2016. december 13., kedd

Jortini 2.évad 31.rész

-Nem Jorge én arra nem állok készen.-suttogtam ilyedten.
-Neki is tudnia kell róla, hogy mi történt a szüleitekkel.-húzott magához a kezemnél fogva miközben lerakta a gyereket és átkarolta a derekam. Ilyenkor mindig olyan biztonságot érzek amit máskor soha. Csak az Ő karjaiban lehetek teljesen biztonságban.
-Tudom, de azt akarom, hogy te is mellettem légy.-folyt végig egy könnycsepp az arcomon.
-Figyelj rám.-vette arcom a két keze közé.-Én mindig itt leszek neked. Soha nem hagylak egyedül. Támogatlak bármiben. Tini értsd meg, hogy nekem te vagy a mindenem és nem tudok nélküled létezni.-mondta nekem meg azok az elűzhetetlen pillangók újra életre keltek a gyomromban. Úgy virultam mint a vadalma. Jorge is nagyon jól tudja, hogy az ilyen szavaival bármikor zavarba tud hozni és pírba boritja vele az arcom.
-Köszönöm! Szeretlek nagyon!-csókoltam meg majd a fejem a mellkasába fúrtam miközben Ő szorosan átölelt.
-Ne itt nyalakodjatok. Oviba kell menni.-húzta a ruhánkat a fiúnk.
-Rendben. Üljetek be a kocsiba én lehozom Vilut.-jelentette ki Yoyi én meg mosolyogva nyugtáztam. A kocsi hátsóüllésébe beraktam Matit és becsatoltam én meg előre ültem az anyósüllésre. Benyomtam a rádiót ahol épp Lodovica egyik dala volt. Azonnal elmosolyodtam és feljebb nyomtam a hangerőt majd a telefonom elindítva videót készítettem ahogy az Ő dalára bulizok a kocsiba. 1 perc volt az egész aztán fel is raktam Instára meg Snapchatre. Az utóbbi 2 hónapban nem nagyon volt fent rólam semmi érthető okok miatt.
-Na indulamandula.-rakta be a férjem a kicsit a kocsi hátsó üllésére hordozóval együtt.
-Apuci emgyünk ma a játszótérre?-tapsikolt a fiam.
-Hát persze te kis focista.-borzolta meg a haját majd minkettejüknek egy puszit nyomott és beült előre mellém és nekem is adott egy puszit a homlokomra.
-Te vagy a legjobb dolog ami valaha történt velem.-suttogtam mire Ő azonnal elmosolyodott és megcsókolt majd indulhattunk is. Ahogy a parkokban játszadozó gyerekeket és állatokat meg szülőket figyeltem amint épp játszanak a kicsikkel egy pillanatig én is gyereknek éreztem magam. Olyan volt mintha anyu és apu élne ami sajnos nem igaz. Most meg kell tanulnom azzal a tudattal élni, hogy a szüleim nem balesetet szenvedetek hanem megölték őket. Nem tudom, hogy képes leszek-e elmondani ezt a báttyámnak. Nem azt, hogy megölték őket, mert arra Ő is rájött, hanem azt, hogy hogyan ölték meg őket aztán vár még rám a rendőrség is. Amikor megérkeztünk a nagy kék óvoda elé a kisfiam azonnal kipattant a kocsiból és már szaladt is oda Albahoz. Boldog vagyok, hogy a gyermekemre egy olyan emeber vigyáz akit ismerek és szeretek.
-Szia Tinita.-borult a nyakamba.
-Szia.-mondtam halkan mire Ő elképedve nézett rám.
-Te beszélsz? Úr isten te beszélsz!-kezdett sikongatni amitől picit furcsán éreztem magam mert hirtelen az összes szempár ránk szegeződött.
-Nyugi igen, csak sokáig nem beszéltem ezért egy ideig rekedtes lesz a hangom.-nyugtattam meg, de csak nem hagyta abba a mosolygást.
-Jó viszont nekem most be kell mennem életem, mert az egyik gyerek...-mutatott a homokozó fele ahol az egyik törpe a homokot próbálta megenni.
-Menj csak.-pusziltam meg és már el is tűnt.
-Akkor irány tovább.-szólalt meg a férjem miközben a fejét a vállamra rakta és a kezeit átkulcsolta a hasam elött.
-Igen.-nyeltem egy nagyot mir Ő mégjobban magához szorított.
-Nyugi! Veled vagyok.-puszilta meg a nyakam és már el is tűnt melőlem. Én is beszálltam mellé a kocsib majd indulhattunk is. Egész úton az ujjaim tördeltem, a nadrágom köveit tépkedtem és össze vissza kapcsolgattam a rádiót amíg meg nem érkeztünk. Amikor kiszálltam az autóból észrevettem, hogy az ég is beborult és egy csöppet szemerkél az esső. A kapucnimat a fejembe húzva indultunk be a házba. Jorgenal a gyerek én meg a másik szabad kezét fogtam. Ahogy becsengettünk már nyitotta is az ajtót a vöröském.
-Tina!!-ölelt át azonnal.
-Cande.-mosolyogtam Ő meg csak hitetlenül nézett rám.
-Te...-kezdett volna bele, de félbeszakítottam.
-Igen beszélek, élek és virulni nem virulok, de élek.-adtam helyzetjelentést.
-Ennek Rugg nagyon fog örülni.-mondta boldogan.
-Hol van most?-tértem azonnal a lényegre.
-A szobánkban.-húzta el a száját szomórúan.
-Felmehetnék hozzá?-nyúztam a pulcsim ujját és a sarkamon billegtem.
-Persze menj csak.-mutatott az emelet felé és én már indultam is amikor valaki visszarántott a kezemnél fogva.
-Ne menjek veled?-fürkészett a párom nagy barna szemeivel.
-Ezt nekem kell végig csinálonom, de köszönöm.-simítottam meg az arcát és egy csókot leheltem az arcára. Ő megértően bólintott én meg már siettem is fel a hosszú tölgyfa lépcsőn. Megálltam az ajtó elött amibe az volt belegravírozva, hogy Cande & Ruggerro majd azonnal benyitottam. A báttyám a nagy francia ágyon aludt. Leültem mellé és a barna kócos hajába túrtam. Amikor rámnézett nagy, barna, álmos szemeivel elmosolyodtam.
