2016. június 14., kedd

Jortini 2.évad 19.rész

1 hét múlva........
Reggel amikor felkeltem Ruggerro már nem volt mellettem. Ránéztem az órára és már 9:28-volt.
-Mateo!-kiáltottam fel és átszaladtam a másik szobába, de a gyerek már nem volt ott. Azonnal futottam a nappaliba és mit látnak szemeim? A báttyám és Cande a szönyegen ülve énekelnek a babának. Rugg kezébe a baba és miközben ringatta közösen énekelték a Te Creo-t. Én is csatlakoztam hozzájuk így már hárman daloltunk. A dal végén a kicsi kacagni kezdett.
Imádom amikor nevet. Már nem tudnám nélküle elképzelni az életem sem Jorge nélkül. Viszont most nagyon haragszok rá és nem tudok egykönnyen megbocsájtani neki. Meg persze nem is én fogom őt keresni ezek után. Van egy közös gyermekünk, jegyesek vagyunk erre megvádol azzal, hogy én két másik sráccal kavarok. Borzalmas, hogy mire nem képes ha a kapcsolatunkról van szó. Fogtam magam fogat mostam, a hajamat copfba kötöttem majd azt befontam. Felvettem egy fekete farmert és egy lila köves pólót. Miután elkészültem lementem a konyhába a gyermekemet megetettem majd én is ettem egy tál müzlit. Az túlzás, hogy ettem, mert nem sok étvágyam volt a múltkori veszekedés miatt. Csak arra tudtam gondolni, hogy Jorgenak valami baja lett a multkori ivászat miatt.
-Sziasztok!-lépett be az én szőkeségem a bejárati ajtón.
-Mech!-kiabáltunk egyszerre Candeval majd a nyakába ugrottunk.
-Jajjj Mechi uuuuu jajj de jó! Gyere ölelés, puszi!-dobálta a lábait Rugg miközben futott felénk.
-Ruggerro!-ordítottunk rá mind a hárman mire a kezét feltéve odament a fiamhoz.
-Hallod bármit mond anyád ne hallgass rá csak én rám a bácsikádra! Mi fiúk tartsunk össze. Mondjuk azt remélem, hogy nem anyádra ütöttél és nem leszel Barcelonás pláne nem annak a hülye Neymarnak az imádója.-kuncogott halkan Rugg.
-Na idefigyelj Ruggerro Stoessel Neymar a leghelyesebb srác a világon! Ha lemered szólni én agyon ütlek! Ráadásul a Barcelona a legjobb focicsapat a világon!-kiabált Mercedes és a báttyám felé közeledett aki a hátam mögött bújt el.
-Én ugyan meg nem védelek, mert leszóltad a Barcat és igaza van.-nevettem hangosan.
-Na ez szép a saját vérdet cserben hagyod?-rohangált körbe a lakásba Rugg Mechi elől.
-Na jó Mercedes Lambre fejezd be! Mennünk kell a forgatásra!-emeltem fel a hangom "mérgesen".
-De hát te is hallottad amit mondott nem?-nyafogott.
-Jó, jó Neymar a világ legjobb pasija.
-És még?-kérdezte Mech.
-Meg a legjobb focistája is.-kapkodott levegő után az idióta báttyám.
-Jó mehetünk.-ugrándozott kifele a barátném. Én és Candelaria csak a hasunkat fogva mentünk utána és nevettünk. A tesóm pedig berakta a kicsi Neymarom a hordozóba majd beültünk a kocsiba. Elösször Damonhoz mentünk, mert ma ő vígyáz a fiamra. Ma Rob van bent a studioba holnap pedig Damon így hát felváltva vigyáznak Mateora. Még mielött odaértünk már hívott is Damon, hogy ma nem tudja elvállalni a kicsi Blancot így hát mit tehettünk őt is bevüttük a forgatásra. Ahogy beértünk Jorge fogadott engem az ajtóban.
-Tini beszélnünk kell!-ragadta meg a kezem.
