foglalkozz! Halgattatott el egy hosszú csókkal. Kigombolta a nadrágját és lehúzta, majd az enyémet is. Lekerült rólunk minden ruha és a hasamtól egészen a nyakamig csókolgatott. Én sem tettem másképp. A többi részlet meg maradjon titok. Halkan megsúgom, hogy volt lovacska!!!😂😂😂

11 megjegyzés:

  1. Lovacskaaaaa!:‘D Lovacska Blanco módra!:‘D Imádtam! Nagyon siess!:DDD <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De még milyen Balnco módra!😂😂 köszönöm! Nagyon sietek!💗💗💗💖💖💖

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ahh Isten Blanco vége bevetette a csàberejét😂😂 Isteni lett,olyan romantikus, és Yoyi rohadt édes amikor féltékeny :D Az a bevetés pedig...Wáh😃 Nagyon siess kicsim😂❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben szívem!😂 Yoyi mikor nem édes? Köszike igyekszem!💖💖💖💖

      Törlés
  4. Waaaa! Lovacska :""D <3
    Kata,imádtam!! Nagyoon siess! És halkan megsúgom,hogy mindenki szeretne mg ilyen reszeket :") <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg halkan megsúgom, hogy lesznek még ilyen részek! Am nagyon kösz, nagyon sietek!😍😘💗💖

      Törlés
  5. Szeretjük jortini lovacskát😂😂😂 Jorge valami elképesztő csodás! 😍😍😍😍 ezzel nem mondoj ujjat! Csodálatos lett! Nagyon szuper! Siess nagyon nagyon nagyon nagyon! Lovackaaaa legyen még😂😂💖💖💖💖🐴🐴🐴

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz még lovacska! Köszi szépen életem! Nagyon sietek! Jorge mindig elképesztő!💖💗💗😘😍😍😘

      Törlés
  6. Ah drágám, imádlak!!😂😍😍
    LOVACSKAAA💗💗💗👌👌😂😂😂
    Uh, nagyszerű lett, siess😊💗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádlak életem! Lovacskaaaaa lesz még!😂😂 Amúgy nagyon köszönöm szépen! Sietek!😂😘😍💗💖

      Törlés