-Tini?-ült fel azonnal.
-Igen.-suttogtam és egy puszit nyomtam a homlokára.
-Te beszélsz.-vette arcom a két keze közé.
-Igen csak még kell várni egy kicsit, hogy rendsen visszajöjjön a hangom.-nevettem fel.
-Ezazz!-kapott fel és a levegőben megpörgetett.
-Ruggerro most a szüleink miatt vagyok itt.-állítottam le mire Ő is komolyra váltott. Olyan erőre volt akkor szükségem mint még soha. Ahogy ránéztem a báttyám elkomorodott arcára a szívem összeszorult. Amikor anyuék meghaltak mindkettőnkent nagyon megviselt és nem is terveztünk eről többet beszélni. Most megint eljött az idő, hogy előhozzuk a témát.
-El akarod mondani, hogy mit tett Peter a szüleinkel?-ült vissz az ágyra. Talán őt jobban megviseli ez az egész mint engem.
-Igen.-nyeltem egy nagyot és éreztem, hogy egyre nagyobb a gombóc a torkomba és alig tudom visszatartani a könnyeim.
-Na jó, figyelj.-állt fel és megfogta a kezem.
-Igen?-néztem rá szomórúan.
-Tudom, hogy ez nehéz neked, de nekem is az, hogy a kishugomtól kell meghalgatnom hogy ölték meg a szüleinket. Én itt vagyok és ketten elég erősek vagyunk ahoz, hogy ezt az egészet legyűrjük úgy mint a halálukkór.
-Köszönöm.-öleltem át miközben fejem a vállába fúrtam.
-Na akkor haljam mi volt.-ültünk le az ágyra.
-Az egész úgy kezdődött, hogy elmentem visszaszerezni Violettát. Elindultam arra a helyre ahol elösszőr megismerkedtünk na és akkor kezdődött minden. Mielött bemehettem volna az étterembe berántott egy nagy fekete, sötétített ablakos kocsiba. A kicsi is bent volt az autóba. Kértem őt, hogy adja vissza, de egy szót sem szólt. Elvitt valami furcsa elhagyatott helyre ahol csak egy faház volt. Bementünk és Ő leültetett egy székre majd kikötözött. Hiába próbáltam ellenkezni nem tudtam. Elő vett valami furcsa eszközöket, bekötötte a szeme és onnan kezdtek az események felgyorsulni. Csak kapkodtam a fejem a hangokra, de semmit nem láttam. Azt mondta, hogy most elmond nekem egy kis történetet. Elmesélte ahogy kirakta a szöges drótokat az útra amikor jöttek. Ugye tudta, hogy nekem mennek gyógyszerért ezért Ő már ott várakozott. A kocsi belefutott a csapdába és már csúszott is ki az útról. A szakadék szélén megállt, de az első kerekei már nem érintették e földet. Ekkor jött Peter és akkora erővel lökte meg a kocsit, hogy az simán leesett a mélybe. Aztán én már ott üvöltöttem, hogy fejezze be, de neki még csak ekkor jött a móka. Azt mondta ára van annak, hogy visszakapjam Vilut így hát türtem a kínzóeszközeit. Amikor végre elengedett és megkaptam a gyereket én már csak menekültem egész hazáig és akkora sokkot kaptam, hogy nem bírtam és nem is akartam beszélni.-meséltem már zokogva és láttam ahogy a báttyám is könnyezik.
-Na jó. Most bemegyünk a rendőrségre! Itt a felvétel.-mutatott a telefonjára.
-Neee! Megfogja ölni a gyerekeim vagy titeket esetleg Jorget bántja amit nem élnék túl.-kaptam el a kezét, de kitépte a karját szorításomból és leviharzott az emeletről én pedig azonnal mentem utána.-Ruggerro álj már meg! Jorge állítsd meg!-kérleltem a férjem aki azonnal az ajtó elé állt és pusztán azzal, hogy megfogta a mellkasát Ru megállt.
-Haver engedj ki!-szólt rá a testvérem eréjesen.
-Nem amíg el nem mondjátok mi folyik itt.-jelentette ki mire  a báttyám előhalászta a zsebéből a telefont és elindította a hangfelvételt. Amikor vége lett és körbenéztem láttam amint Cande a szemét törölgeti, a párom pedig aggódva odajött hozzám és magához szorított.
-Minden rendben lesz, de ezzel el kell menni a rendőrségre.-puszilta meg a fejem.
-Igazad van, de ha bánt titeket vagy bárkit a családom és barátaim közül akkor mi van?-kérdeztem őt kétségbe esve miközben a felsőjébe markoltam.
-Azt nem fogom hagyni. Megígérem!
-Én attól félek a legjobban, hogy téged fog majd bántani. Tudja, hogy mennyire szeretlek ahogy a többieket is viszont van egy dolog amiről nem tehetek.
-Nem értelek.-rázta meg a fejét.
-Kialakult egy gyenge pontom amiről nem tehtek, de te vagy az. A többieket is szeretem és az életemet adnám értük, de ha veled valami történne én abba belehalnék. Te vagy a gyenge pontom.-fúrtam a fejem a mellkasába.
-Hidd el nekem is te vagy a gyenge pontom és nem tudom tovább nézni ahogy szenvedsz.-tolt el magától, hogy a szemembe tudjon nézni.
-Jó akkor menjünk be a rendőrségre.-ejetettem ki a nehéz szavakat Ő meg megszorította a kezem biztatás képpen. Én beletúrtam a hajába és hosszasan megcsókoltam.
-Na jó akkor nyomás amíg a gyerekek az oviba vannak.-jelentte ki Ru és Vilut felvéve beszálltunk a kocsiainkba.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!:D Siess a kövivel!<3

