2016. május 7., szombat

Jortini 2.évad 2.rész

Ami látvány ott fogadott elkeserített. Diegonak igaza volt, hogy el fogom veszíteni Jorgeot. Azért is mondom ezt mert most épp Larat nekinyomva a falnak falja. Ha ő így én is így. Könnyes szemekkel néztem őket egy kicsit, de amikor Jorge észrevett én gyorsan odamentem Facuhoz. Láttam rajta hogy nem akarta volna azt, hogy meglássam Laraval.
-Szia Facu.
-Szia Tini minden rendben?
-Teljesen most már döntöttem, hogy mit is akarok.
-Na és mit?
-Téged. Csókoltam meg.
-Tini Jorge minket néz.
-Akkor jó. Ültem az ölébe és hevesebben csókoltam.
-Martina biztos ezt akarod?
-Igen mért te még soha nem láttál barátokat extrákkal?
-De már láttam. Csókolt vissza.
-Akkor barátok extrákkal? Kérdeztem.
-Naná én nagyon szeretlek.
-Én jobban. Elkezdtük egymást falni majd mentünk táncolni. Megláttam a csajokat a fiúkkal akik kérdőn néztek rám.
-Baj van Tini?
-Nincs semmi, de egy percre mennyünk oda a srácokhoz mert látom majd meg öli őket a kíváncsiság.
-Jó. Oda is siettünk hozzájuk.
-Most mi van köztetek? Szólaltak meg egyszerre.
-Barátság extrákkal mondjuk. Mondta Facu önelégülten.
-Akkor Jorgeval vége? Kérdezte Diego.
-Figyi Die tudom miről beszéltünk, de miután beléptem ide Jorge és Lara nyalták falták egymást szerintem nincs is annyira maga alatt a srác én meg boldog akarok lenni.
-Majd meglátjuk mi sül ki ebből. Jelntette ki Cande.
-Nem tudom, de nekünk van még egy kis megbeszélni valonk Facuval majd jövünk. Ragadtam meg a kezét és egészen az öltözőig vittem.
-Mi az a nagyon fontos?
-Az, hogy még Jorgeon kívűl nem voltam úgy senkivel ha érted mire célzok.
-Azt hiszem igen. Csókolgatta a nyakam majd a kanapéra döltünk.
-Imádlak! Túrtam bele a hajába.
-Várj nem kéne várjunk egy kicsit.
-Rendben Facu ha te ezt akarod legyen. Csókoltam meg. Egyszer csak Jorge hangját hallottam meg kint. A Te esperaret kezdte el énekelni. Gyorsan visszafutottam a helyszínre és megálltam a színpaddal szemben. Csak úgy potyogtak a könnyeim, de amikor Facundo átölelte a derekam teljesen megnyugodtam és hozzábújtam.
-Minden rendben? Puszilta meg a nyakam.
-Most már igen furtam a fejem a vállába. Nálad jobb barátot nem is kívánhatnék.
-Hát én sem nálad. Amikor Jorge végzett a dallal lement a színpadról és intett a szemével, hogy menjek.
-Menj csak Tini.
-Köszönöm pusziltam meg. Kimentem Jorgeval az épület elé.
-Tini beszélnünk kell!
-Miről?
-Még mindig úgy gondolod, hogy semmi esélye a kapcsolatunknak?
-Azok után amit láttam igen.
-Rendben ha így akarod akkor legyen vége láttam nagyon elvagytok Facundoval.
-Ahogy te is Laraval.
-Igen lehet, hogy most valami elkezdődik kettőnk közt amiről nem is gondoltam, hogy megtörténhet rajtad kívűl csak teljesen tisztázni akartam az érzéseimet és most sikerült. Nem tudom, hogy lesz-e valami még köztünk, de addig is megpróbák boldog lenni nélküled.
-Rendben addig én is. Könnyeztem meg majd megöleltem utoljára és bementem Facuhoz.
-Na minden rendben?
-Igen Facu azt akarom, hogy kezdjük újra.
-Rendben Kicsim. Csókolt meg. Elköszöntünk a többiektől majd felmentünk Facu lakására.
-Végre itthon. Dobtam le magam a kanapéra.
-Megyünk aludni?
-Én másra gondoltam. Kezdtem kigombolni az ingét.
-Hát jó. Kapott fel én meg ösztönösen körbefontam a lábam a háta mögött. Felvitt a szobába miközben csókolóztunk. Lefektetett az ágyra majd letépte rólam az összes ruhát ahogy én is róla majd egy csodás éjszakát töltöttünk együtt. Reggel amikor felkeltem Facu nem volt sehol. Gondoltam gyorsan felöltözök. Amikor felöltöztem megcsináltam az ágyat majd lementem a konyhába. Facu egy szál nadrágba sürgött, forgott. Mögélopóztam és megcsókoltam a hátát.
-Jó reggelt életem!
-Jó reggel mackó.
-Mackó? Ez, hogy jött? Fordult felém.
-Olyan kis mackós vagy. Túrtam bele a hajába.
-Akkor te meg cica.
-Rendben. csókoltam meg.
-Itt a reggelid. Tett elém egy tálcát csomó finomsággal.
-Reggelizek, de te menj és készülj össze addig. Mire meggettem az ennivalót Facu már trappolt is lefele a lépcsőn. Beültünk a kocsiba és elindultunk.
-Tudod mackó szerencsésnek érzem magam.
-Miért?
-Hát, hogy itt vagy mellettem mint barát vagy mint a párom.
-Na eről akartam is beszélni veled szeretném ha csak barátok lennénk extrákkal nem akarok komoly kapcsolatot. Parkolt le a studió elött.
-Nem? Tudod mit akkor legyünk csak barátok és ennyi.
-Mérges vagy?
-Inkább csalódott, de nem baj megvagyok egyedül is. Nyomtam egy puszit az arcára majd bementem a csajokhoz.