-Nincs miről beszélnünk Blanco.-löktem el magamtól és bementem az öltözőbe. Felhúztam a Violettás ruhám a kicsit kivettem a hordozóbol és énekelgettem neki, hogy elaludjonk. Pár perc múlva álomra hajtotta a fejét és mehettem is ki vele a próbára. Szerencsére Sergio nem szólt miatta szóval nyugodtan kezdhettük a próbát. Első jelenet az volt, hogy veszekednem kellett Leonnal elég dúrván, de nem szakítottunk. Na ez igen jól ment. Olyan átéléssel ordítottam vele meg ő is velem, hogy nem is kellett újravegyük. Ez után a srácoknak következett közösen egy jelenet Leon kívételével, de közben felébredt a kicsi is
-Tini menj csak nyugodtan én majd vigyázok Mateora.-mondta Jorge miközben átvette a kezemből. Beállatam a többiekhez, de nem tudtam levenni a szemem a fiamról és Jorgerol. Egyszerűen olyan cukik voltak. Na és Mateo tiszta apja. Annyira belemerültem a gondolataimba, hogy észre sem vettem, hogy én jövök.
-Martina! Martina Stoessel!-kiabált Sergio miközben a kezét lengette elöttem.
-Te..tes.....tessék?-néztem értetlenül.
-Te jöttél volna.
-Jaj ne haragudjatok kezdhetnénk újra?-néztem boci szemekkel.
-Na jó csapó 2 és felvétel!-kiabál és mehetett is tovább. Ahogy végeztünk át kellett menjünk egy másik termbe, mert énekelnem kellett és azt fel kellett vegyék. Hát már hatodjára próbáltuk, de nem ment.
-Figyelj Tini gondolj valaki olyanra ennél a dalnál akit nagyon szeretsz! Akiért mindent megtennél. Tudod amikor bármi vagy bárki lennél ő érte. Menni fog?
-Azt hiszem igen.-mondtam majd lehunytam a szemem a fejem a föld fele hajtottam és énekelni kezdtem. Szépen lassan felnéztem és azt láttam, hogy az üveg elé Jorget tolták a srácok. A kezében ott volt a szerelmünk gyümölcse és mind a kettem mosolyogtak. Yoyival találkozott a tekintetünk és akkor végem volt. Nem Martina nem gyengülhetsz el. Azt ez egyet biztosra tudom, hogy jobban tudtam énekelni. A dal végén mindenki tapsolt. Mehettünk is haza. Mára ennyi volt.
-Jorge megkaphatnám Mateot?-nyújtottam a kezem.
-Persze, tessék.-adta át nekem miközben a kezünk összeért. Azonna melegség töltött el és elvörösödtem.
-Figyelj kicsim gyere haza! Nem bírom tovább se nélküled se a fiúnk nélkül. Már egy hete egyedül vagyok abba a nagy házba.
-Nem Jorge amíg nem vagy képes megbízni bennem addig nem!-toltam el magamtól és elindultam kifele a báttyámék után. Egyszer csak Mateo ordítani és rángatózni kezdett. Mire Jorge is odajött addigra elvesztette az eszméletét. Yoyi megfogta és azonnal a kocsiba rakta majd a kórházig meg sem álltunk. Én, Rugg, Cende és Jorge mentünk. Ahogy megérkeztünk egy orvoshoz rohantunk és a kezébe adta Jorge a gyereket. Vele akartam én is menni, de nem engedték.
-Nem értik, hogy a fiammal akarok mardni?-üvöltöttem torkom szakadtából. Ha valami baja lesz én meghalok.
-Nyugodj meg kérlek!-karolt át hátulról Jorge én meg csak hozzábújtam és sírtam.
-Vele akarok lenni tudni akarom, hogy jól van.-sírtam miközben a pólójába kapaszkodtam.

6 megjegyzés:

  1. Csodálatos lett. Ugye nem lesz nagy baja a kicsinek???? Jortini legyen már!!!! Nagyon nagyon siess!! 💞💞💞💞💞💞

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drágám! Hát majd meglátod! Jortini is lesz! Nagyon sietek! Te is hozd azt a részt!💋💓💞💗😍😘💖😂

      Törlés
  2. Jaj kis szegénykém remélem nem lesz semmi baja.😯😯😯😯
    Nagyon jó lett, siess a kövi résszel!😉😉😉😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megsajnáltam! Goni voltam! Köszi szépen Lili! Sietek nagyon!💗😂😍😘💖

      Törlés
  3. Nagyon jó lett! Remélem nem lesz baja a kicsinek....:( Siess!:3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vivim! Nem tudom még! Sietek!😍😘💓💖💞

      Törlés