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Nagyon szuper lett! Siess! 😍😍😍😍😍💕💕💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drágasásg! Sietek!💓😇😇💝💞💕💖

      Törlés
  3. Fantasztikus lett!
    Nagyon jót írtál!
    Imádom mint mindig!
    Siess kivi vagyok a kövire!

    VálaszTörlés
  4. A nevem Pitrikné Széll Ágnes, forma, Budapest, Magyarország 12 éves házasság után én és a férjem egy vagy több veszekedésben voltak, amíg végül elhagyott engem, és Kaliforniába költözött, hogy egy másik nővel legyenek. Úgy éreztem, hogy véget ért az életem, és a gyerekeim azt hitték, hogy soha többé nem fogják látni apájukat. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekek számára, de nem tudtam ellenőrizni a fájdalmat, ami gyötörte a szívemet, a szívem fájdalommal és fájdalommal tele volt, mert igazán szerelmes voltam a férjembe. Minden nap és éjjel gondolok rá, és mindig azt akarom, hogy visszajöjjön hozzám. Nagyon ideges vagyok, és segítségre van szükségem, tehát online kerestem segítséget, és találkoztam egy weboldalon, amely azt sugallta, hogy Dr. Osagiede segíthet az ex gyors visszatérésében. . Szóval úgy éreztem, meg kell próbálnom őt. Felvettem a kapcsolatot velem, és ő mondta nekem, mit tegyek, és megtettem, aztán szerelem varázslatot tett nekem. 48 órával később a férjem tényleg felhívott és azt mondta, hogy annyira hiányzik tőlem és a gyerekektől, olyan elképesztő !! Szóval így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és elnézést kért a hibáért, valamint a fájdalomért, amelyet nekem és a gyerekeknek okozott. Ettől a naptól kezdve a házasságunk erősebb volt, mint korábban, Dr. Osagiede köszönhetően. annyira hatalmas, és úgy döntöttem, hogy megosztom a történetemet az interneten, hogy Dr. Osagiede valódi és hatalmas varázsló-bíró, aki mindig imádkozni fogok, hogy hosszú ideig éljek, hogy segítsen gyermekeinek a baj idején, ha itt vagy, és szüksége van az Ex-re vissza, vagy a férjed egy másik nőhez költözött, ne sírj tovább, vegye fel a kapcsolatot ezzel a hatalmas varázslógombával. Itt található a kapcsolattartó e-mail címe: doctorosagiede75@gmail.com vagy a whatsapp a +2349014523836 telefonszámon.
    vagy viber +2349014523836

    VálaszTörlés