10 megjegyzés:

  1. Imadom...Meg kinyirlak amiert lefektetted oket, de nem baj ;DD Imadlaak! Nagyon siess♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, sietek! Én js IMÁDLAK, de Tininek is kell a változás!😍😘💖❤💖💖💖😘😍

      Törlés
  2. Barátság extrákkal?:‘‘‘D A két jó barát le feküdt extrákkal!;D :‘D Imádtam Kata! Nagyon, nagyon, nagyon siess!:3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vivi! Nagyon, nahyon, nagyon sietek!😂😍😘❤

      Törlés
  3. Na Kata! Nem akarom azt írni amire gondolok mert nem lenne szép szöveg. Tudod mit gondolok! Fantasztikus lett! Nem baj hogy most nem vagy otthon! Mert tudom hol laksz! Nagyon siess! Kell jortini!💖💖💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El tudom képzelni Vandám! Jortini majd lesz! Am köszke, sietek!💖💖😍😘❤☺💖💖

      Törlés
  4. Imádtam, de... De nekem nagyon nem szimpi ez a Facu&Tini páros!!
    Nagyon siess, mert bajok lesznek😂
    És hozz Jortinit, de gyorsan!❤😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamikor biztos lesz JorTini! Sietek nagyon! Köszcsi!😘😍💖💖💖😍

      Törlés
  5. Barátság extrákkal? Wtf?
    A extra barátok lefekszenek egymással? :"D
    Szedd le Facut és Tinit egymásról (és most nem csak a perverz értelemben gondoltam 😂) de nagyon gyorsan!
    Imadtaam a részt nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon-nagyon nagyon nagyon siess mert a végén még utolér a többi nagyon is. :"D <3 *ez már a véremben van 😂😏*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszke! Nagyon ari vagy! Majd szét mennek talán! Kint van az új rész szóval olvashatsz és lesz ma még egy!💖😘😘😍😍💖😍

      Törlés